Veliki SUV SEAT Tarraco dobiva plug-in hibridnu verziju

Veliki SUV SEAT Tarraco dobiva plug-in hibridnu verziju

SEAT će elektrifikacijom svojeg velikog SUV-a nastaviti širiti ponudu elektrificiranih vozila. Plug-in hibridna verzija krenula je u serijsku proizvodnju ovoga tjedna, a diči se snagom od čak 245 KS i činjenicom da je to najsnažniji Tarraco ikada

SEAT nastavlja širiti svoju ponudu elektrificiranih vozila ovotjednim početkom proizvodnje modela SEAT Tarraco e -HYBRID. Plug-in hibridna verzija može se pohvaliti najvećom snagom od 245 KS (180 kW), zahvaljujući čemu je najsnažniji Tarraco koji je marka do sada proizvela.

Međutim, snaga nije jedino po čemu se ovaj model odlikuje: naime, zahvaljujući paketu baterije snage 13 kWh, također može prijeći udaljenost do 49 km (58 km prema NEDC ciklusu) u potpuno električnom načinu rada. Kada upotrebljava kombinaciju elektromotora i benzinskog motora, SEAT Tarraco e-HYBRID može ostvariti doseg do 730 km.

SEAT već isporučuje svoj Leon e-HYBRID, dostupan u varijanti s 5 vrata i izvedbi Sportstourer, a čiji se početak prodaje u Hrvatskoj očekuje do kraja 2020 godine.

Primarno vozi na struju

Plug-in hibridni sustav modela SEAT Tarraco e-HYBRID obuhvaća 1,4-litreni TSI benzinski motor snage 150 KS (110 kW), elektromotor snage 115 KS (85 kW), paket litij-ionske baterije snage 13 kWh i 6-stupanjski automatizirani mjenjač s dvije spojke tipa DSG. Ovaj sustav nudi ukupnu snagu od 245 KS (180 kW) i okretni moment od 400 Nm.

SEAT Tarraco e-HYBRID uvijek se pokreće u potpuno električnom načinu rada (ako je razina napunjenosti baterije dovoljna). Pogon prelazi u hibridni rad ako napunjenost baterije padne ispod određene razine ili nakon što se premaši brzina od 140 km/h. U hibridnom načinu rada vozač ima mogućnost održavanja, povećanja ili smanjenja stanja napunjenosti baterije na definiranu razinu.

Uz različite plug-in hibridne načine rada (e-Mode, Automatic Hybrid ili Manual Hybrid), kojima se može pristupiti i koje se može konfigurirati putem infotainment sustava, SEAT Tarraco e-HYBRID sadrži dva posebna gumba – e-Mode i s-Boost – smještena pokraj redizajniranog i osvijetljenog vrha ručice mjenjača. Izravan pristup gumbu e-Mode olakšava vožnju u urbanom okruženju upotrebom električne snage uz nultu stopu emisija štetnih tvari, dok gumb s-Boost osigurava doživljaj vožnje s izraženijim sportskim karakteristikama i većim performansama.

Ekološki osviješten

Zahvaljujući njegovu hibridnom pogonskom sustavu, ugljične emisije ovog modela iznose 37 – 46,4 g/km dok troši 1,6 – 2,0 litre goriva za doseg vožnje od 100 km prema službenom testnom ciklusu WLTP.

Baterija se pomoću punjača snage 3,6 kW može napuniti za 3 sata i 30 minuta ili za manje od 5 sati upotrebom punjača snage 2,3 kW.

Model SEAT Tarraco e-HYBRID bit će dostupan u varijanti s 5 sjedala te u varijantama opreme Xcellence i FR, čime kupcima pruža dodatnu mogućnost preciznije prilagodbe vozila njihovim potrebama. Dizajniran i razvijen u Barceloni, u sjedištu marke SEAT u Martorellu, proizvodnja modela SEAT Tarraco e-HYBRID započet će ovaj tjedan u Wolfsburgu.

Podijeli:
1