Kia najavljuje napad na vodeću poziciju među e-vozilima

Kia najavljuje napad na vodeću poziciju među e-vozilima

Kia je predstavila skice čak sedam novih modela 100% električnih automobila i svoju poslovnu strategiju za razvoj EV segmenta koja ima za cilj pozicionirati ih na sam vrh ljestvice najvećih proizvođača u svijetu

Kia Motors Corporation je s otkrivanjem prvih skica 7 budućih isključivo električnih modela ponudila uvid u svoju poslovnu strategiju globalnih električnih vozila (EV). Detalje Kijine strategije budućih električnih modela predstavio je predsjednik i direktor Kije, Ho Sung Song, na događaju u Kijinoj tvornici u južnokorejskom gradu Hwasung.

Kia se planira, kažu, vrlo brzo prilagođavati potražnji za električnim vozilima i tako zauzeti vodeći položaj na globalnom tržištu. Brend će na globalnom tržištu ponuditi različita isključivo električna vozila, dok će pored toga biti i partner tvrtkama koje širom svijeta razvijaju infrastrukturu za punjenje.

Električni auti predstavljat će 25 % Kijine globalne prodaje do 2029. godine, a do sada su svoje prvo serijsko vozilo na struju, Ray EV, prodali u preko 100 tisuća primjeraka.

U skladu sa strategijom elektrifikacije Plan S, koja je započeta početkom ove godine, Kia do 2025. godine namjerava proširiti svoju gamu električnih vozila na 11 modela. U tom razdoblju Kijin je cilj dostići 20-postotni tržišni udio EV-ova u ukupnoj prodaji brenda na naprednim tržištima, kao što su npr. J. Koreja, Europa i Sjeverna Amerika. Do 2027. će na različitim tržištima lansirati 7 isključivo električnih vozila čije su skice prikazali javnosti.

Prvi model već sljedeće godine

Prvi od ovih 100% električnih modela zasad nosi kodno ime CV, a bit će predstavljen sredinom 2021. godine kao Kijin prvi isključivo električni automobil namijenjen različitim regijama. On će predstaviti i novi dizajnerski pravac koji označava Kijin prelazak na poslovnu strategiju fokusiranu na električna vozila.

Kia će također, s prilagodbom svoje nove E-GMP modularne platforme za EV-ove (Electric-Global Modular Platform), ponuditi vozila s prostranošću koja će biti jedna od najvećih u tom razredu, a planiraju i širiti svoju infrastrukturu za punjenje širom svijeta, jer to vide kao preduvjet za veću popularnost EV-ova.

Podijeli:
1