Opel Corsa 1.6 Turbo OPC
29. lipnja 2016.
34
0

Tri slova za potpunu sreću
brzi izbornik
Osobna iskaznica
IMECorsa 1.6 Turbo OPC
OBUJAM
1,6 l
SNAGA
207 KS
BRZINA
228 km/h
CIJENA
225.850 kn (30.048 Eur)
tehnički podaci »
Oznaka OPC, kojoj konkurencija doista mora iskazati respekt, ponovno nas je uvjerila kako Opel ima mnogo umijeća kada su u pitanju sportski automobili. S 207 KS pod prednjim poklopcem i diferencijalom s ograničenim proklizavanjem, ovo je još jedan koncentrat sportskog užitka
Devetnaest godina nakon osnivanja, Opel Performance Center može se pohvaliti malom, no itekako uspješnom paletom sportskih izvedbi velikoserijskih modela iz Rüsselsheima. Tako se tijekom godina oznaka OPC, koja je u opelovom svijetu zamijenila nekoć legendarnu GSi, etablirala kao naziv posebnih modela koji stoje ravnopravno uz bok konkurencije svih proizvođača koji su se ohrabrili uću u elitno okruženje Hot-hatch kategorije.
Corsa OPC, u ponudi domaćeg zastupnika, dostupna je u jednoj izvedbi. Dakako, riječ je o 183.899 kn vrijednom modelu iz B segmenta, s trojim vratima i doista solidnim popisom serijske opreme. No, Opel nikada nije "škrtario" na dodacima pa je tako i za Corsu OPC dostupno cijelo malo bogatstvo dodatne opreme od koje je većinom ponuđenog bio opremljen i testirani automobil.
Cijena takve Corse OPC narasla je za solidan iznos do razine od 225.850 kn. No, za utjehu nam ostaje činjenica da Opel nudi Corsu s trojim vratima u itekako širokom rasponu cijena, pa drugu krajnost predstavlja početni iznos od itekako prihvatljivih 81.293 kn koliko stoji početna Corsa 1.2 Twinport Selection, dok se negdje na sredini ponude nalazi privlačna Corsa 1.4 T Colour Edition.
Da, mnogi će se složiti kako je u slučaju aktualne, pete generacije Opel Corse napravljen vjerojatno najmanji estetski pomak u odnosu na prethodnicu. Radi li se o novoj filozofiji Opela ili tek čvršćem oslanjanju na "korporativni dizajn" ostaje nam da vidimo, no činjenicom jest da će slabije izvježban promatrač možda i zamijeniti prethodnu, četvrtu, s aktualno generacijom ovog mališana. No, kako god bilo, Corsa se u toj priči sasvim solidno snalazi i premda možda i nije najprivlačniji model u B segmentu, svakako nudi estetiku koja će osvojiti dovoljno poklonika.
Dakako, uz navedeno, testirani je automobil zahvaljujući pripadnosti elitnom krugu modela s oznakom OPC bio opremljen i estetskim te aerodinamičkim dodacima koji ga čine uočljivijim. Također, tu je i upečatljiva žuta boja čime je Corsa E postala, ako nas sjećanje ne vara, prvi OPC na našem testu koji nije nosio karakterističnu plavu boju Opel Performance Center-a. Od spomenutih dodataka izdvojit ćemo najupadljivije - krovni spojler (doplata) te stražnji difuzor i dva završetka ispušnih cijevi. Lijevani naplaci, na Corsi OPC serijski 17-colni, ovom su prilikom bili zamijenjeni za jedan col većima. No, uvjereni smo da bi i 17-colni kotači izgledali sasvim OK, a gume visine poprečnog presjeka od 45, umjesto ovom prilikom testiranih 40 nudile bi i nešto više udobnosti, ali i praktičnosti u gradu.
Govorimo li o interijeru, uvjereni smo kako će proizvođač reći da njime "dominira veliki središnje smješteni zaslon infotainment sustava". Za naš ukus, uvjerljivo najdominantniji detalj ove unutrašnjosti dva su sjedala koja potpisuje Recaro. Da su fantastično udobna te da pružaju vrhunsku potporu tijelu, ne moramo vjerojatno niti napominjati. Jedini (manji) problem javlja se prilikom ulaska na stražnju klupu jer je ova sjedala nakon preklapanja dosta teško vratiti u početni položaj. No, tko se u automobilu poput ovoga zapravo i vozi na stražnjem sjedalu?
Konačno, potrebno je prokomentirati i prostranost koja je u slučaju OPC izvedbe jednaka onoj svih ostalih Corsi s trojim vratima. Drugim riječima, to znači solidnu ponudu prostora otraga (s obzirom na predmetni segment) te itekako upotrebljiv prtljažnik koji zaprima 285 litara.
Osim možda posebnih izvedbi, koje su bez obzira na manju količinu opreme u pravilu skuplje, današnji čak i najmanji sportski automobili u pravilu su vrlo bogato opremljeni. To vrijedi i za testiranu Opel Corsu OPC koja serijski ima praktički sve što bi smo mogli poželjeti, ili? Već letimičan pogled na serijsku opremu zadovoljit će većinu: 6 zračnih jastuka, ESP, 17-colni alu-naplaci, klima uređaj, audio sustav s Bluetoothom, sportska sjedala Recaro i xenon svjetla tek su neki od detalja koji potpisuju rečeno.
No, nešto ipak nedostaje, a našlo se tek na poprilično skupom popisu dodatne opreme testiranog automobila za koju je potrebno izdvojiti gotovo 42 tisuće kn. U ovoj, za Opel neočekivano visokoj cijeni nalazi se par detalja koje smatramo neizostavnima uz automobil poput Corse OPC, a koji bi svakako trebali predstavljati serijsku opremu. Konkrentije, riječ je o višelamelnom diferencijalu s ograničenim proklizavanjem kojeg je razvila tvrtka Drexler te o brembovim prednjim kočnicama.
Ostali detalji s popisa dodataka testirane Corse OPC više spadaju u zonu estetike ili "gušta" ako nas pitate, no svakako su nam se dopali atraktivna žuta boja i krovni spojler. No, 18-colne naplatke, brojne ukrase, kameru Opel Eye te senzore za pomoć pri parkiranju doista ne smatramo prijeko potrebnima u automobilu pout ovoga. Stoga se i cijena Corse OPC, svedemo li dodatke na nužno potrebne, brzo spušta na daleko prihvatljiviju razinu.
Jedan od predstavnika opelove "ofenzive" novih pogonskih strojeva jest i 1,6-litreni Ecotec s turbopunjačem čija je najsnažnija velikoserijska izvedba namijenjena upravo Corsi OPC. Nema tome sumnje, uz impresivnih 129,5 KS po litri obujma ovo je jedan od doista uspješnijih primjera downsizinga. Također, premda nam ukupna snaga od 207 KS pri 5800 daje mnogo razloga za veselje, još impresivniji je podatak o najvećem okretnom momentu (245 Nm, odn. 280 Nm uz funkciju overboost) koji je dostupan u posebno širokom rasponu između 1900 i 5800 o/min.
Što to znači, jasno je već pri prvom pogledu na tehničke podatke. U kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem posebno prilagođenih prijenosnih omjera (i za 13% skraćenog hoda ručice) ovako motorizirana Corsa OPC istovremeno može biti istinski Hot-hatch ili pak svakodnevni automobil, vrlo pitomog karaktera. Uz to, premda se učinak kašnjenja turbopunjača praktički ne osjeća, ovaj će motor svoje najbolje osobine ipak pokazati iznad 4000 o/min. No, zahvaljujući velikim zalihama okretnog momenta, polagana gradska svakodnevnica neće mu predstavljati problem.
No, možda je sve to i nebitno kada se uhvatimo teme potrošnje goriva. Naime, pogledavši u tvorničke podatke doista nismo mogli vjerovati: proizvođač iz Rüsselsheima za ovaj automobil navodi vrijednost potrošnje goriva od 9,9 l/100 km u gradskoj vožnji, dok smo mi ostvarili 0,1 litru manje. Dakako, pri tome vjerojatno niti ne moramo napominjati kako je dinamika vožnje bila i dalje primjerena oznaci OPC. Sjajno! Na otvorenoj će cesti najsnažnija Corsa svih vremena potrošiti itekako razumnih 7,5 litara na 100 km, a sve zajedno "začinjeno" je mješovitom vrijednošću emisije CO2 od 174 g/km.
Govorimo li o pogonskom sklopu, red je da spomenemo i ispušni sustav koji je za novu Corsu OPC razvio poznati njemački tuning-specijalist Remus. Ovaj ispušni sustav, koji završava s dvije široko postavljene cijevi uklopljene u stražnji difuzor, zadovoljava tzv. Lex Ferrari, tj. europsko pravilo prema kojem je vozilima s motorom snažnijim od 140 kW i s više od 75 kW po jednoj toni mase dozvoljeno da proizvode jedan decibel više (napomene radi, 3 dB doživljavamo kao dvostruko veću glasnoću). Upravo stoga iz ispuha Corse OPC dopire moćan sportski zvuk, no jedan koji je ipak dosta "ukroćen" i ne toliko atraktivan kao npr. onaj izravne (Francuske) konkurencije.
Najveća brzina od 230 km/h (naša su mjerenja pokazala tek 2 km/h manje) te ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,8 sekundi (test: 7,0 s) jasno govore o kakvom je automobilu riječ, no točka na "i" u ovoj priči svakako su tek 6,4 sekunde potrebne za ubrzanje od 80 do 120 km/h (u V stupnju prijenosa) što dovoljno govori o fantastičnoj elastičnosti ovog motora, ali i uspješnoj kombinaciji tog pogona i mjenjača pametno odabranih prijenosnih omjera.
Prvi itekako pozitivan dojam koji stječemo pri ulasku na vozačko mjesto Corse OPC svakako se odnosi na sjajna sportska sjedala koja potpisuje Recaro. Istina jest da su to u osnovi jedna te ista sjedala koja nalazimo u više automobila ove kategorije (različitih marki), no uvijek nas iznova iznenadi kako pružaju doista izvrsnu potporu tijelu u svim uvjetima vožnje, odlično držanje leđa (sjedala su dosta tvrdo podstavljena što jamči duge kilometre bez umora) te lagan ulazak i izlazak iz vozila, bez obzira na školjkast oblik.
Za upravljačem Corse OPC možemo uživati u brzini ali i preciznosti jer njezin električni servo dosta poslušno prati zahtjeve svog vozača. Dakako, kao i svaki današnji automobil niti Corsa OPC ne nudi sav feedback s podloge koji bi smo mi možda htjeli, no moramo naglasiti kako je zahvaljujući (uvjetno rečeno) razumnoj masi i kompaktnim dimenzijama i dalje moguće sa solidnom preciznošću znati što se i u kojem trenutku događa s automobilom. To je posebno bitno prilikom postavljanja automobila pred zavoje kojima Corsa OPC prolazi suvereno zahvaljujući opcijskom diferencijalu s ograničenim proklizavanjem.
No, moramo reći: Nažalost, za neke od detalja koje bi smo svakako voljeli vidjeti u "svojoj" Corsi OPC ipak treba doplatiti. Tu govorimo prvenstveno o spomenutom diferencijalu te o 330-milimetarskim prednjim diskovima i pripadajućim čeljustima koje potpisuje Brembo, a koji doista jamče snažna i stabilna usporavanja, u svim uvjetima vožnje. Oba su ova, za sportsku vožnju itekako bitna detalja dio Performance paketa nazvanog Super Sport uz koji dolaze i atraktivni 18-colni naplaci koje možete vidjeti na našim slikama.
Ukupno uzevši, performanse i osjećaj za upravljačem Corse OPC doista su na razini onoga što očekujemo od malog, no itekako "vrućeg" automobila. Svakodnevnu upotrebljivost, koju pogonsko-prijenosna shema svakako nudi, narušit će možda tek doista tvrdo podvozje koje će se dopasti malo kome izvan kruga istinskih ljubitelja sportskih automobila. No, upravo takvo podvozje (OPC je 10 mm niži od standardne Corse) jamči minimalna naginjanja karoserije i precizne prolaske kroz zavoje. Uostalom, Opel je za OPC izvedbu temeljito doradio praktički svaki aspekt Corsinog ovjesa, od geometrije stražnje osovine, do karakteristika amortizera (razvijenih u suradnji s tvrtkom Koni), opruga i stabilizatora.
Da, svjesni smo kako ovo nije Corsa za svakoga te da cijena tog automobila, posebno ako ga opremimo poput testiranog primjerka, nije za svačiji džep. No, ljubiteljima "vrućih" mališana iz B segmenta na izboru je tek nekoliko doista ozbiljnih automobila, a Corsa OPC svakako spada u taj uski, elitni krug. Riješivši najveću boljku svih OPC modela dodavanjem diferencijala s ograničenim proklizavanjem, Opel je svoje jurilice učinio itekako privlačnima, a tri slova - OPC, postala su respektabilna oznaka u priči o sportskim automobilima.
---
Dok čekamo OPC izvedbu nove Astre, prisjetite se testa njezine 10. generacije u ovoj prestižnoj izvedbi
Još jedan privlačni opelov sportaš svakako je i Adam 1.4 Turbo S
Corsa OPC, u ponudi domaćeg zastupnika, dostupna je u jednoj izvedbi. Dakako, riječ je o 183.899 kn vrijednom modelu iz B segmenta, s trojim vratima i doista solidnim popisom serijske opreme. No, Opel nikada nije "škrtario" na dodacima pa je tako i za Corsu OPC dostupno cijelo malo bogatstvo dodatne opreme od koje je većinom ponuđenog bio opremljen i testirani automobil.
Cijena takve Corse OPC narasla je za solidan iznos do razine od 225.850 kn. No, za utjehu nam ostaje činjenica da Opel nudi Corsu s trojim vratima u itekako širokom rasponu cijena, pa drugu krajnost predstavlja početni iznos od itekako prihvatljivih 81.293 kn koliko stoji početna Corsa 1.2 Twinport Selection, dok se negdje na sredini ponude nalazi privlačna Corsa 1.4 T Colour Edition.
Dizajn, ergonomija, unutrašnjost
Da, mnogi će se složiti kako je u slučaju aktualne, pete generacije Opel Corse napravljen vjerojatno najmanji estetski pomak u odnosu na prethodnicu. Radi li se o novoj filozofiji Opela ili tek čvršćem oslanjanju na "korporativni dizajn" ostaje nam da vidimo, no činjenicom jest da će slabije izvježban promatrač možda i zamijeniti prethodnu, četvrtu, s aktualno generacijom ovog mališana. No, kako god bilo, Corsa se u toj priči sasvim solidno snalazi i premda možda i nije najprivlačniji model u B segmentu, svakako nudi estetiku koja će osvojiti dovoljno poklonika.
Dakako, uz navedeno, testirani je automobil zahvaljujući pripadnosti elitnom krugu modela s oznakom OPC bio opremljen i estetskim te aerodinamičkim dodacima koji ga čine uočljivijim. Također, tu je i upečatljiva žuta boja čime je Corsa E postala, ako nas sjećanje ne vara, prvi OPC na našem testu koji nije nosio karakterističnu plavu boju Opel Performance Center-a. Od spomenutih dodataka izdvojit ćemo najupadljivije - krovni spojler (doplata) te stražnji difuzor i dva završetka ispušnih cijevi. Lijevani naplaci, na Corsi OPC serijski 17-colni, ovom su prilikom bili zamijenjeni za jedan col većima. No, uvjereni smo da bi i 17-colni kotači izgledali sasvim OK, a gume visine poprečnog presjeka od 45, umjesto ovom prilikom testiranih 40 nudile bi i nešto više udobnosti, ali i praktičnosti u gradu.
Govorimo li o interijeru, uvjereni smo kako će proizvođač reći da njime "dominira veliki središnje smješteni zaslon infotainment sustava". Za naš ukus, uvjerljivo najdominantniji detalj ove unutrašnjosti dva su sjedala koja potpisuje Recaro. Da su fantastično udobna te da pružaju vrhunsku potporu tijelu, ne moramo vjerojatno niti napominjati. Jedini (manji) problem javlja se prilikom ulaska na stražnju klupu jer je ova sjedala nakon preklapanja dosta teško vratiti u početni položaj. No, tko se u automobilu poput ovoga zapravo i vozi na stražnjem sjedalu?
Konačno, potrebno je prokomentirati i prostranost koja je u slučaju OPC izvedbe jednaka onoj svih ostalih Corsi s trojim vratima. Drugim riječima, to znači solidnu ponudu prostora otraga (s obzirom na predmetni segment) te itekako upotrebljiv prtljažnik koji zaprima 285 litara.
Komentar opreme
Osim možda posebnih izvedbi, koje su bez obzira na manju količinu opreme u pravilu skuplje, današnji čak i najmanji sportski automobili u pravilu su vrlo bogato opremljeni. To vrijedi i za testiranu Opel Corsu OPC koja serijski ima praktički sve što bi smo mogli poželjeti, ili? Već letimičan pogled na serijsku opremu zadovoljit će većinu: 6 zračnih jastuka, ESP, 17-colni alu-naplaci, klima uređaj, audio sustav s Bluetoothom, sportska sjedala Recaro i xenon svjetla tek su neki od detalja koji potpisuju rečeno.
No, nešto ipak nedostaje, a našlo se tek na poprilično skupom popisu dodatne opreme testiranog automobila za koju je potrebno izdvojiti gotovo 42 tisuće kn. U ovoj, za Opel neočekivano visokoj cijeni nalazi se par detalja koje smatramo neizostavnima uz automobil poput Corse OPC, a koji bi svakako trebali predstavljati serijsku opremu. Konkrentije, riječ je o višelamelnom diferencijalu s ograničenim proklizavanjem kojeg je razvila tvrtka Drexler te o brembovim prednjim kočnicama.
Ostali detalji s popisa dodataka testirane Corse OPC više spadaju u zonu estetike ili "gušta" ako nas pitate, no svakako su nam se dopali atraktivna žuta boja i krovni spojler. No, 18-colne naplatke, brojne ukrase, kameru Opel Eye te senzore za pomoć pri parkiranju doista ne smatramo prijeko potrebnima u automobilu pout ovoga. Stoga se i cijena Corse OPC, svedemo li dodatke na nužno potrebne, brzo spušta na daleko prihvatljiviju razinu.
Motor i prijenos
Jedan od predstavnika opelove "ofenzive" novih pogonskih strojeva jest i 1,6-litreni Ecotec s turbopunjačem čija je najsnažnija velikoserijska izvedba namijenjena upravo Corsi OPC. Nema tome sumnje, uz impresivnih 129,5 KS po litri obujma ovo je jedan od doista uspješnijih primjera downsizinga. Također, premda nam ukupna snaga od 207 KS pri 5800 daje mnogo razloga za veselje, još impresivniji je podatak o najvećem okretnom momentu (245 Nm, odn. 280 Nm uz funkciju overboost) koji je dostupan u posebno širokom rasponu između 1900 i 5800 o/min.
Što to znači, jasno je već pri prvom pogledu na tehničke podatke. U kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem posebno prilagođenih prijenosnih omjera (i za 13% skraćenog hoda ručice) ovako motorizirana Corsa OPC istovremeno može biti istinski Hot-hatch ili pak svakodnevni automobil, vrlo pitomog karaktera. Uz to, premda se učinak kašnjenja turbopunjača praktički ne osjeća, ovaj će motor svoje najbolje osobine ipak pokazati iznad 4000 o/min. No, zahvaljujući velikim zalihama okretnog momenta, polagana gradska svakodnevnica neće mu predstavljati problem.
No, možda je sve to i nebitno kada se uhvatimo teme potrošnje goriva. Naime, pogledavši u tvorničke podatke doista nismo mogli vjerovati: proizvođač iz Rüsselsheima za ovaj automobil navodi vrijednost potrošnje goriva od 9,9 l/100 km u gradskoj vožnji, dok smo mi ostvarili 0,1 litru manje. Dakako, pri tome vjerojatno niti ne moramo napominjati kako je dinamika vožnje bila i dalje primjerena oznaci OPC. Sjajno! Na otvorenoj će cesti najsnažnija Corsa svih vremena potrošiti itekako razumnih 7,5 litara na 100 km, a sve zajedno "začinjeno" je mješovitom vrijednošću emisije CO2 od 174 g/km.
Govorimo li o pogonskom sklopu, red je da spomenemo i ispušni sustav koji je za novu Corsu OPC razvio poznati njemački tuning-specijalist Remus. Ovaj ispušni sustav, koji završava s dvije široko postavljene cijevi uklopljene u stražnji difuzor, zadovoljava tzv. Lex Ferrari, tj. europsko pravilo prema kojem je vozilima s motorom snažnijim od 140 kW i s više od 75 kW po jednoj toni mase dozvoljeno da proizvode jedan decibel više (napomene radi, 3 dB doživljavamo kao dvostruko veću glasnoću). Upravo stoga iz ispuha Corse OPC dopire moćan sportski zvuk, no jedan koji je ipak dosta "ukroćen" i ne toliko atraktivan kao npr. onaj izravne (Francuske) konkurencije.
Najveća brzina od 230 km/h (naša su mjerenja pokazala tek 2 km/h manje) te ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,8 sekundi (test: 7,0 s) jasno govore o kakvom je automobilu riječ, no točka na "i" u ovoj priči svakako su tek 6,4 sekunde potrebne za ubrzanje od 80 do 120 km/h (u V stupnju prijenosa) što dovoljno govori o fantastičnoj elastičnosti ovog motora, ali i uspješnoj kombinaciji tog pogona i mjenjača pametno odabranih prijenosnih omjera.
Za upravljačem
Prvi itekako pozitivan dojam koji stječemo pri ulasku na vozačko mjesto Corse OPC svakako se odnosi na sjajna sportska sjedala koja potpisuje Recaro. Istina jest da su to u osnovi jedna te ista sjedala koja nalazimo u više automobila ove kategorije (različitih marki), no uvijek nas iznova iznenadi kako pružaju doista izvrsnu potporu tijelu u svim uvjetima vožnje, odlično držanje leđa (sjedala su dosta tvrdo podstavljena što jamči duge kilometre bez umora) te lagan ulazak i izlazak iz vozila, bez obzira na školjkast oblik.
Za upravljačem Corse OPC možemo uživati u brzini ali i preciznosti jer njezin električni servo dosta poslušno prati zahtjeve svog vozača. Dakako, kao i svaki današnji automobil niti Corsa OPC ne nudi sav feedback s podloge koji bi smo mi možda htjeli, no moramo naglasiti kako je zahvaljujući (uvjetno rečeno) razumnoj masi i kompaktnim dimenzijama i dalje moguće sa solidnom preciznošću znati što se i u kojem trenutku događa s automobilom. To je posebno bitno prilikom postavljanja automobila pred zavoje kojima Corsa OPC prolazi suvereno zahvaljujući opcijskom diferencijalu s ograničenim proklizavanjem.
No, moramo reći: Nažalost, za neke od detalja koje bi smo svakako voljeli vidjeti u "svojoj" Corsi OPC ipak treba doplatiti. Tu govorimo prvenstveno o spomenutom diferencijalu te o 330-milimetarskim prednjim diskovima i pripadajućim čeljustima koje potpisuje Brembo, a koji doista jamče snažna i stabilna usporavanja, u svim uvjetima vožnje. Oba su ova, za sportsku vožnju itekako bitna detalja dio Performance paketa nazvanog Super Sport uz koji dolaze i atraktivni 18-colni naplaci koje možete vidjeti na našim slikama.
Ukupno uzevši, performanse i osjećaj za upravljačem Corse OPC doista su na razini onoga što očekujemo od malog, no itekako "vrućeg" automobila. Svakodnevnu upotrebljivost, koju pogonsko-prijenosna shema svakako nudi, narušit će možda tek doista tvrdo podvozje koje će se dopasti malo kome izvan kruga istinskih ljubitelja sportskih automobila. No, upravo takvo podvozje (OPC je 10 mm niži od standardne Corse) jamči minimalna naginjanja karoserije i precizne prolaske kroz zavoje. Uostalom, Opel je za OPC izvedbu temeljito doradio praktički svaki aspekt Corsinog ovjesa, od geometrije stražnje osovine, do karakteristika amortizera (razvijenih u suradnji s tvrtkom Koni), opruga i stabilizatora.
I na kraju...
Da, svjesni smo kako ovo nije Corsa za svakoga te da cijena tog automobila, posebno ako ga opremimo poput testiranog primjerka, nije za svačiji džep. No, ljubiteljima "vrućih" mališana iz B segmenta na izboru je tek nekoliko doista ozbiljnih automobila, a Corsa OPC svakako spada u taj uski, elitni krug. Riješivši najveću boljku svih OPC modela dodavanjem diferencijala s ograničenim proklizavanjem, Opel je svoje jurilice učinio itekako privlačnima, a tri slova - OPC, postala su respektabilna oznaka u priči o sportskim automobilima.
---
Dok čekamo OPC izvedbu nove Astre, prisjetite se testa njezine 10. generacije u ovoj prestižnoj izvedbi
Još jedan privlačni opelov sportaš svakako je i Adam 1.4 Turbo S
- Ponuda koja se ne propušta: Peugeot 208 i 308 u veljači
- Novi Peugeot 3008 s vrhunskom ponudom u siječnju
- Novi Citroën C3 s posebnom ponudom financiranja u siječnju
- Auto Krešo pokrenuo rasprodaju kaciga AGV i rukavica Garibaldi
- Osvježeni Peugeot 2008 u rujnu je u ponudi s 0% kamate i 4 godine produženog jamstva