Električni Peugeotov SUV model e-2008 starta od 270 tisuća kuna

Električni Peugeotov SUV model e-2008 starta od 270 tisuća kuna

e-2008 za pogon rabi isti sklop koji se koristi i u modelu 208. Riječ je o elektromotoru od 136 KS, a koji se napaja iz 50 kW baterije

O modelu 2008 već smo pisali u nekoliko navrata, a vjerujemo kako ćemo to uskoro nadopuniti i nekim novim vlastitim iskustvima.

Današnja tema je električno izdanje ovog popularnog SUV-a, jer je sada i službeno e-2008 stigao na hrvatsko tržište. Poznato je kako gradski crossoveri, odnosno SUV modeli postaju sve traženija roba, a što je brojne proizvođače automobila natjeralo da prošire ponudu na ovom području. Početkom veljače izvjestili smo o dolasku na tržište nove, druge generacije modela 2008, a koji je, poput modela 208, dizajnerski izvanredno pogođen.

Sada je na red stiglo i električno izdanje koje se službeno naziva e-2008, te je nadopuna benzinskim i dizelskim inačicama. Dizajnerski gledano, promjene su gotovo neprimjetne. Sprijeda, različita je maska. Električna verzija ima male rešetke koje dolaze u boji vozila, dok su kod ostalih verzija srebrne. Tu je i presijavajući logotip lava, koji se naizmjenično reflektira u plavoj i zelenoj boji, ovisno o kutu gledanja. Straga je natpis ‘e-2008’.

Bitnijih razlika nema niti u putničkoj kabini, bilo da je riječ o opremi ili pak ponudi prostora. Manja je razlika u grafičkim prikazima na ekranima, središnjem ili 3D zaslonu ispred vozača, kao i ekskluzivne Gris Greval presvlake sjedala u Alcantari na izvedbi e-2008 GT. Zahvaljujući činjenici da je novi 2008 napravljen na modularnoj platformi (CMP), i baterije su raspoređene ispod podnice, razlike nema niti u raspoloživosti prtljažnika koji je sa 434 litre obujma isti bez obzira na odabir pogonskog motora.

e-2008 pokreće elektromotor snage 100 kW (136 KS) s raspoloživim okretnim momentom od 260 Nm dostupan odmah nakon starta, a što osigurava užitak u vožnji u svim situacijama. Motor se napaja iz baterije kapaciteta 50 kWh te osigurava autonomiju od 310 km. Garancija na baterije je 8 godina ili 160.000 km, i to za 70% svog kapaciteta punjenja.

Dostupna su tri načina punjenja: standardnim ili pojačanim utikačem Green Up  koji dolazi s kablom za punjenje, i to za potpuno punjenje u 16 sati; uređajem wallbox koji omogućuje potpuno punjenje u 5:15 sati kroz trofazni priključak (11 kW) ili u 8 sati kroz jednofazni priključak (7,4 kW); te javnom punionicom kad toplinska regulacija baterije omogućuje upotrebu punjača od 100 kW (rijetkost u HR) te se 80% baterije može napuniti u 30 min. Sve već viđeno na modelu e-208, Opel Corsi, sada i novoj električnoj Opel Mokki

Poput modela koje pokreće neki od motora s unutarnjim sagorijevanjem, i električno izdanje kupci mogu odabrati uz čak četiri razine opreme – Active, Allure, GT line i GT. I dok početni dolazi na čeličnim naplatcima i klasičnoj kontrolnoj ploči, GT dolazi na 18-colnim alu naplatcima, a ima i 3D navigaciju, obruč upravljača presvučen kožom s GT oznakama, grijana prednja sjedala, aktivni tempomat s funkcijom STOP & GO…

Podijeli:
1