e da vidiš kak se tek s time i oculusom hvataju pokemoni...
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
e da vidiš kak se tek s time i oculusom hvataju pokemoni...
hm... ne miješaš malo kruške i jabuke?
e da vidiš kak se tek s time i oculusom hvataju pokemoni...
hm... ne miješaš malo kruške i jabuke?
a za što misliš da se sve to razvija neg da i netko igrao flappy bird il pokemone...
To sam vidio i dok je Lisa predstavljala RX 460 i 470, ja se jos uvijek nadam da je ovo neka zahebancija.....
Ovaj Intel totalno izgubio kompas, cemu uopce trosit vrijeme, sve vezano za ovaj VR je ionako osudjeno na propast.
Ovaj Intel totalno izgubio kompas, cemu uopce trosit vrijeme, sve vezano za ovaj VR je ionako osudjeno na propast.
Čekaj da te stepe:
http://www.gamespot.com/videos/batman-arkham-vr-is-seriously-legit-you-guys/2300-6434016/
Ako je latencija veća od 20 ms možda ju ni ne primjećuješ ali više nemaš osjećaj da se nalaziš u igri i uzrokuje mučninu kod nekih. Video kompresija je još jedan problem jer se jako primjećuje pod povećalom VR-a. Baš me zanima može li se wireless brzina-latencija nekako unaprijediti za VR i radi li tko na tome. Ne vjerujem da bi čitava VR industrija s najvećim stručnjacima odabrala žice ako se može bezično.
Nemora biti baš ni wifi standard... dapače mogu i cijeli novi standard izmislit za ovako neku uporabu.