Mercedes-Benz GLC F-Cell prvi svjetski plug-in s gorivim ćelijama

Mercedes je predstavio GLC F-Cell, odnosno prvi automobil koji će ući u serijsku proizvodnju, a koji će kombinirati litij-ionske plug-in baterije s vodikovim gorivim ćelijama. U Frankfurtu predstavljeni model je pretprodukcijska izvedba, no za očekivati je kako se ona od konačne produkcijske verzije neće značajnije razlikovati.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Autonomija ovog modela iznosi 440 km, a same baterije nude autonomiju od 50 km. Kombinirana snaga njegovog pogonskog sklopa iznosi 200 KS, a najveći okretni moment 350 Nm. Vozaču se nude tri načina rada pogonskog sklopa Hybrid, kad se za pokretanje koriste oba izvora, Battery, samo električni pogon na baterije i Charge, kada punjenje baterija ima prednost, a za pokretanje se koriste gorive ćelije.
Cijeli pogonski sklop je 30% kompaktniji od onog u B klasi F-Cell pa je sada u osnovi veličine konvencionalnog motora, što također pokazuje daljnji razvoj ove tehnologije. Nadalje, cijena sustava je smanjena zahvaljujući činjenici što je za 90% snižena upotreba platine u gorivim ćelijama.
Baterije su kapaciteta 13,8 kWh, a smještene su zajedno s električnim motorom na stražnjem kraju vozila. Za njihovo punjenje je potrebno svega 90 minuta putem brzog punjača. U podnici se nalaze dva spremnika za ugljik izrađeni od ugljičnih vlakana i ukupnog kapaciteta od 4,4 kg vodika. Za njihovo punjenje je potrebno 3 minute.
U Mercedesu ističu kako je GLC F-Cell električno vozilo za dulja putovanja i kratkog vremena punjenja što ga čini odličnim izborom za svakodnevnu upotrebu. Mercedes je potvrdio kako će produkcijski model biti opremljen zračnim ovjesom, a više o konačnoj verziji ćemo saznati u narednim mjesecima.