Citroën Skate, platforma za jednu sasvim drugačiju urbanu mobilnost

Citroën Skate, platforma za jednu sasvim drugačiju urbanu mobilnost

Tri francuske kompanije, Citroën, Accor i JCDecaux, udružile su snage u izradi koncepta koji bi trebao donijeti revoluciju u električni urbanu mobilnost. Zasniva se na jednoj platformi koja može prevoziti više različitih nadgradnji

Urban Collëctif potpuno je novo partnerstvo koje okuplja Citroën, Accor i JCDecaux, tri francuske tvrtke koje djeluju na međunarodnoj razini i prisutne su u svakodnevnom životu stanovnika gradova diljem svijeta te dijele istu viziju o urbanoj mobilnosti sutrašnjice. Zajednička im je ambicija optimizirati mobilnost kako bi svatko mogao imati dio urbanog prostora za sebe i na taj način dugoročno poboljšati kvalitetu života u gradovima, poručili su.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Njihova se ambicija temelji na inovativnom konceptu pod nazivom Citroën Autonomous Mobility Vision, koji povezuje Citroën Skate, univerzalnu platformu opremljenu naprednim tehnologijama za mobilnost,  s tri potpuno nove kabine koje pružaju različite usluge: Sofitel En Voyage, Pullman Power Fitness i JCDecaux City Provider, a svaka od njih pruža jedinstveno iskustvo i drukčiji doživljaj grada.

Ovaj se neviđeni koncept gradske mobilnosti temelji na autonomnoj, električnoj i brzoj tehnologiji Citroëna te ima za cilj omogućiti bolji protok i manje gužve u gradovima.

Citroënov oprinos u projektu jest Autonomous Mobility Vision, tehnologija koja se sastoji se od: autonomne i električne platforme za mobilnost: The Citroën Skate te kabina za različite usluge i upotrebe.

The Citroën Skate doista može prevoziti sve kabine na zahtjev, u posebnom prometnom traku. Kabine dizajnirane u okviru koncepta The Urban Collëctif nude tri inovativne i vrlo različite usluge mobilnosti: Sofitel En Voyage, ekskluzivno iskustvo urbane mobilnosti, Pullman Power Fitness, novi način vježbanja tijekom putovanja i JCDecaux City Provider, uslugu prijevoza na zahtjev.

“Citroën se bavi proučavanjem srednjoročnih i dugoročnih trendova kako bi se predvidjela očekivanja i potrebe potrošača. Vjerujemo da ovaj novi koncept marke CITROËN može redefinirati sustav gradskog prijevoza: prijevoz se dijeli, vožnja postaje električna i autonomna. Rješenjem koje predstavljamo u partnerstvu s tvrtkama Accor i JCDecaux osmislili smo autonomnu mobilnost za sve”, poručio je Vincent Cobée, glavni direktor Citroëna.

Podijeli:
1