Ford Kuga – nesretno ime ostalo, no nema veze

Ford Kuga – nesretno ime ostalo, no nema veze

Ford je predstavio novu generaciju svog kompaktnog crossovera Kuga koji će europskim kupcima ubuduće biti dostupan s tri elektrificirane izvedbe. Tako će na izboru stajati dvije benzinske i dvije dizelske inačice te EcoBlue blagi hibrid, hibrid i plug-in hibrid. Uz to ovaj će model kupcima ponuditi puno atraktivniji i moderniji izgled te bogatiju opremu i veću ponudu prostora unutar vozila.

Nadalje, nova Kuga je prvi fordov SUV/crossover koji će se temeljiti na platformi C2, koja čini i osnovu novog Focusa. Time je Kuga narasla u duljinu i širinu, a produžen joj je i međuosovinski razmak. Unatoč tom ovaj je model sada 90 kg lakši od svog prethodnika.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Kugu Plug-in Hybrid će pokretati kombinacija 2,5-litrenog 4-cilindričnog benzinca i električnog motora te baterija kapaciteta 14,4 kWh. Snaga ovog pogonskog sklopa iznosi 225 KS, a još važniji je podatak da će ovaj prvi fordov europski hibrid vozačima ponuditi preko 50 km električne autonomije. Prosječna emisija CO2 mu iznosi 29 g/km.

Klasični Kuga Hybrid će se na tržištu naći tijekom 2020. pa za sada još nisu objavljeni kompletni tehnički podaci. Ipak znamo da će ga pokretati kombinacija istog 2,5-litrenog benzinca te električnog motora i litij-ionskih baterija. Također, Kuga Hybrid će biti dostupna s pogonom na prednje te na sva četiri kotača.

Dizelski Kuga EcoBlue s tzv. blagim hibridom je opremljena s 2,0-litrenim dizelskim motorom snage 150 KS te remenom pokretanim elektropokretačem / generatorom i 48-voltnom litij-ionskom baterijom. U Fordu navode da će ovaj automobil imati emisiju CO2 od 132 g/km te prosječnu potrošnju goriva od oko 5 l/100 km.

U ponudi će se nalaziti i dvije konvencionalne benzinske i dizelske izvedbe. Prve će činiti 1.5 EcoBoost motor snage 120 i 150 KS, a druge 1,5 i 2,0-litreni EcoBlue motori snage 120 i 190 KS. Ovi će pogonski strojevi biti upareni sa 6-stupanjskim ručnim ili 8-stupanjskim automatskim prijenosom te s pogonom na prednje i na sva četiri kotača.

Kao što smo već ranije rekli Kuga je sada veći automobil, a vanjština i posebno unutrašnjost su očito inspirirani novim Focusom. Ukupna duljina i međuosovinski razmak su narasli za 20 mm, a širina je veća za 44 mm. To se sve pozitivno odrazilo na ponudu prostora unutar putničke kabine. Također, unatoč smanjenju visine za 20 mm, prostora za glave putnika je povećan za 13 mm sprijeda i 35 mm otraga. Drugi red sjedala nudi i mogućnost pomicanja kako bi se ili omogućilo više prostora za nove ili veća zapremina prtljažnika.

Recimo i da će ovaj model biti dostupan u paketima opreme Trend, Titanium, ST-line i Vignale. Dodajmo i da će se u opremi naći FordPass Connect koji nudi WiFi hotspot, lokator vozila, daljinsko zaključavanje i otključavanje vozila preko aplikacije, daljinsko startanje motora i sl. Ostale značajke interijera koje se posebno izdvajaju su digitalne instrumentna ploča veličine 12,3-inča, 8-inčni središnji zaslon sa sustavima Android Auto i Apple CarPlay, bežično punjenje, opcijski B&O audi sustav i sl.

Podijeli:
1