Volkswagen objavio teaser novog Golfa

Volkswagen je objavio još jedan teaser nove, osme generacije svog najpopularnijeg modela, odnosno Golfa. Ovaj je teaser potvrdio raniji koji nam je najavio nešto oštriji i agresivniji dizajn u odnosu na trenutni Golf VII.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Iako je riječ tek o šturoj skici možemo zaključiti kako će novi Golf imati uža svjetla, nešto dinamičniju liniju krova i C nosača, stražnji spojler te izraženiju bočnu liniju koja će se protezati od prednjih do stražnjih svjetala. Dakle, čišće površine, oštrije i jasnije linije te poznate proporcije su ono što treba očekivati od dizajna novog Golfa.
Podsjetimo, iz VW-a je već ranije stigla potvrda kao će proizvodnja novog Golfa krenuti u lipnju sljedeće godine, no prema posljednjim (službeno nepotvrđenim) saznanjima njegova premijera se neće održati u prvoj, već u drugoj polovici sljedeće godine. Dakle, novi Golf bi trebao biti predstavljen negdje u isto vrijeme kada i produkcijski I.D, a prodaja bi mu trebala započeti prije samog kraja 2019.
Raniji izvještaji su upućivali na to da će osnovu nove generacije Golfa činiti temeljito dotjerana modularna platforma MQB koju koristi i današnji model, a insajderi javljaju o većoj upotrebi lakih materijala što će doprinijeti ukupnom smanjenju mase ovog vozila za oko 50 kg. Također, konstrukcijske izmjene će doprinijeti pojednostavljenju proizvodnog ciklusa, odnosno sniženju troškova proizvodnje i povećanju zarade.
Očekuje se rast međuosovinskog razmaka i širine traga kotača kako bi se osigurala veća ponuda prostora unutar putničke kabine te prtljažnika. Ostale vanjske dimenzije se ne bi trebale značajnije mijenjati. U unutrašnjosti se očekuje veći iskorak u odnosu na prethodnika, odnosno veće promjene. Bogata i napredna oprema, posebno kada je riječ o sigurnosti i infotainmentu je očekivana, a vrijedi reći i da bi novi Golf trebao napraviti određeni iskorak kada je riječ o sustavima pomoći vozaču.
Veliko iznenađenje u novom Golfu će biti dva mild-hybrid pogona. Konkretnije, u Golfu bi se navodno trebali naći tzv. blagi hibridi temeljeni na 12V i 48V električnim sustavima. Prvi će biti dio standardne motorizacije, a potonji, koji je do sada ugrađen samo u premium marke Grupe VW poput Audija i Bentleya, će se kod Golfa ugrađivati u izvedbe GTI i R. Nadalje, u Golfu će se ugrađivati nova i pojednostavljena te cijenom pristupačnija izvedba ovog sustava koja će doprinijeti dodatnom smanjenju potrošnje.
Konkretnije, što se tiče motorizacije u ponudi će naći već poznati 1,5-litreni TSI sa sustavom deaktivacije cilindara, kao i novo razvijeni 3-cilindrični 1.0 koji bi, zahvaljujući sustavu SGM (starter/generator motor – remenom pokretani elektropokretač-generator) koji će razvijati dodatnu snagu i okretni moment, trebao doći bez turbopunjača.
Grupa Volkswagen još vjeruje u dizele pa će tako u novi Golf biti ugrađivan i novi 1,5 te 2,0-litreni TDI motori koji će se odlikovati još nižom potrošnjom te još nižim emisijama štetnih plinova. Uz pomoć blagog hibrida, novog turbopunjača te raznih drugih dorada ovi će motori razvijati oko 10% više snage i okretnog momenta u odnosu na motore koje će zamijeniti.
Dotjerana motorizacija će biti uparena sa 6-stupanjskim ručnim te 7-stupanjskim DSG mjenjačima. Standardnu će ponudu činiti pogon na prednje kotače, no očekuje se kako će uz pojedine izvedbe biti dostupan i 4Motion sustav pogona na sva četiri kotača. U ponudi će se naći i plinski 1.5 TGI Evo snage oko 135 KS, dok električne izvedbe neće biti s obzirom da će električnu ponudu činiti linija I.D.
Očekuje se dakle kako će 48-voltni sustav biti korišten za high-end modele poput Golfa GTI, koji bi trebao svojim kupcima ponuditi performanse slične onima Golfa GTI Clubsport. Drugim riječima, radit će se o najsnažnijem serijskom GTI-u do sada, čija će se snaga kretati oko 270 KS. Osnovu njegovog pogonskog sklopa će činiti dorađeni benzinski 2.0 s električnim turbopunjačem, a elektropokretač će omogućiti i dodatni boost.
Na kraju dodajmo kako će se na vrh ponude smjestiti izvedba R, a općenito više o novom Golfu bi trebali doznati u skoroj budućnosti.