Citroën predstavio europski C5 Aircross

Citroën predstavio europski C5 Aircross

Francuski je proizvođač tijekom prošle godine na šangajskom auto salonu predstavio model C5 Aircross, a sada je napokon stiglo i vrijeme za njegovu europsku premijeru. Točnije, upravo je predstavljena europska izvedba ovog automobila koji će tržištima Starog kontinenta postati dostupan u drugoj polovici godine.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

U Citroënu napominju kako bi C5 Aircross kupce trebao privući jedinstvenim dizajnom, bogatom i naprednom opremom te štedljivom motorizacijom, ali i visokom razinom komfora, prostranosti i modularnosti. Kod komfora veliku će ulogu odigrati novi citroenov ovjes Progressive Hydraulic Cushions koji će biti dio standardne opreme na svim izvedbama, kao i nova Advanced Comfort sjedala.

Praktičnosti interijera će svakako doprinijeti i tri stražnja zasebna i pomična sjedala s prilagodljivim i preklopivim nagibom, kao i činjenica da će zapremina prtljažnika iznositi između 580 do 720 l, ovisno o položaju spomenutih stražnjih sjedala.

Kupcima će biti dostupno čak 30 različitih izvedbi ovog automobila, a personalizaciju će omogućiti i sedam boja eksterijera, kombinacije s crnim krovom, tri Color paketa sa zasebnim ukrasima branika, Airbumpa i krovnih nosača. Od opreme valja izdvojiti 12,3-inčnu TFT digitalnu instrumentnu ploču, 8-inčni središnji zaslon infotainmenta, cijeli niz sigurnosnih sustava i sustava pomoći vozaču i sl, a valja reći i da je ovaj model dobio dodatnu izolaciju kako bi putnicima osigurao malu razinu buke i vibracija.

Europskim će kupcima biti dostupna dva benzinska i dva dizelska motora. Konkretnije, riječ je o motorima PureTech 130 S&S i PureTech 180 S&S te BlueHDi snage 130 i 180 KS. Slabiji benzinac će dolaziti uparen s ručnim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem koji će biti standard i kod slabijeg dizelaša. Drugim riječima, BlueHDi 130 S&S će biti dostupan i s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem koji će biti dio standardne opreme snažnijeg benzinca i dizelaša.

Plug-in hibridna verzija stiže do kraja 2019.

Prodaja ovog modela na europskim tržištima kreće najvjerojatnije tijekom jeseni, a proizvodnja će biti povjerena PSA-ovim pogonima u Rennesu, u Francuskoj.

Podijeli:
1