I Renault novim logotipom otvara novo poglavlje

I Renault novim logotipom otvara novo poglavlje

Već od iduće godine novi će modeli biti obilježeni novim logotipom, a do 2024. svi će modeli imati novi logo

Još prije dva mjeseca Renault je na predstavljanju nove strategije poslovanja, nazvane Renaulution prikazao novi logotip. Krasio je tada otkriveni model Renault 5 Prototype, a brojne pozitivne reakcije nagnale su sada i malo više priče oko novog amblema francuske kompanije. Prepoznatljivi logotip koji podsjeća na romb, odnosno dijamant, koristi se još od modela 40CV predstavljenom 1925., a koji je kroz godine usavršavan i prilagođavan aktualnim trendovima.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Sada novo izdanje svojim inovativnim, živopisnim i suvremenim dizajnom utjelovljuje Renaultov ‘Novelle vague’, zaokret kojim marka unosi suvremenost u automobilsku industriju, pozicionirajući se kao tehnološka i uslužna marka koja se temelji na čistoj energiji. Dok je prethodni logotip (predstavljen 2015.) bio vizualno složeniji, a njegovi obrisi katkad nejasni u manjim dimenzijama, novi dizajn romba, odnosno dijamanta veoma je jasan i prepoznatljiv u svim dimenzijama i načinima izvedbe – bio logotip izvezen, prošiven ili ugrađen na prednji kraj automobila.

Plošni dizajn u skladu je s duhom vremena, iako Renault već odavno njeguje tradiciju logotipa oštrih linija, počevši od inačice iz 1946. do novog 3D logotipa koji je 1992. dizajnirao Style Marque. ‘Novelle vague’ izraz je suvremenosti marke i okrenutosti tehnološkom napretku. Novi logotip već se prikazuje na televizijskim reklamama za model Zoe u Francuskoj i upotrebljava na društvenim mrežama, a od lipnja ove godine naći će se i na različitim internetskim platformama. Od sljedeće će godine krasiti nove Renaultove modele i prodajne salone.

Renaultov logotip u obliku romba odnosno dijamanta jedan je od najlegendarnijih i najprepoznatljivijih u automobilskom svijetu. Njegov dizajn se od  1925. godine neznatno mijenjao, a kako bi se prilagodio različitim modelima. Nakon nacionalizacije Renaulta i nastanka društva Regie Nationale des Usines Renault (RNUR), 1946. godine, nastaje logotip čistih i oštrih linija. Od 1959. natpis ‘Régie Nationale’ uklonjen je s logotipa Renault, a sam logotip moderniziran je novim fontom. Zatim je 1972. predstavljen vrlo upečatljiv logotip koji su zajedno dizajnirali modernistički slikar i kipar Yvaral i njegov sin Victor Vasarely. Taj se logotip zadržao na prednjim maskama Renaultovih modela punih 20 godina, a 1978. upotpunjen je fontom Wolffa Olinsa.

Godine 1992. Style Marque odlučio je pojačati 3D efekt legendarnog dijamanta uporabom kromiranog okvira koji se savršeno slagao s fontom Wolffa Olinsa, zadržanog sve do 2004. Dijamant se zatim našao unutar žutog četverokuta, a pratio ga je i novi font. Tri godine kasnije, 2007., natpis je postavljen unutar žutog četverokuta, tik ispod dijamanta. Logotip je posljednji put promijenjen 2015. godine, a obilježili su ga novi dizajn i font koji je razvio Renaultov dizajnerski studio u suradnji s tvrtkom Interbrand.

U kratkom videu novi Renaultov direktor dizajna Gilles Vidal pojašnjava kako i zašto je logo promijenjen.

Podijeli:
1