Porsche predstavio 718 Boxster

28. siječnja 2016.
Vijesti - Porsche predstavio 718 Boxster
Dva desetljeća nakon što je Porsche predstavio prvog Boxstera, stuttgartski je proizvođač iskoristio facelift trenutne generacija za dvije važne izmjene. Naime, ne samo da je odlučio promijeniti ime ovog automobila u 718 Boxster, već je učinjena i puno važnija promjena uvođenjem novih 4-cilindričnih motora.

Dakle, od ove verzije modeli Boxster i Cayman će nositi oznaku 718 prema uzoru na modele 718 iz 50-ih i 60-ih godina prošlog stoljeća koje su također pokretali 4-cilindrični pogonski strojevi. Srce ove nove 718-ice su novi porscheovi 4-cilindrični boxer motori obujma 2,0 i 2,5 litara koji će svoje mjesto pronaći i u ponudi modela Macan.

U osnovnom modelu 2.0-litreni će motor razvijati snagu od 300 KS i najveći okretni moment od 380 Nm između 1950 i 4500 o/min, što je 35 KS i 100 Nm više od atmosferskog 2,7-litrenog 6-cilindričnog motora kojeg zamjenjuje. Ovaj će motor u kombinaciji s opcijskim 7-stupanjskim PDK prijenosom i Sport Chrono paketom ubrzavati do 100 km/h za 4,7 sekundi (-0,8 s), dok će mu najveća brzina iznositi 275 km/h.

718 Boxster S će pokretati veći 2,5-litreni pogonski stroj s turbopunjačem promjenjive geometrije i snage od 350 KS te najvećeg okretnog momenta od 420 Nm dostupnih između 1900 i 4500 o/min što je 35 KS i 60 Nm više od prethodnika, odnosno od 3,4-litrenog atmosferskog 6-cindričnog motora. Tvornički podaci kažu kako će S izvedba s opcijskim PDK prijenosom i Sport Chrono paketom do 100 km/h ubrzavati za 4,2 s (-0,6 s) te dostizati najveću brzinu od 285 km/h.

Novi motori nisu samo snažniji od svojih prethodnika, već u Porscheu tvrde i kako su ekonomičniji. Naime, prosječna će im potrošnja biti oko 13% manja. Recimo i kako će obje verzije standardno dolaziti opremljene sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a spomenuti PDK će nuditi i tzv. "ekonomični virtualni međustupanj" prijenosa koji će omogućiti dodatno smanjenje potrošnje goriva pri brzinama krstarenja.

Proizvođač navodi i kako je unaprijeđena šasija te dorađen ovjes automobila kako bi se omogućila ugradnja novih motora i bolja raspodjela mase, a novi elektro-mehanički upravljač je "10% izravniji". Za još bolju upravljivost će kupcima na raspolaganju stajati sustav PASM (Porsche Active Suspension Management) koji uključuje i 10 mm nižu podnicu.

Dodajmo i kako, iako lako prepoznatljiv, osvježeni Boxster donosi mnoge manje izmjene vanjštine i interijera koji se može pohvaliti i novim upravljačem te posljednjom generacijom PCM infotainment sustava s novim zaslonom.

Premijerni nastup modela 718 Boxster će se doigrati početkom ožujka u Ženevi, a možda će mu se na salonu priključiti i 718 Cayman. U svakom slučaju prodaja oba modela bi trebala krenuti do sredine ove godine.

GALERIJA: Porsche predstavio 718 Boxster

Powered by AdminMax v6 © 2005-2018 by Internet Softver Design by WEB Marketing