Volvo u 2020. godini imao rekordno drugo polugodište

Volvo u 2020. godini imao rekordno drugo polugodište

Tvrtka Volvo Cars za 2020. godinu ostvarila je najviši rezultat prodaje u drugom polugodištu u svojoj povijesti budući da je brzorastuća potražnja za električnim vozilima potakla oporavak tvrtke od narušavanja poslovanja uslijed utjecaja pandemije COVID-19

Iz Volva su se pohvalili kako su, unatoč pandemiji i tržišnim izazovima, u drugoj polovici prošle godine imali rekordne prodajne rezultate. Poduzimanjem mjera usmjerenih na ublažavanje posljedica pandemije u prvoj polovini godine, tvrtka je nakon kraće stanke ponovno pokrenula svoje poslovanje i krenula putem brzog oporavka, kažu iz Volva, a u tome im je pomogla i sve veća potražnja za serijom elektrificiranih vozila Recharge.

Fokus na elektrifikaciji

Upravo elektrificirana linija vozila najveći im je generator prodaje, pa je njezin udio u 2020. godini više nego udvostručen. U Europi je udio vozila Recharge u cjelokupnoj prodaji Volva iznosio 29%. Ukupno im se prodaja povećala za 7,4% (391.751 vozila) u drugome polugodištu 2020., u odnosu na jednako razdoblje 2019. godine.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Tvrtka je 2020. godine diljem svijeta prodala ukupno 661.713 vozila, što je 6,2-postotni pad u odnosu na 2019. godinu. Premda krajnji rezultati za cijelu godinu još nisu potvrđeni, tvrtka je bila uspješnija od prosjeka tržišta te je za prvih jedanaest mjeseci godine povećala tržišni udio u svim glavnim prodajnim regijama.

Povećanje proizvodnih kapaciteta
Tvrtka Volvo Cars utrostručit će kapacitet proizvodnje električnih vozila u svojem pogonu u belgijskome Ghentu kao odgovor na brzorastuću potražnju za serijom elektrificiranih vozila Recharge. Ghent se trenutačno priprema na pokretanje proizvodnje drugog, potpuno električnog modela na osnovi modularne arhitekture za vozila (CMA). Proizvodnja modela trebala bi početi krajem godine. Ovaj pogon već proizvodi model XC40 Recharge, prvi potpuno električni automobil tvrtke, te inačicu plug-in hibrida XC40.

Pandemija je također povećala veću usmjerenost tvrtke u internetsku prodaju, koja ostaje ključno područje za 2021. godinu. Godine 2020. Volvo bilježi više od udvostručenosti svojih internetskih narudžbi u odnosu na 2019. godinu.

Tvrtka Volvo Cars obvezala se postati proizvođač premium električnih vozila i u narednim godinama namjerava plasirati nekoliko potpuno električnih automobila na tržište. Do 2025. godine ima cilj postići prodaju u kojoj će 50% vozila zastupati potpuno električna vozila, a drugu polovinu hibridi.

Podijeli:
1