Volkswagen se pohvalio premašenim ekološkim ciljevima u Europi

Volkswagen se pohvalio premašenim ekološkim ciljevima u Europi

Zahvaljujući porastu potražnje za njihovim električnim i elektrificiranim automobilima, Volkswagen Grupa je prošle godine ostvarila rezultat dekarbornizacija oko 2% bolji nego to europski propisi nalažu

Volkswagen je uz svoje godišnje prodajne rezultate u prvi plan istaknuo one u pogledu dekarbonizacije proizvodnje, odnosno poboljšanja ekološkog utjecaja svojih automobila. Prema podacima koje su objavili, tijekom 2021. godine VW Grupa je na području Europske unije, Norveške i Islanda isporučila 472.300 elektrificiranih vozila, odnosno 64% više nego godinu prije toga.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Zahvaljujući tome, 17,2% svih vozila koje su isporučili imalo je barem djelomično električni pogon, a oko polovice toga bili su potpuno električni, baterijski modeli. Ovaj je trend značajno pomogao u ostvarivanju zacrtanih ekoloških ciljeva, pa je na razini cjelokupne prodane flote ugljični otisak Volkswagen Grupe u 2021. godini iznosio 118,5 g/km (prema WLTP ciklusu). To je oko 2% ispod maksimuma koji nalažu europski propisi. Ove bi rezultate naknadno trebala verificirati i Europska komisija.

Ambiciozan plan za 2022.

Za ovu godinu najavljuje se nastavak istog trenda, jer će VW Grupa na tržište plasirati još novih modela zasnovanih na modularnoj električnoj platformi MEB. Tako će lansirana biti dva nova dinamična SUV-a, ID.5 i ID.5 GTX, koji su već prikazani javnosti.

Početkom ožujka očekuje se i premijera dugo najavljivanoga kombija ID.Buzz, dok će Škoda predstaviti svoj sportski Enyaq iV Coupé. Cupra će proširiti asortiman modela Born s novim baterijskim kapacitetima i snažnijom, e-Boost, inačicom. Audi će tijekom godine predstaviti nadograđeni e-tron, dok će za ljubitelje sportskih automobila Porsche Taycan i Taycan Sport Turismo također ponuditi nove modele.

Volkswagen Grupa nastavlja s elektrifikacijom, čiji je cilj biti do 2025. vodeći svjetski proizvođač električnih automobila. Do 2026. godine u te će napore uložiti čak 52 milijarde eura, uz dodatnih 8 milijardi namijenjenih hibridizaciji postojeće ponude.

Iz Grupe ističu i kako su oni bili prvi proizvođač koji je preuzeo obveze zacrtane Pariškim klimatskim sporazumom, kao i da planiraju do 2050. godine biti neto klimatski neutralna kompanija. Samo nedavno prebacivanje njihove elektrane u Wolfsburgu s ugljena na prirodni plin smanjit će im emisije ugljikovog dioksida za 1,5 milijuna tona godišnje, što je usporedivo s godišnjim emisijama čak 870 tisuća automobila.

Podijeli:
1