meni stvarno nije jasno zasto od rimka kupuju a ne direkt od kineza od kojeg on kupuje pa prepakirava? jel tako ide prica? :P
Jaguar E-Type na Rimčev pogon kreće u proizvodnju
- poruka: 49
- |
- čitano: 10.682
- |
- moderatori:
vincimus
meni stvarno nije jasno zasto od rimka kupuju a ne direkt od kineza od kojeg on kupuje pa prepakirava? jel tako ide prica? :P
Kako ti nije jasno? Kako će Jaguar bubnit cijenu ako je na vozilu nešto iz Kine? Ovako lipše i elitnije zvuči, iz EU, itd.
Inače, Jaguar se sroza na niske grane, mislim da je trenutno najgori proizvođač vozila u Europi, dno dna, šrot gori od Forda, šta u biti i je loši ford sa značkom jaguara.
meni stvarno nije jasno zasto od rimka kupuju a ne direkt od kineza od kojeg on kupuje pa prepakirava? jel tako ide prica? :P
Kako ti nije jasno? Kako će Jaguar bubnit cijenu ako je na vozilu nešto iz Kine? Ovako lipše i elitnije zvuči, iz EU, itd.
Inače, Jaguar se sroza na niske grane, mislim da je trenutno najgori proizvođač vozila u Europi, dno dna, šrot gori od Forda, šta u biti i je loši ford sa značkom jaguara.
Ne da mi se guglati, ali nekak mi se čini da su ih indijci kupili pred par godina... Tata Motors ili tak nekaj... a i prije toga su slovili kao nepouzdano šminkersko smeće za dokone skorojeviće...
sad je vjerojatno stanje još i gore... a o rajmeku je već sve rečeno... 'ko hoće, taj progleda, 'ko neće taj nek se i dalje samo pravi ćorav...
"kako upropastiti inače sasvim lijep auto". da su poradili na motoru, možda načinili hibrid tipa toyota ili bla, bio bi to autić za pojesti. ovak ...
Je da sam ljubitelj električnih vozila, ali neke stvari je ipak bolje ostaviti kakve jesu. Jaguar je mačak koji najljepše prede kada ima klasični benzinski motor i to je trebao i ostati, a ne legendarni auto prerađivati u nešto što mu ne stoji. Kada sam ovaj članak pokazao susjedu koji i sam vozi Jaguara, samo je mahnuo rukom i rekao da bi vozio Teslu, ali ne i električnog Jaguara, jer Tesla je zamišljen da bude električni, a mačak je stari dobri benzinac i sva ova elektronika mu ne pristaje.
meni stvarno nije jasno zasto od rimka kupuju a ne direkt od kineza od kojeg on kupuje pa prepakirava? jel tako ide prica? :P
Ne kupuje i prepakirava nego je prica malo slozenija. Clanci se kupuju od Samsunga, a onda moras napraviti hladjenje i kompletan termicki nadzor tih clanaka (cells) i zapakirati to u kutiju. Nije to jednostavan posao i BMW se hvali da proizvodi baterije, a radi upravo to - zapakirava Samsungove clanke. Cijela ta prica oko kontrole temperature baterije je najveca znanost jer su baterije jako osjetljive na pregrijavanje, a kad vuces preveliku struju iz njih onda se clanci pregrijavaju i gube kapacitet. Ovo u tom Jaguaru je pravo inzenjersko cudo jer od 40 kWh baterije (oko 3.000 clanaka) treba potegnuti 295 KS (220 kW) odnosno 73 W po clanku ili 20 A po clanku. Oni koji se razumiju u struju znaju sto je to 20 A iz clanka velicine AA baterije. Oni koji se ne razumiju neka samo citaju, ne komentiraju.
šrot gori od Forda, šta u biti i je loši ford sa značkom jaguara.
Što Fordu ne valja ?!
Vozio sam fiestu 7 godina, model 2009 novu 1.25, prešao s njom 120 tkm, nikad nikakvih problema, sad vozim Fokusa, nikad nikakvih problema, o čemu ti ?!
Ne kupuje i prepakirava nego je prica malo slozenija. Clanci se kupuju od Samsunga, a onda moras napraviti hladjenje i kompletan termicki nadzor tih clanaka (cells) i zapakirati to u kutiju. Nije to jednostavan posao i BMW se hvali da proizvodi baterije, a radi upravo to - zapakirava Samsungove clanke. Cijela ta prica oko kontrole temperature baterije je najveca znanost jer su baterije jako osjetljive na pregrijavanje, a kad vuces preveliku struju iz njih onda se clanci pregrijavaju i gube kapacitet. Ovo u tom Jaguaru je pravo inzenjersko cudo jer od 40 kWh baterije (oko 3.000 clanaka) treba potegnuti 295 KS (220 kW) odnosno 73 W po clanku ili 20 A po clanku. Oni koji se razumiju u struju znaju sto je to 20 A iz clanka velicine AA baterije. Oni koji se ne razumiju neka samo citaju, ne komentiraju.
Nisu veličine AA, nego su 18650 (18x65 mm).
A 20 A po članku nije nikakvo čudo, litijske baterije se lako optimiziraju za veliku maksimalnu struju ili veliki kapacitet (kod auta kompromis između te dvije stvari).
20A 18650 baterije nisu nikakvo čudo, standard je to, a i 30 i 35A verzije se proizvode standardno.
Jedino kaj može biti impresivno je značajno povećanje volumetrijskog i gravimetrijskog kapaciteta (za to nema više puno prostora s trenutnim kemijama).
Ne kupuje i prepakirava nego je prica malo slozenija. Clanci se kupuju od Samsunga, a onda moras napraviti hladjenje i kompletan termicki nadzor tih clanaka (cells) i zapakirati to u kutiju. Nije to jednostavan posao i BMW se hvali da proizvodi baterije, a radi upravo to - zapakirava Samsungove clanke. Cijela ta prica oko kontrole temperature baterije je najveca znanost jer su baterije jako osjetljive na pregrijavanje, a kad vuces preveliku struju iz njih onda se clanci pregrijavaju i gube kapacitet. Ovo u tom Jaguaru je pravo inzenjersko cudo jer od 40 kWh baterije (oko 3.000 clanaka) treba potegnuti 295 KS (220 kW) odnosno 73 W po clanku ili 20 A po clanku. Oni koji se razumiju u struju znaju sto je to 20 A iz clanka velicine AA baterije. Oni koji se ne razumiju neka samo citaju, ne komentiraju.
I šta tu Rimac radi toliko nevjerojatno? Pa ne može Rimac povećati struju koja može kroz bateriju, tvornice dizajniraju baterije specifično za te struje. A termički nadzor nabavlja odakle, iz Kine gdje se takvi setovi i BMS-ovi za kontrolu članaka masovno proizvode?
Elektroauti vrlo rijetko vuku punu snagu elektromotora, najčešće se koristi manje od 50% maksimalne snage. Uostalom, taman da nemaju baterije toliki kapacitet naprave se veći kondenzatori iz kojih se povuće energija pri kratkim ubrazanjima kad se koristi puno energije i u njih se spremi energija pri kočenju.
P.S.
Vidi ovo, pravo čudo, može čak 30A iz jednog članka, mora da se Rimcu tresu gaće
Sva sreća pa smo u EU, pa ne moramo kupovati od takvih deratora kao ovi što si linkao.
https://eu.nkon.nl/rechargeable/18650-size.html
Smece ovako unistit prekrasan auto jebo ih glupi rimac i struja
Blonde. James Blonde.
meni stvarno nije jasno zasto od rimka kupuju a ne direkt od kineza od kojeg on kupuje pa prepakirava? jel tako ide prica? :P
možeš ti kupit amerićke baterije pa ih prepakirat i stavit u svoga juga 45 kojega si sa motorom iz mašine za robu pretvoria u elektrićni auto, ali problemi se pojave ćim svatiš da imaš samo full gas ili nemaš gas.
a koliko sam svatia(ispravite me ako krivo) rimac radi power delivery ili kako se već zove i to je već *ebena umjetnost napravit za snage koje se tu spominju...
btw postoji nekvalitetno kinesko i kvalitetno kinesko, šta se tiće elektronike sve osim ebay-a je ćesto kvalitetna kina.
meni stvarno nije jasno zasto od rimka kupuju a ne direkt od kineza od kojeg on kupuje pa prepakirava? jel tako ide prica? :P
možeš ti kupit amerićke baterije pa ih prepakirat i stavit u svoga juga 45 kojega si sa motorom iz mašine za robu pretvoria u elektrićni auto, ali problemi se pojave ćim svatiš da imaš samo full gas ili nemaš gas.
a koliko sam svatia(ispravite me ako krivo) rimac radi power delivery ili kako se već zove i to je već *ebena umjetnost napravit za snage koje se tu spominju...
btw postoji nekvalitetno kinesko i kvalitetno kinesko, šta se tiće elektronike sve osim ebay-a je ćesto kvalitetna kina.
LOL power delivery ti se zove bec ili sbec ili ecs i gdje se prave ...chinaaa
a sto se tice kontrole same bilo koji open rc auto pilot kontolira sve to
cak i te struje
rimac jedino sto je doveo do umjeca ,je ucjena vlade bez da krsi zakon
ako vi meni neplatite toliko ja bum rekel ko sve drzi ruke u vreci iz koje je moj caca
krao za mene ...
LOL power delivery ti se zove bec ili sbec ili ecs i gdje se prave ...chinaaa
a sto se tice kontrole same bilo koji open rc auto pilot kontolira sve to
cak i te struje
....
ne zanima me politika ni kako se zovu, znam da se vjerovatno prave u kini ka i 80% elektronike, baza je šta kinezi rade po nacrtima koje su dobili od rimca, e pa ti nacrti od rimca su brutalni samo je pitanje jeli izabra kvaltetnu proizvodnju ili ne, vjerujem da se radi o kvalitetnoj jer ne prićamo o tesli
ovo žuto šta se tiće kontrole mislim da isto spada pod power delivery .
Ne kupuje i prepakirava nego je prica malo slozenija. Clanci se kupuju od Samsunga, a onda moras napraviti hladjenje i kompletan termicki nadzor tih clanaka (cells) i zapakirati to u kutiju. Nije to jednostavan posao i BMW se hvali da proizvodi baterije, a radi upravo to - zapakirava Samsungove clanke. Cijela ta prica oko kontrole temperature baterije je najveca znanost jer su baterije jako osjetljive na pregrijavanje, a kad vuces preveliku struju iz njih onda se clanci pregrijavaju i gube kapacitet. Ovo u tom Jaguaru je pravo inzenjersko cudo jer od 40 kWh baterije (oko 3.000 clanaka) treba potegnuti 295 KS (220 kW) odnosno 73 W po clanku ili 20 A po clanku. Oni koji se razumiju u struju znaju sto je to 20 A iz clanka velicine AA baterije. Oni koji se ne razumiju neka samo citaju, ne komentiraju.
Nisu veličine AA, nego su 18650 (18x65 mm).
A 20 A po članku nije nikakvo čudo, litijske baterije se lako optimiziraju za veliku maksimalnu struju ili veliki kapacitet (kod auta kompromis između te dvije stvari).
20A 18650 baterije nisu nikakvo čudo, standard je to, a i 30 i 35A verzije se proizvode standardno.
Jedino kaj može biti impresivno je značajno povećanje volumetrijskog i gravimetrijskog kapaciteta (za to nema više puno prostora s trenutnim kemijama).
Nije čudo kad imaš jednu bateriju sa puno zraka okolo za hlađenje, ali kad imaš nagruvano više njih zajedno i kad griju jedna drugu, onda je čudo i 10A kontinuirano :)
Ali da, 20 A svakako nije trajno jer bi i pad napona bio prevelik, lako za temperaturu, jer ionako je nemoguće vući tu snagu tako dugo.
Rimcev PR je toliko jak da nije rijeci o njima u clanku
https://arstechnica.com/cars/2018/08/want-a-zero-emissions-classic-jaguar-its-available-from-2020/
https://www.techradar.com/news/youll-be-able-to-buy-the-all-electric-jaguar-e-type-zero
a bome ni rijeci o njima na Jaguarovim stranicama
Koliko maloumnih idiota na ovom forumu, krv ti jebem....
šrot gori od Forda, šta u biti i je loši ford sa značkom jaguara.
Što Fordu ne valja ?!
Vozio sam fiestu 7 godina, model 2009 novu 1.25, prešao s njom 120 tkm, nikad nikakvih problema, sad vozim Fokusa, nikad nikakvih problema, o čemu ti ?!
Razumiš se u auta ka Mara u krovi k..., nekada je 100 000 km bilo tek razrađeno auto, a danas je kao pojam. Doduše još postoje prava auta kao Toyota koja se rade da okrenu 300 000 km bez ozbiljnog kvara (to je neki firmin moto), al danas se auta manje više rade da izdrže garantni rok pa je i u tim pogledima Ford dobro auto, za mene šrot (dovoljno je reć da je Fiesta možda njihovo najbolje auto). E, zašto postoji Opel? Da Ford ne bi bio najgori.
Koliko maloumnih idiota na ovom forumu, krv ti jebem....
Krv ti jebem je dokaz maloumnosti...
Koliko maloumnih idiota na ovom forumu, krv ti jebem....
uzalud je biti punouman ako si malonovčan. a propos krvi: govoriš li o menstruaciji ili hemoroidima?
Razumiš se u auta ka Mara u krovi k..., nekada je 100 000 km bilo tek razrađeno auto, a danas je kao pojam. Doduše još postoje prava auta kao Toyota koja se rade da okrenu 300 000 km bez ozbiljnog kvara (to je neki firmin moto), al danas se auta manje više rade da izdrže garantni rok pa je i u tim pogledima Ford dobro auto, za mene šrot (dovoljno je reć da je Fiesta možda njihovo najbolje auto). E, zašto postoji Opel? Da Ford ne bi bio najgori.
Od kad si ti dečko ?
Što bi rekli u SF filmu.
Automobili su se nekada morali "razrađivati" odn. morao se razraditi motor, pa su ljudi morali nakon 35 tkm ići na dotezanje glave motora i sl.
Već nekih 25 godina vozila nije potrebno "razrađivati".
Osim toga, "nekada " je relativan pojam za tebe i mene.
Za mene riječ nekada ima značenje vožnje stojadina, fića, renault 4, Lada, tristać, diana, spaček, buba, jugo i tak to.
Većini njih je 100t km bio signal za generalku a ne da su "taman razrađeni".
Krv ti j**** ti je inače poznata ercegovačka urbana psovka kojoj samo nedostaje riječ Isus da bude cjelovita.
Ima sam Focusa 1.6 kupljen novi 2006
I nikad problema napravio 145000 km
Prije njega imam polovni mondeo 1.8 td u 6 godina prosao oko 90000 km isto nikad nista
Sad sam ga nakon 12 godina prodao Focusa i kupio novi c-max 1.5 tdci titanium e sad cemo vidit kakav ce on biti
Šta ste zatucani i naporni s Fordom, imaju relevantni podatci i statistike nacionalnih autoklubova koje pokazuju gdje je Ford, Opel, a gdje Toyota, Mazda, itd., mislim šta se kvalitete tiče.
Ovaj se forum na spomen Rimca, Muska ili Jobsa pretvara u Index. Ne znam je li redakciji u cilju pumpanje klikova, ali meni ovo pokazuje samo debilizaciju citatelja Buga. Pogledajte malo teme od prije 5-10 godina, puno kulturnije s puno vise tocnijih podataka. Ne znam je li to nova generacija ili samo podebilizam nastao od Indexa, Vecernjeg, Jutarnjeg i slicnih deboportala?
Šta ste zatucani i naporni s Fordom, imaju relevantni podatci i statistike nacionalnih autoklubova koje pokazuju gdje je Ford, Opel, a gdje Toyota, Mazda, itd., mislim šta se kvalitete tiče.
Promidžba odn marketing je pola posla kod prodaje vozila.
Činjenica je da ford ne ulaže velike novce u plaćanje "neovisnih" auto moto novinara, dočim Koreanci tu prednjače i pametno im je to.
Za mene je jedino neovisan serviser kojega poznajem ikoji je u životu popravljao maltene sve vrste automobila.
Ako on kaže da ima malo fordovih vozila na popravcima, da se ne kvare puno, onda je to za mene neovisno istraživako novinarstvo odn. kvalitetna informacija.
Ovi ostali svi uzimaju debele masne napojnice da bi nahvalili određeni model ili proizvođača.
Mislim da jedino mercedes benz, porshe, BMW, ferari ne trebaju neku posebnu reklamu, jer je njihov već najjeftiniji model bolesno skup i kvalitetan.
nemoj mi samo o toyoti.
sjećaš se kad je čovjek poginuo prije nekoliko godina zbog greške u kočionom sistemu u njihovom nekom modelu vozila pa je povučeno 300t komada tog vozila da se otkloni masovni kvar.
No, plate oni, pa se sve brzo zaboravi.
Promidžba odn marketing je pola posla kod prodaje vozila.
Činjenica je da ford ne ulaže velike novce u plaćanje "neovisnih" auto moto novinara, dočim Koreanci tu prednjače i pametno im je to.
Za mene je jedino neovisan serviser kojega poznajem ikoji je u životu popravljao maltene sve vrste automobila.
Ako on kaže da ima malo fordovih vozila na popravcima, da se ne kvare puno, onda je to za mene neovisno istraživako novinarstvo odn. kvalitetna informacija.
Ovi ostali svi uzimaju debele masne napojnice da bi nahvalili određeni model ili proizvođača.
Mislim da jedino mercedes benz, porshe, BMW, ferari ne trebaju neku posebnu reklamu, jer je njihov već najjeftiniji model bolesno skup i kvalitetan.
nemoj mi samo o toyoti.
sjećaš se kad je čovjek poginuo prije nekoliko godina zbog greške u kočionom sistemu u njihovom nekom modelu vozila pa je povučeno 300t komada tog vozila da se otkloni masovni kvar.
No, plate oni, pa se sve brzo zaboravi.
Natrabunjao si svašta, al ako misliš da je cijena koju plaćaš za "premium" marke povezana s kvalitetom jako se varaš.
BMW ima posebno recentan primjer
https://www.autoexpress.co.uk/bmw/103386/bmw-recalls-300000-cars-over-stalling-issue
The court heard that BMW didn’t initially issue a recall for the fault in the UK, as it was not felt to be “critical” because drivers would still be able to brake and steer if their cars were affected – though their brake, head and hazard warning lights would not function.
Eto, toliko su zabrinuti za sigurnost i kvalitetu svojih automobila da nisu ni napravili opoziv u UK iako su znali za probleme dok se nije dogodio smrtni slučaj.
Da ne govorim o mercedesima od prije 10-15 godina koji su apsolutna katastrofa po kvaliteti bili.
Od svih marki koje si spomenuo kao pojam kvalitete jedino Porsche ima besprijekornu reputaciju.
Smece ovako unistit prekrasan auto jebo ih glupi rimac i struja
Da je taj prekrasan auto išta valja i danas bi se proizvodija i ne bi bilo gomile neugrađenih djelova od kojih se sad eto može provat napravit malo modernije sranje. A proizvođač ne bi prominija 20 vlasnika i sad je u vlasništvu pitaj boga koga.
Ja sam mislio da je ovo znanstveno-tehnološki forum gdje se okupljaju ljudi željni novih spoznaja i ljubitelji novih tehnologija kojima je sve novo bolje od starog, a kad nije onda treba izmislit novo-novo koje će biti bolje i od starog i od novog. Kad ono kurac, samo gomila konzervativaca kaji pate za dobrim starim vremenima.
Šta bi sad trebalo, gradit termoelektrane na ugljen sa parnim strojem za pogon generatora. I to ne suvremeni, nego oni originalni Wattov (ako ne Newcomenov). Nema veze šta mu je učinkovitost mizerna glavno da izgleda cool.
p.s.
TD samo potvrđuju ispravnost moje tvrdnje.