Dacia je za 2021. pripremila novi Sandero i Sandero Stepway

Dolazak treće generacije u Hrvatsku zakazan je već za sami početak iduće godine, no novi Logan koji inače dolazi u kompletu, više neće biti dostupan na našem tržištu
Dacia je skinula veo tajne s nove, treće generacije modela Sandero, Sandero Stepway te novog Logana. Potonji pak više neće biti dostupan na hrvatskom tržištu, iako će biti prisutan u zemlja okruženja poput Mađarske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Kosova ili Makedonije. Ove nove, modernije verzije vjerno prenose duh svojih prethodnika, a na što se nadovezuje i povoljna cijena. Kad tome pridodamo i kompaktne vanjske dimenzije, vidjeli smo već da im je uspjeh zagarantiran. U novoj generaciji Sandero donosi suvremeniju i bogatiju opremu, a istovremeno zadržavajući svoje temeljne vrijednosti – jednostavnost i pouzdanost.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
U slučaju da ima onih koji do sada nisu bili upoznati, Dacia je marka koja djeluje unutar Renault grupacije te se njeni modeli mogu susresti u 44 zemlje svijeta, a ponajviše u Europi i zemljama Mediterana. Dacia je relativno mlada marka koja je osnovana u Rumunjskoj tijekom 1968. godine, a pravi procvat doživjela je kad je stigla pod ‘francusku kapu’, odnosno od predstavljanja modela Logan tijekom 2004. godine. Dacia danas nudi automobile s najboljim omjerom uloženog i dobivenog na tržištu. Zahvaljujući svojim legendarnim modelima – Logan, Sandero i Duster – Dacia je postigla velik komercijalni uspjeh. Lani je postavila novi prodajni rekord sa 737.000 prodanih vozila te do sada broji gotovo 6,5 milijuna kupaca.
Sada su odlučiti s ovim prvim podacima najaviti novi model čije će potpuno otkrivanje biti krajem ovog mjeseca, a već početkom iduće godine prvi primjerci stižu i u hrvatske prodajne salone. Riječ je modelu koji je nastao na istom podvozju kao i nova generacija Renault Clija. Očekuje se i da je nova generacija Sandera nešto izdašnija u raspoloživom prostoru putničke kabine. U Daciji su uvjereni kako danas kupci promišljaju na duži rok, a odabir vozila dobro je promišljen te ne žele davati previše novaca za nepotrebne stvari.
Sandero je model koji je već 15 godina prisutan na tržištu, a iznimno velik uspjeh postiže kod privatnih kupaca na europskom tržištu. Sve to bi trebalo dodatno biti naglašeno novom generacijom koja već kroz nekoliko mjeseci stiže u prodaju.
Kod nove generacije poseban naglasak je na stražnjem dijelu vozila, te elementima koji naglašavaju Stepway izdanje. Silueta mu je pak elegantnija zahvaljujući vjetrobranskom staklu s većim nagibom, nižem krovu, fluidnoj krovnoj liniji i radio anteni postavljenoj na kraju krova. Unatoč nepromijenjenoj visini podvozja novi Sandero djeluje kao da je niži i da čvršće stoji na kotačima, što je postignuto zahvaljujući proširenom tragu kotača i kotačima u ravnini karoserije.
Upečatljiv dizajn vanjskog dijela modela Sandero Stepway poziva na bijeg i avanturu. Imidž i obilježja svojevrsnog crossover vozila naglašena su snažnijim isticanjem različitosti u odnosu na novi Sandero. Na prednjem dijelu odmah u oko upada prepoznatljiv, rebrasti i obliji poklopac motora, kromirani logotip Stepway na prednjoj maski i istaknuta krilca iznad svjetala za maglu.
Novim izgledom mogu se pohvaliti i prednja te stražnja svjetla koja premijerno otkrivaju novi svjetlosni potpis marke Dacia u obliku slova Y. Upravo zahvaljujući takvim svjetlima ova treća generacija odiše snažnim identitetom. I sprijeda i straga vodoravna linija povezuje dva svjetla i ulazi u njihove okvire čime se vozila vizualno proširuju. Iz Dacije napominju kako nova generacija klasika nude uvijek isto obećanje: više domišljatih rješenja, dostupnost većem broju ljudi i zadržavanje više tipičnih obilježja marke Dacia.