Juraj Šebalj i Marijan Stublić pobjednici 1. Čavle Rally Challengea

Juraj Šebalj i Marijan Stublić pobjednici 1. Čavle Rally Challengea

Vodili su od prvog do posljednjeg brzinskog ispita, a najbolja su vremena postavili na 6 od 9 brzinaca

Juraj Šebalj i Marijan Stublić u Toyoti Yaris GR izborili su pobjedu na 1. Čavle Rally Challengeu na suveren način. Vodili su od prvog do posljednjeg brzinskog ispita, a najbolja su vremena postavili na 6 od 9 brzinaca. Na Grobničkoj su si stazi mogli dopustiti manje taktiziranje ne bi li sačuvali gume za izazove na brzincima Platak i Gornje Jelenje. Pobjedom na Čavlima Šebalj i Stublić stigli su do naslova prvaka Hrvatskog auto i karting saveza, jer su osvojili prvo mjesto ukupnog poretka u Prvenstvu Hrvatske.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Drugo mjesto na 1. Čavle Rally Challengeu izborili su Alfred Kramer i Jeanette Kvick u Peugeotu 208 Rally4 te su tako osvojili naslov prvaka Hrvatske. Austrijanac koji vozi s licencom AK Rijeka i iskusna suvozačica iz Danske postavili su najbrža vremena na dva od tri brzinska ispita na Grobniku te na prvom prolasku Gornjim Jelenjem. Iza pobjedničke posade Šebalj – Stublić imali su 41,9 sekundi zaostatka, dok su ispred trećih Viliama Prodana i Zorana Raštegorca u Renaultu Clio Rally4 imali 49,1 sekundu „zalihe”.

Na Čavle Rally Challengeu odlučen je i prvak Hrvatske u klasi 4. Izborila ga je drugim mjestom posada Igor Mandić i Albert Ivančić u MG-u ZR 105. Za pobjednicima klase Vjekoslavom Čičkom i Eugenom Kokolićem u Renaultu Cliu Rally5 zaostali su 36,6 sekundi, dok su na posljednjem brzinskom ispitu iskoristili „piruetu” Marsela Katića i Denisa Rubinića u VW Polu 1.4 16v.

Pobjednici klase 3 bili su Tomas Hrvatin i Đani Simčić s Renaultom Cliom RS, koji su ujedno izborili i peto mjesto ukupnog poretka. Naslov prvaka osigurali su već prije dolaska u Čavle.

30 posada

Nastupilo je ukupno 30 posada, a po prvi put u Prvenstvu Hrvatske sve su prijavljene posade doista i nastupile na rallyju. Do cilja ih je stiglo 25, svih pet posada koje su odustale bile su prisiljene na to zbog kvarova ili blažih izlijetanja sa staze.

Vozilo se ukupno devet brzinskih ispita, po tri na stazi Automotodroma Grobnik, Platku i Gornjem Jelenju. Natjecanje je organizirao AK Poreč Motorsport uz suorganizatora AK Skok Racing 1993 uz pokroviteljstvo Općine Čavle i Turističke zajednice općine Čavle.

Podijeli:
1