Rimac opisao kako je nastala baterija za Aston Martin Valkyrie

Nakon što je objavljena službena recenzija britanskog Top Geara, u kojoj je voditelj Chris Harris nahvalio Aston Martinov hiperautomobil, Mate Rimac nadovezao se pričom o razvoju njegove moćne baterije
Aston Martin Valkyrie poznat je kao projekt u kojem su s tom kompanijom surađivali Adrian Newey, Red Bull, ali i Rimac Automobili, kako bi stvorili cestovni automobil s performansama Formule 1. U tome su, nakon nekoliko godina mukotrpnog rada, i uspjeli, što je potvrđeno i najnovijom video recenzijom britanskog Top Geara. U njoj je vidno oduševljeni voditelj Chris Harris na F1 stazi u Bahreinu testirao kako osnovni model Aston Martin Valkyrie, tako i njegovu još ekstremniju inačicu, izrađenu samo za trkaće staze, Aston Martin Valkyrie AMR Pro.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Nakon objave tog video priloga, na Facebooku se oglasio i Mate Rimac, s kratkom pričom o tome kako je njegova tvrtka došla u priliku razvijati bateriju za jedan od najluđih hibridnih cestovnih automobila današnjice. Rimac piše da su prvi razgovori o tome vođeni još 2016. godine, u ranoj fazi razvoja Valkyriea, kada su Rimac Automobili bili još malena kompanija, s ugovorom tek za razvoj baterije za Koenigsegg Regeru. U Aston Martinu tada se još nije znalo hoće li Valkyrie imati elektrificirani pogon ili ne, a imali su velike dvojbe oko toga može li ijedna baterija isporučiti ono što takav hiperautomobil zahtijeva.
Do drugog sastanka, kaže Rimac, tražili su od razvojnog tima simulaciju željenog radnog ciklusa takve baterije. Ovi su im dostavili ciklus usporediv s onim kod bolida Formule 1 na jednoj od zahtjevnijih staza i očekivali da Rimčeva ekipa dođe s idejnim prijedlogom rješenja, oko kojeg će se dalje raspravljati. Unatoč tome i na iznenađenje mnogih, u hrvatskoj su kompaniji već na sljedećem sastanku imali spreman prototip baterije koja je uspijevala isporučiti tražene performanse.
Otišli su tako “korak dalje” od traženoga, u Aston Martinu su ostali “bez teksta”, a odmah je postalo jasno da će Valkyrie biti hibridni model, s baterijom koju će razvijati Rimac Automobili (tj. danas Rimac Technology). Jednako tako, u njihovim je pogonima stvoren i infotainment koji danas radi u Valkyrieu, zaključio je Rimac.