Renault obnovio cijelu ponudu Méganea i dodao joj hibridni model

Renault obnovio cijelu ponudu Méganea i dodao joj hibridni model

Renault je osvježio cjelokupnu ponudu modela Mégane: Berline, GrandTour, R.S. Line, R.S. i R.S. TROPHY, a sada nudi i hibridni motor u inačici Mégane E-TECH Plug-in. Svi u prodaju dolaze ovog ljeta

Renault je objavio kako je potpuno obnovljena njihova paleta jednog od najpopularnijih modela, Mégana. Otkako je prvi puta predstavljen 1995. godine, četiri generacije ovog modela prodane su u 7 milijuna primjeraka diljem svijeta.

Novi Mégane nudi obnovljen i suvremeniji kokpit, opremljen 9,3-inčnim zaslonom multimedijskog sustava i 10,2-inčnim zaslonom instrumentne ploče sa svim značajkama multimedijskog sustava Renault EASY LINK. Ergonomično sučelje ovog sustava još je funkcionalnije i praktičnije, a kao nadahnuće u njegovu oblikovanju poslužio je način uporabe pametnih telefona.

Autonomija razine 2

Dostupni su novi sustavi za pomoć u vožnji koji povećavaju sigurnost i udobnost svih putnika. Među njima je i sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama. Riječ je o autonomnom sustavu 2. razine koji pridonosi bezbrižnosti i udobnosti za upravljačem.

Novi Mégane ističe se i novim LED svjetlima Pure Vision koja povećavaju vidljivost i udobnost u vožnji.

E-TECH Plug-in: prvi hibridni Mégane

Renault je u novi Mégane odlučio ugraditi i punjivi hibridni motor E-TECH Plug-in, snage 160 KS. Nova tehnologija koja se temelji na prikupljanju energije kočenja nadahnuta je Renaultovim iskustvom u Formuli 1.

Tehnologiju E-TECH Plug-in razvili su Renaultovi inženjeri, pri čemu je prijavljeno više od 150 patenata. Upotrebljava komponente konstruirane unutar Alijanse, uključujući i novu generaciju 1,6-litrenog četverocilindarskog benzinskog motora, dva električna motora i inovativni mjenjač s više načina rada. Konstrukcija mjenjača bez spojke omogućuje iznimno učinkovitu i gotovo neprimjetnu promjenu stupnjeva prijenosa.

Baterija kapaciteta 9,8 kWh (400 V) dovoljna je za potpuno električno pokretanje novog Méganea E-TECH Plug-in do brzine od 135 km/h.  Zahvaljujući učinkovitosti sustava za upravljanje energijom, ovo vozilo ostvaruje domet od 50 km u mješovitoj i 65 km u gradskoj vožnji (WLTP) bez upotrebe motora s unutarnjim izgaranjem.

U svakodnevnoj vožnji Mégane E-TECH Plug-in ne zahtijeva upotrebu konvencionalnog motora te je sjajno rješenje za dulja putovanja vikendom i praznicima. Motor E-TECH Plug-in najprije će biti dostupan za Mégane Grandtour, a kasnije i za kompaktnu izvedbu.

Novi MÉGANE R.S. Line

Prepoznatljivi dizajn linije R.S. Line proširio se na obitelj Mégane kako bi zamijenio prethodni dizajn linije GT Line. Vanjski dizajn i unutrašnjost vozila poprimili su sportski izgled kako bi se udovoljilo želji sve većeg broja kupaca koji se žele istaknuti dinamičnim dizajnom svojeg vozila.

Novi Mégane R.S. sada pokreće 1,8-litreni turbomotor s izravnim ubrizgavanjem snage 300 KS (220 kW), preuzet iz inačice TROPHY. Povećan mu je okretni moment koji sada iznosi 420 Nm (+30 Nm) u izvedbi s automatskim mjenjačem EDC odnosno 400 Nm u izvedbi s ručnim mjenjačem.

Renault Sportova šasija 4CONTROL jamči okretnost u oštrim zavojima i stabilnost u brzim zavojima. Novi telematski sustav R.S. Monitor prikazuje brojne parametre vozila u stvarnom vremenu.

Novi MÉGANE R.S. TROPHY

Simbol iznimnih performansi, novi Mégane R.S. TROPHY stvoren je za stazu. Osobito se ističe u izvedbi s ekskluzivnom šasijom Cup i 1,8-litrenim turbomotorom s izravnim ubrizgavanjem, snage 300 KS. Šasija Cup opremljena je mehaničkim blokirajućim diferencijalom Torsen koji poboljšava ponašanje u zavojima i prianjanje pri izlasku iz zavoja. Novi model uključuje kruće amortizere (za 25%) i opruge ovjesa (za 30%), kao i 10% kruće stabilizatore u usporedbi s Renaultom Mégane R.S.

Novi Mégane u prodaju dolazi ovog ljeta, poručuju iz Renaulta.

Podijeli:
1