Porsche priprema eSUV veći i od Cayennea

Luksuzni električni crossover sa sedam sjedala trebao bi konkurirati Mercedesovom EQS SUV-u, BMW-u iX ili Audijevom Q8 e-Tronu, s dužinom od preko pet metara i kombinacijom stilova
“Porsche kakav još nismo vidjeli”, navodno se priprema u dizajnerskim studijima ove tvrtke, kako bi bio spreman za tržište otprilike 2027. godine. Kako doznaje Autocar, Porsche razvija veliki električni SUV, kombinaciju prostrane limuzine i klasičnog crossovera, čija će dužina biti preko pet metara. U unutrašnjosti ovog modela bit će mnogo prostora za sedam osoba, pa će tako model, radnog naziva K1, postati najveći Porsche ikada i perjanica njihove ponude luksuznih SUV-ova.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
K1 bi trebao biti “vrlo sportska interpretacija SUV-a”, poručio je CEO Porschea i VW Grupe Oliver Blume. Od tehnoloških detalja, znamo tek da bi najveći Porsche u ponudi trebao donijeti pogon na sve kotače, novu generaciju sinkronih elektromotora, bateriju visokog kapaciteta i mogućnost brzog punjenja – što će do 2027. već biti nezaobilazni standard u toj klasi. Cilj je dati mu doseg s jednim punjenjem baterije od oko 700 kilometara.
Cijenom bi K1 također trebao odskočiti, pa će zasigurno koštati i više od sada najskupljeg SUV-a Cayennea Turbo GT, koji košta oko 170.000 eura.
Porsche svoj budući najveći model sa sedam sjedala razvija već tri godine, a kao primarna tržišta za njega ističu Sjevernu Ameriku i Kinu. Izgledom bi trebao biti prilagođen tim tržištima, ali i svojem karakteru. Tako će imati relativno kratak prednji poklopac, okomitiji vjetrobran te zakrivljeni krov koji se spušta do stražnjeg kraja u sportskom stilu. Kako bi bio pogodan i za poneku avanturu izvan ceste, K1 će biti povišen, uz mogućnost mijenjanja udaljenosti šasije od tla, potpomognutu naprednim zračnim ovjesom.