Posljednji klasični Bugatti je W16 Mistral

Prvi Bugatti nastao unutar kompanije Bugatti Rimac predstavljen je ovoga petka u Montereyu u Kaliforniji. Svih planiranih 99 primjeraka po 5 milijuna eura već je rezervirano
Bugatti je ulaskom u partnerstvo s Rimcem ušao u novo poglavlje poslovanja, koje će po mnogočemu biti posebno. Najavljuje se tako revolucija s hibridnim pogonima u svim budućim modelima, no prije nego se to dogodi, u francuskom su dijelu kompanije dobili priliku predstaviti još jedan model s klasičnim W16 motorom. U Montereyu u Kaliforniji predstavljen je tako prvi model nastao pod kapom Bugatti Rimca, i posljednji bez elektrifikacije pogona: Bugatti W16 Mistral.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Navodi se kako je ovo “ultimativni roadster”, s dizajnom bez krova, kakav krasi preko 40% Bugattijevih modela do sada. Zasnovan je na platformi Chirona, s kojim dijeli i pogonsku jedinicu: spomenuti W16 motor s čak 1.600 KS te redizajniranom šasijom koja može podržati dizajn bez vertikalnog B stupa. Silueta je dodatno zaobljena, a performanse nisu kompromitirane pri ovim preinakama.
Dodana su i sasvim nova svjetla u četiri linije sprijeda, te oblika X straga, unutar čega je sakriven i otvor za protok zraka nakon prolaska kroz motor. Zrak se usisava kroz otvore iznad glave vozača i suvozača, a protok je oko 70.000 litara po minuti, pri punoj brzini. Ona bi trebala iznositi do 420 km/h.
Mate Rimac najavio je kako će svaki od 99 planiranih primjeraka ovog roadstera koštati 5 milijuna eura. Automobil su prvo predstavili postojećim vlasnicima Bugattijevih vozila, a to je rezultiralo time da je cijela ograničena serija već sada rezervirana. Isporuke će započeti 2024. godine.