Električna Honda e i hibridni Jazz za potpunu elektrifikaciju do 2022.

Električna Honda e i hibridni Jazz za potpunu elektrifikaciju do 2022.

Honda je, kao uostalom i većina drugih proizvođača automobila, ovih dana umjesto u Ženevi svoje novitete predstavila online. Koncentrirali su se oko svoje "Električne vizije" prema kojoj bi do 2022. godine svi osnovni modeli koje prodaju u Europi trebali biti elektrificirani

Honda je putem Interneta predstavila svoje novitete za ovu godinu. Riječ je o modelima Honda e i Honda Jazz kojima ova japanska kompanija želi započeti realizaciju svoje “Električne vizije”. Prema tom planu sva Hondina vozila koja će se 2022. godine prodavati u Europi trebala bi biti elektrificirana.

Honda Jazz e:HEV

Honda Jazz stoga je u inačici za 2020. godinu dobila hibridnu izvedbu. Honda Jazz e:HEV potpuno je redizajnirani automobil kompaktne klase i na tržište Europe će stići ovoga ljeta. Pogonit će ga dvostruki elektromotori zajedno s 1,5-litrenim DOHC i-VTEC benzinskim motorom. Ukupna snaga ovakvog kombiniranog agregata bit će 109 KS, od 0 do 100 km/h će stizati za 9,4 sekunde i imat će maksimalnu brzinu od 175 km/h.

Honda e

Nešto zanimljivijeg izgleda od novog Jazza, Honda e predstavlja moderan i funkcionalni maleni gradski automobil na 100% električni pogon. Prepoznatljiva LED svjetla trebala bi ga izdvojiti iz mase, a jednostavnim dizajnom odlikovat će se i unutrašnjost ovog vozila. Ono će prije svega biti vrlo okretno (polumjer okreta tek 4,3 metra), ali i tiho, startno i agilno.

Baterija od 35,5 kWh Hondi e omogućit će oko 222 kilometra dometa, a brzim punjenjem će je se moći napuniti do 80% kapaciteta za 30 minuta. Kao i novi Jazz, Honda e će u Europi biti dostupna od ljeta 2020.

My Honda+ app

Mobilna aplikacija koju su također najavili online trebala bi omogućiti svim novim Hondinim modelima spajanje s mobitelom vlasnika na daljinu. Kontrolirat će sigurnosne sustave, mobitel će moći zamijeniti ključ vozila, a putem nje će biti moguće pozvati i pomoć na cesti. Bit će tu i opcija programiranog punjenja prema zadanom rasporedu i slično.

Novi Hondini modeli imat će i ugrađenog glasovnog asistenta pa će vozači moći s vozilom i “popričati”. Za interakciju s vozilom moći će se rabiti i LCD ekrani osjetljivi na dodir jednostavnog sučelja, dok će za osnovne funkcije biti vraćeni mnogima omiljeni fizički prekidači.

Podijeli:
1