Postalo je i službeno – Bugatti Rimac započeo s radom

Sjedište tvrtke je u Svetoj Nedelji, kreću s oko 435 djelatnika, od kojih će oko 300 raditi u Hrvatskoj te oko 135 u Molsheimu, u Francuskoj
Kao što je prije nekoliko mjeseci bilo i najavljivano, Porsche, Bugatti i Rimac Automobili otvorili su novo poglavlje u povijesti automobilske industrije. Zajednički pothvat, tvrtka Bugatti Rimac sjedište ima u Svetoj Nedelji. Tvrtka je otvorena tijekom rujna, a trenutno ima temeljni kapital od 55 tisuća kuna, a što će se vjerojatno povećavati.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Mate RImac na čelu nove kompanije
Izvršni direktor bit će Mate Rimac, ujedno i osnivač te šef tvrtke Rimac Automobili. Tvrtka Porsche pritom obnaša snažnu ulogu strateškog člana društva. Predsjednik izvršnog odbora, Oliver Blume, te zamjenik predsjednika izvršnog odbora i predstojnik uprave za financije i IT, Lutz Meschke, zastupljeni su u Nadzornom odboru. Vlasništvo je u nešto većoj koristi Rimac Group (55 %) te Porschea (45 %). Bez obzira na ovo ujedinjenje marke Bugatti i Rimac Automobili i dalje će funkcionirati kao samostalne marke i proizvođači te će zadržati svoje proizvodne pogone u Hrvatskoj te u Molsheimu, u Francuskoj, kao i svoje distribucijske kanale.
Sa zadnjim danom listopada, dosadašnji izvršni direktor marke Bugatti, Stephan Winkelmann, odstupio je s tog mjesta. Winkelmann je sada usredotočen na svoju ulogu kao predsjednik marke Lamborghini.
‘Spajanje ovih dvaju društava predstavlja savršeno rješenje za sve sudionike. Zajedničkim udruženjem nastaje snažno automobilsko poduzeće’, govori Oliver Blume. ‘Uspjeli smo osigurati dodatnu vrijednost prestižnoj i tradicijskoj marki Bugatti tako što smo je usmjerili prema budućnosti. Bugatti utjelovljuje fascinaciju i strast, dok Rimac posjeduje veliku inovacijsku snagu i tehnološke kompetencije. Zahvaljujemo Stephanu Winkelmannu na njegovom velikom angažmanu. Odradio je izvrstan posao’, govori Blume.
Novoj upravi pored Mate Rimca sada pripada i dosadašnji voditelj proizvodnje i sudirektor tvrtke Bugatti Automobiles, Christophe Piochon. Piochon će biti operativni direktor zajedničkog pothvata. Ujedno će nastaviti voditi poznatu manufakturu u Molsheimu koja je diljem svijeta poznata po svome savršenstvu i izvrsnosti u dizajnu i umijeću ručnog rada. Financijski direktor će biti Larissa Fleischer. Ona je prije toga u Porscheu vodila Odjel kontrolinga u segmentima digitalizacije i uspostave novih poslovnih modela. Mjesto tehnološkog direktora zauzima Emilio Scervo koji je prethodno bio glavni inženjer u McLarenu.
‘Operation Rush’
Unutar Porschea je stvaranje ovog zajedničkog pothvata nazvano ‘Operation Rush’. ‘Prikladno tom nazivu se u posljednje vrijeme sve razvijalo jako brzo’, zaključuje Lutz Meschke. Porsche je već 2018. godine postao dionikom u Rimcu te je od tada konstantno povećavao svoj angažman. ‘Sada se naš strateški investicijski lanac primiče uspješnom kraju. U početku smo u mnogim područjima morali raditi uz puno uvjeravanja. Za kraj je onda još trebalo savladati posljednje organizacijske prepreke. Ekipa u Hrvatskoj, Molsheimu, Wolfsburgu i Stuttgartu je vrlo naporno radila te će novo poduzeće sigurno odvesti u sjajnu budućnost’, govori Meschke.
Za budućeg izvršnog direktora Matu Rimca početak zajedničkog pothvata Bugatti Rimac predstavlja još jedan veliki korak – samo deset godina nakon osnutka njegovog startupa u jednoj običnoj garaži. ‘Počašćen sam što ću voditi ovu fuziju i započeti jedno nesumnjivo uspješno, revolucionarno i uzbudljivo novo poglavlje za sve sudionike’, govori Mate Rimac. ‘Teško da bi se mogla naći bolja kombinacija od Rimca i Bugattija. Rimčevi brzi radni procesi i elektrifikacijske vještine savršena su nadopuna Bugattijevoj iznimnoj tradiciji i umijeću ručnog rada. Budite spremni na neke zaista izvanredne projekte u budućnosti.’
Glavno sjedište tvrtke Bugatti Rimac je u Svetoj Nedelji. Za 2023. godinu je planirano preseljenje na novi Rimac Campus koji je trenutno u fazi izgradnje. Tamo će biti nastanjeno i zajedničko istraživanje i razvoj tvrtke Bugatti Rimac. Na 200.000 četvornih metara velikom i 200 milijuna eura skupom terenu će raditi 2500 osoba. Paralelno uz to će se kao i do sada svi modeli Bugattija proizvoditi u manufakturi u Molsheimu. Tamošnja radna mjesta tako su dugoročno osigurana. Zajednički pothvat Bugatti Rimac krenut će s oko 435 djelatnika, od kojih će oko 300 raditi u Hrvatskoj te oko 135 u Francuskoj. Želja je postići da obje atraktivne marke, Bugatti i Rimac, zadrže i šire svoje jake strane.