Škoda Scala – prvi službeni detalji

Škoda Scala – prvi službeni detalji

Škoda je nastavila najavnu kampanju svog novog kompaktnog modela Scala. Podsjetimo, riječ je o modelu koji će zamijeniti Rapid i koji će u osnovi biti škodin Golf, a prodaja će mu započeti u prvoj polovici sljedeće godine. Iz Škoda su sada stigle prve službene fotografije testnog prototipa te video zapis, kao i prvi službeni podaci o ovom vozilu.

Scala će biti prvi model Grupe VW koji će se temeljiti na volkswagenovoj platformi MQB A8, a na dizajn će najveći utjecaj imati u Parizu nedavno predstavljena studija Vision RS. U Škodi kažu kao će sukladno njihovoj tradiciji Scala biti najpraktičniji i najprostraniji model u svom segmentu.

Dimenzije ovog automobila će iznositi 4362 x 1793 x 1471 mm, što će ga učiniti nešto kraćim i užim od Golfa te neznatno višim. S druge strane međuosovinski razmak od 2649 mm će biti nešto dulji. Unatoč kompaktnim dimenzijama Scala će unutar putničke kabine ponuditi dimenzije slične onima iz Octavije. Prema tvrdnjama proizvođača Scala će imati najveću zapreminu prtljažnika u dotičnom segmentu, odnosno obujam prtljažnika će iznositi 467 l, a preklapanjem naslona stražnje klupa zapremina će narasti na 1410 l.

Nasljednik trenutnog Rapida će dobiti naprednu tehnologiju i opremu koja će uključivati i opcijska LED svjetla sprijeda i otraga, a bit će dostupan i električno otvorivi poklopac prtljažnika. Kupci mogu očekivati i električno pomičnu kuku za vuču, kišobran u vozačevim vratima, strugalisu za led u poklopcu spremnika za gorivo i sl. Također, sasvim je jasno da će ovaj model imati i bogatu sigurnosnu te infotainment opremu.

Na kraju svakako treba reći da će Scala kupcima već prilikom lansiranja biti dostupna s pet motora. Svi će biti opremljeni turbopunjačima, stop-start sustavima, filterom čestica, regenerativnim kočenjem i izravnim ubrizgavanjem. Radit će se o beninskim i dizelskim motorima te onima koji će za pokretanje koristiti prirodni plin. Za sada nema točnih informacija o njihovom obujmu, no sigurno će se radit o poznatim VW-ovim 3 i 4-cilindričnim pogonskim strojevima snage između 66 i 110 kW, odnosno 90 i 150 KS. S ovim motorima će biti upareni 5 i 6-stupanjski ručni te 7-stupanjski automatski DSG mjenjači.

1