Najavljena nova, elektrificirana, Opel Astra

Najavljena nova, elektrificirana, Opel Astra

Opel je predstavio sljedeću generaciju svojeg popularnog kompaktnog hatchbacka koji će od sada dolaziti i kao hibrid. Šesta generacija Astre tako otvara novo poglavlje u 30-godišnjoj povijesti ovog modela

Jedan od najpopularnijih modela Opela, Astra, dobit će svoju šestu generaciju. Ona će biti proizvedena u Njemačkoj, ali sada pod kapom koncerna Stellantis, pa će biti zasnovana na modularnoj platformi EMP2, tj. dijelit će je s, primjerice, Peugeotom 308. Nova Astra veća je od prethodne, pa mjeri 4.372 milimetra dužine, 1.860 mm širine, a međuosovinski je razmak povećan an 2.675 mm. To je omogućilo manje prevjese, veći prostor u unutrašnjosti kabine te prtljažnik zapremnine 422 litre.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Izvana nova Astra donosi karoseriju modernijih i nešto oštrijih linija, obojanu u dvije boje te nadopunjenu Intelli-Lux LED Pixel svjetla poznata s modela iz višeg segmenta, Insignije. Obnova dizajna i digitalizacija je zahvatila i unutrašnjost, pa je korištenjem digitalnih instrumenata Pure Panel sva analogna tehnologija poslana u prošlost. Ključne funkcije, poput klimatizacije, i dalje će se kontrolirati fizičkim tipkama, dok će one sekundarne biti pod opcijama ekrana osjetljivoga na dodir.

Nova generacija multimedijskih infotainment sustava s povezanim uslugama – kojima se može glasovno upravljati normalnim govorom kao i dodirom – može standardno povezati u svim varijantama modela s bežičnim aplikacijama Apple CarPlay i Android Auto putem kompatibilnih pametnih telefona.

Arhitektura nove Astre također uključuje i automatizirane sustave za pomoć vozaču. Uz multifunkcijsku kameru na vjetrobranskom staklu, tu su i četiri kamere na karoseriji (jednu sprijeda, jednu straga i jednu sa svake strane), pet radarskih senzora (po jedan sprijeda i po jedan u svakom kutu), kao i ultrazvučne senzore sprijeda i straga. Kamere i senzori integrirani su s e-horizon povezivošću u sustavu Intelli-Drive 2.0, što proširuje raspon kamera i radara.

Ponuda sustava pomoći koji su vodeći u klasi također uključuje veliki head-up display i Intelli-Vision, kameru i sustav za lakše parkiranje koji se bazira na radaru.

Možda i najveća promjena koju će donijeti šesta generacija Astre, a za koju kažu da je “otvaranje novog poglavlja” u povijesti modela, jest prelazak na elektrificirane pogone. Astra će već u početku dolaziti kao plug-in hibrid, ali će imati i benzinske i dizelske motore u standardnoj ponudi. Snage motora varirat će od 110 do 130 KS za modele na fosilna goriva, dok će plug-in hibridna verzija imati i do 225 KS. Standardni benzinci i dizelaši bit će opremljeni 6-stupanjskim mjenjačem, dok će hibrid dolaziti s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.

“Potpuno nova Astra – rođen je novi Blitz! Sa senzacionalnim dizajnom i vodećom tehnologijom u klasi. Elektrificirana i vrlo učinkovita za najniže moguće emisije; ulazi u novu eru. Astra je izvedena s krajnjom preciznošću do najsitnijeg detalja. Uvjereni smo da Astra sljedeće generacije ima sve što je potrebno da postane još jedan najprodavaniji model i robnoj marki privuče mnogo novih kupaca”, kazao je glavni direktor Opela, Michael Lohscheller.

Opel će knjigu narudžbi otvoriti ove jeseni, a isporuke nove Astre prvim kupcima započet će početkom sljedeće godine. Astra će se proizvoditi u Opelovom sjedištu u Rüsselsheimu.

Podijeli:
1