Mitsubishi odlučio napustiti europsko tržište

Mitsubishi odlučio napustiti europsko tržište

Nakon gubitka od preko milijardu i pol dolara u prvom polugodištu ove godine, japanski proizvođač odlučio se na radikalne poteze, među kojima je i zaustavljanje prodaje i razvoja novih modela za europska tržišta

Japanski Mitsubishi objavio je svoje poslovne rezultate za prvu polovicu 2020. godine, u kojima je vidljiv poslovni gubitak od 1,6 milijardi dolara. Shodno tome, u kompaniji su odlučili početi s racionalizacijom poslovanja, te se koncentrirati na njegova najprofitabilnija područja. Najavljena je i trogodišnja poslovna strategija nazvana Small but Beautiful (“malen ali prekrasan”), u sklopu koje će Mitsubishi značajno smanjiti svoje troškove te se fokusirati na azijsku regiju.

To znači da će restrukturiranje donijeti uštede u fiksnim troškovima od oko 20%, ali i da će neka tržišta biti napuštena. Primarno, govori se o tržištima Ujedinjenog Kraljevstva i Europske unije, na kojima Mitsubishi više neće prodavati svoje nove modele, niti će iste u budućnosti razvijati za ova tržišta.

Postojeći modeli proizvedeni za europska tržišta i dalje će ostati u prodaji, a prodajna mreža pružat će i podršku svim postojećim kupcima vozila do daljnjega. Prodaja starijih modela vozila nastavit će se sve dok će ona biti “legalna” na ovom tržištu, odnosno dok će im to dopustiti regulative koje se tiču emisija stakleničkih plinova.

Fokus Mitsubishijevih novih modela bit će tako stavljen isključivo na Aziju, gdje japanski proizvođač planira povećati svoj tržišni udio s postojećih 6% na oko 11%. To će pokušati postići lansiranjem nove zamjene za Outlander SUV, kao i novoga, potpuno električnoga SUV-a za kinesko tržište tijekom sljedeće godine.

Podijeli:
1