Veliki SUV SEAT Tarraco dobiva plug-in hibridnu verziju

Veliki SUV SEAT Tarraco dobiva plug-in hibridnu verziju

SEAT će elektrifikacijom svojeg velikog SUV-a nastaviti širiti ponudu elektrificiranih vozila. Plug-in hibridna verzija krenula je u serijsku proizvodnju ovoga tjedna, a diči se snagom od čak 245 KS i činjenicom da je to najsnažniji Tarraco ikada

SEAT nastavlja širiti svoju ponudu elektrificiranih vozila ovotjednim početkom proizvodnje modela SEAT Tarraco e -HYBRID. Plug-in hibridna verzija može se pohvaliti najvećom snagom od 245 KS (180 kW), zahvaljujući čemu je najsnažniji Tarraco koji je marka do sada proizvela.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Međutim, snaga nije jedino po čemu se ovaj model odlikuje: naime, zahvaljujući paketu baterije snage 13 kWh, također može prijeći udaljenost do 49 km (58 km prema NEDC ciklusu) u potpuno električnom načinu rada. Kada upotrebljava kombinaciju elektromotora i benzinskog motora, SEAT Tarraco e-HYBRID može ostvariti doseg do 730 km.

SEAT već isporučuje svoj Leon e-HYBRID, dostupan u varijanti s 5 vrata i izvedbi Sportstourer, a čiji se početak prodaje u Hrvatskoj očekuje do kraja 2020 godine.

Primarno vozi na struju

Plug-in hibridni sustav modela SEAT Tarraco e-HYBRID obuhvaća 1,4-litreni TSI benzinski motor snage 150 KS (110 kW), elektromotor snage 115 KS (85 kW), paket litij-ionske baterije snage 13 kWh i 6-stupanjski automatizirani mjenjač s dvije spojke tipa DSG. Ovaj sustav nudi ukupnu snagu od 245 KS (180 kW) i okretni moment od 400 Nm.

SEAT Tarraco e-HYBRID uvijek se pokreće u potpuno električnom načinu rada (ako je razina napunjenosti baterije dovoljna). Pogon prelazi u hibridni rad ako napunjenost baterije padne ispod određene razine ili nakon što se premaši brzina od 140 km/h. U hibridnom načinu rada vozač ima mogućnost održavanja, povećanja ili smanjenja stanja napunjenosti baterije na definiranu razinu.

Uz različite plug-in hibridne načine rada (e-Mode, Automatic Hybrid ili Manual Hybrid), kojima se može pristupiti i koje se može konfigurirati putem infotainment sustava, SEAT Tarraco e-HYBRID sadrži dva posebna gumba – e-Mode i s-Boost – smještena pokraj redizajniranog i osvijetljenog vrha ručice mjenjača. Izravan pristup gumbu e-Mode olakšava vožnju u urbanom okruženju upotrebom električne snage uz nultu stopu emisija štetnih tvari, dok gumb s-Boost osigurava doživljaj vožnje s izraženijim sportskim karakteristikama i većim performansama.

Ekološki osviješten

Zahvaljujući njegovu hibridnom pogonskom sustavu, ugljične emisije ovog modela iznose 37 – 46,4 g/km dok troši 1,6 – 2,0 litre goriva za doseg vožnje od 100 km prema službenom testnom ciklusu WLTP.

Baterija se pomoću punjača snage 3,6 kW može napuniti za 3 sata i 30 minuta ili za manje od 5 sati upotrebom punjača snage 2,3 kW.

Model SEAT Tarraco e-HYBRID bit će dostupan u varijanti s 5 sjedala te u varijantama opreme Xcellence i FR, čime kupcima pruža dodatnu mogućnost preciznije prilagodbe vozila njihovim potrebama. Dizajniran i razvijen u Barceloni, u sjedištu marke SEAT u Martorellu, proizvodnja modela SEAT Tarraco e-HYBRID započet će ovaj tjedan u Wolfsburgu.

YouTube MP3 - Hotmail
1