Volkswagen Passat GTE PHEV dobio veću bateriju

Volkswagen Passat GTE PHEV dobio veću bateriju

Volkswagen je osvježio plug-in hibridnu, odnosno PHEV izvedbu europskog Passata a jedna od glavnih novosti je baterija većeg kapaciteta koja će mu omogućiti veću električnu autonomiju. Konkretnije, kapacitet je veći za 31% i sada umjesto dosadašnjih 9,9 kWh iznosi 13 kWh. To ovom Pssatu omogućuje električnu autonomiju od 56 km (WLTP).

Ranija izvedba je prema manje preciznom NEDC-u imala električnu autonomiju od oko 50 km, no u VW-u kažu da bi prema tim starim mjerenjima autonomija ovog automobila iznosila oko 70 km.

Pogonski sklop se nije značajnije mijenjao. Tako Passat GTE pokreće kombinacija 1,4-litrenog TSI benzinca snage 156 KS te električnog motora snage 113 KS koji kombinirano razvijaju snagu od 218 KS te najveći okretni moment od 400 Nm. Tu je i posebno prilagođeni 6-stupanjski automatski DSG mjenjač s dvije spojke, koji spomenutu snagu i momenta na podlogu prenosi putem pogon na prednje kotače.

Nadalje, ovaj će pogonski sklop vozaču na izbor nuditi tri načina rada (umjesto dosadašnjih pet): EV – električni pogon, GTE – sportski način rada i Hybrid – koji naglasak stavlja na ekonomičnu vožnju.

Na duljim putovanjima i pri brzinama preko 140 km/h električni motor pomaže kao tzv. booster benzincu, a vozač može izabrati koliko kapaciteta baterije želi sačuvati za električnu vožnju blizu cilja. Primjerice, kada zadnje kilometre mora odraditi u gradskom središtu i sl.

Ostale novosti uključuju blago dotjeranu vanjštinu i unaprjeđeni interijer s novim upravljačem, digitalnom instrumentnom pločom, novim infotainmentom s novim 9,2-inčnim zaslonom, naprednim sustavom glasovnog upravljanja, Apple CarPlay i sl.

Sigurnost je povećana s novim Travel Assist sustavom, koji pomaže vozaču u održavanju vozila u voznoj traci i održavanju razmaka od vozila ispred do brzine od 210 km/h. Ako vozač ukloni ruke s upravljača na više od 10 sekundi oglasit će se alarm i upozoriti ga na potrebu da preuzme ponovno upravljač.

Passat GTE je već dostupan za narudžbu u Njemačkoj u limuzinskoj i karavanskoj izvedbi s početnom cijenom od 44.795 eura.

Podijeli:
1