Bosch ostvaruje rast na krilima povezivosti

U 2016. godini Grupa Bosch je opet povećala prodaju. Prema preliminarnim brojkama prodaja se u protekloj godini povećala za 3,5 posto na otprilike 73,1 milijardu Eura. Nakon prilagodbe zbog učinaka tečajne razlike porast prodaje iznosio je 5,4 posto. Učinci tečajne razlike negativno su utjecali na prodajne rezultate do iznosa od gotovo 1,3 milijarde Eura.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
“Unatoč nepovoljnim uvjetima u 2016. smo uspjeli ostvariti prognozu rasta”, rekao je dr. Volkmar Denner, predsjednik upravnog odbora društva Robert Bosch GmbH. “Bosch se trenutno nalazi usred najvećeg procesa transformacije dosad. Bosch aktivno oblikuje promjenu u industrijama, tržištima i tehnologijama”.
Tvrtka unaprijed ulaže sredstva u iznosima koji dosežu nekoliko milijardi Eura, prije svega kada je riječ o povezivosti putem Interneta stvari (IoT) i prijelazu na elektromobilnost. Tvrtka je u 2016. troškove istraživanja i razvoja povećala na oko 6,6 milijarda Eura. Kao što je objasnio dr. Stefan Asenkerschbaumer, glavni financijski direktor Boscha i zamjenik predsjednika upravnog
odbora: “Rezultat koji ostvarimo danas financirat će sutrašnji uspjeh”.
Dobavljač tehnologije i usluga u 2016. je ostvario oko 4,3 milijarde Eura prihoda prije odbitka kamata i poreza na dobit (EBIT). Bosch želi biti vodeći dobavljač u području Interneta stvari. Kompanija smatra da u poslovanju s inteligentnim digitalnim pomoćnicima leži golem potencijal za rast. “Internet stvari postaje osoban. Uz pomoć umjetne inteligencije personaliziramo povezivost”, rekao je boschov glavni izvršni direktor. Iz tog razloga, Bosch ulaže oko 300 milijuna Eura u novi centar za umjetnu inteligenciju, koji će staviti točku na “i” njegove stručnosti u području Interneta stvari.