Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozila do

poruka: 57
|
čitano: 8.422
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozila do".
8 godina
offline
Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozila do

Neće to baš tako ići... Recesija je i svi ukidaju subvencije, prodaja je pala čak i u Norveškoj...

Ja rekoh
Moj PC  
8 3 hvala 1
8 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
Proljev od istraživanja. Da želi biti objektivan, uključio bi u istraživanje i sitnice poput poticaja na kupnju, ali to je očito nebitno...
Jebote ko debilima, 99% ljudi boli neka stvar na što ide auto, retardiranost zelenih ili dizel, dokle god jedan obiteljski električni auto poput octavie košta 50+k eura, do tad oni ogromnoj većini nije opcija. Shvatite to.

 
12 3 hvala 4
16 godina
offline
Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozila do

Evo malo brutalne istine, pa neka mala dječica zatvore oči i ne čitaju dalje za svoje dobro.

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

Na početku 20. stoljeća 38% od UKUPNOG broja automobila u Ameriki je bilo na el. pogon, a ovi jadnici bulazne o 5% od novoprodanih. Trenutno u Ameriki el. automobili imaju udio od 1(JEDAN)% od UKUPNOG broja vozila na cestama. Gledajući globalno el.kočije imaju udio od malo poviše 2% i to zahvaljući Kini koja je prozvela više strujića, nego ostatak svijeta.

  

https://www.visualcapitalist.com/wp-content/uploads/2022/08/ev-sales-by-country-2011-2021.jpg

 

 

.

You are like Michael Jordan of being a son of a bitch!
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.4.2024 21:07 (memulica).
Moj PC  
3 12 hvala 2
14 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
bruno1026 kaže...
Proljev od istraživanja. Da želi biti objektivan, uključio bi u istraživanje i sitnice poput poticaja na kupnju, ali to je očito nebitno...
Jebote ko debilima, 99% ljudi boli neka stvar na što ide auto, retardiranost zelenih ili dizel, dokle god jedan obiteljski električni auto poput octavie košta 50+k eura, do tad oni ogromnoj većini nije opcija. Shvatite to.

 
Istrazivanje ne prica o cijeni automobila nego o tome da kada jednom market share dodje do 5% da kroz sljedecih 3-4 godine dodje na 15-25%

"Niti jedna zemlja do sada nije "čekala" duže od tri godine da joj udio električnih automobila u prodaji sa 5% skoči na 15%."

To sto ti mislis kaj ljude boli neka stvar i slicno - kakve veze ima sa ovime?

Isto tako - sto fali Hyundai - Kona EV - 41.660,00 € (64,0 KW baterija - ima i jeftinija opcija, ali in my opinion ne toliko prakticna za range).


https://hyundai.hr/cjenici/KONA-EV-2022-cjenik.pdf

14 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
memulica kaže...

Evo malo brutalne istine, pa neka mala dječica zatvore oči i ne čitaju dalje za svoje dobro.

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

 

 

 

Na početku 20. stoljeća 38% od UKUPNOG broja automobila u Ameriki je bilo na el. pogon, a ovi jadnici bulazne o 5% od novoprodanih. Trenutno u Ameriki el. automobili imaju udio od 1(JEDAN)% od UKUPNOG broja vozila na cestama. Gledajući globalno el.kočije imaju udio od malo poviše 2% i to zahvaljući Kini koja je prozvela više strujića, nego ostatak svijeta.

  

https://www.visualcapitalist.com/wp-content/uploads/2022/08/ev-sales-by-country-2011-2021.jpg

 

 

.

 
Da li ti zelis reci da u Americi i u drugim drzava kroz 3-4 godine market share sa 5% nece skociti na 15% ? Jel to zelis reci ili sto tocno?

8 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
Nemon kaže...
bruno1026 kaže...
Proljev od istraživanja. Da želi biti objektivan, uključio bi u istraživanje i sitnice poput poticaja na kupnju, ali to je očito nebitno...
Jebote ko debilima, 99% ljudi boli neka stvar na što ide auto, retardiranost zelenih ili dizel, dokle god jedan obiteljski električni auto poput octavie košta 50+k eura, do tad oni ogromnoj većini nije opcija. Shvatite to.

 
Istrazivanje ne prica o cijeni automobila nego o tome da kada jednom market share dodje do 5% da kroz sljedecih 3-4 godine dodje na 15-25%

"Niti jedna zemlja do sada nije "čekala" duže od tri godine da joj udio električnih automobila u prodaji sa 5% skoči na 15%."

To sto ti mislis kaj ljude boli neka stvar i slicno - kakve veze ima sa ovime?

Isto tako - sto fali Hyundai - Kona EV - 41.660,00 € (64,0 KW baterija - ima i jeftinija opcija, ali in my opinion ne toliko prakticna za range).


https://hyundai.hr/cjenici/KONA-EV-2022-cjenik.pdf

 Fali to što je to automobil ranga fabije, a ne octavie kao što sam s razlogom napisao.

Penetracija ev je usko i neraskidivo vezana s poticajima, zato je taj nebitan podatak bitan, a proljev od istraživanja ga izostavlja.

Zašto je bitno na što ide auto? Zato jer ima debila koji na prvu objektivnu kritiku ev-a odmah izbacuju žilu na vratu kako bi pokazali da je kritika vezana uz pogonsko gorivo, a ne uz cijenu, domet ili nešto treće što se prigovara električnim vozilima. Da, to su debili. Jer samo debilu moraš nacrtati da kritika kako je ev preskup, kao najčešća kritika, nema veze s pogonskim gorivom. A onda će debil skočit na zadnje noge i nazvat kritičara dizeloljupcem i zadrtim dinosaurom koji ne prihvaća budućnost za 50.000 eura za automobil ranga octavie.

8 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
bruno1026 kaže...
Nemon kaže...
bruno1026 kaže...
Proljev od istraživanja. Da želi biti objektivan, uključio bi u istraživanje i sitnice poput poticaja na kupnju, ali to je očito nebitno...
Jebote ko debilima, 99% ljudi boli neka stvar na što ide auto, retardiranost zelenih ili dizel, dokle god jedan obiteljski električni auto poput octavie košta 50+k eura, do tad oni ogromnoj većini nije opcija. Shvatite to.

 
Istrazivanje ne prica o cijeni automobila nego o tome da kada jednom market share dodje do 5% da kroz sljedecih 3-4 godine dodje na 15-25%

"Niti jedna zemlja do sada nije "čekala" duže od tri godine da joj udio električnih automobila u prodaji sa 5% skoči na 15%."

To sto ti mislis kaj ljude boli neka stvar i slicno - kakve veze ima sa ovime?

Isto tako - sto fali Hyundai - Kona EV - 41.660,00 € (64,0 KW baterija - ima i jeftinija opcija, ali in my opinion ne toliko prakticna za range).


https://hyundai.hr/cjenici/KONA-EV-2022-cjenik.pdf

 Fali to što je to automobil ranga fabije, a ne octavie kao što sam s razlogom napisao.

Penetracija ev je usko i neraskidivo vezana s poticajima, zato je taj nebitan podatak bitan, a proljev od istraživanja ga izostavlja.

Zašto je bitno na što ide auto? Zato jer ima debila koji na prvu objektivnu kritiku ev-a odmah izbacuju žilu na vratu kako bi pokazali da je kritika vezana uz pogonsko gorivo, a ne uz cijenu, domet ili nešto treće što se prigovara električnim vozilima. Da, to su debili. Jer samo debilu moraš nacrtati da kritika kako je ev preskup, kao najčešća kritika, nema veze s pogonskim gorivom. A onda će debil skočit na zadnje noge i nazvat kritičara dizeloljupcem i zadrtim dinosaurom koji ne prihvaća budućnost za 50.000 eura za automobil ranga octavie.

 Upravo tako. Sve zemlje s višim udjelom su imale ili još uvijek imaju znatne subvencije ili poreznu politiku koja je te automobile učinila barem jednako dostupnima ako ne i povoljnijima od običnih automobila. Sad kad bi se prodaja trebala razbuktati jer stižu stvarno povoljni električari iz Kine, nastupio je strah za vlastite guzice pa se uvode ograničenja i carine. 

Ja rekoh
3 godine
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
bruno1026 kaže...
Nemon kaže...
bruno1026 kaže...
Proljev od istraživanja. Da želi biti objektivan, uključio bi u istraživanje i sitnice poput poticaja na kupnju, ali to je očito nebitno...
Jebote ko debilima, 99% ljudi boli neka stvar na što ide auto, retardiranost zelenih ili dizel, dokle god jedan obiteljski električni auto poput octavie košta 50+k eura, do tad oni ogromnoj većini nije opcija. Shvatite to.

 
Istrazivanje ne prica o cijeni automobila nego o tome da kada jednom market share dodje do 5% da kroz sljedecih 3-4 godine dodje na 15-25%

"Niti jedna zemlja do sada nije "čekala" duže od tri godine da joj udio električnih automobila u prodaji sa 5% skoči na 15%."

To sto ti mislis kaj ljude boli neka stvar i slicno - kakve veze ima sa ovime?

Isto tako - sto fali Hyundai - Kona EV - 41.660,00 € (64,0 KW baterija - ima i jeftinija opcija, ali in my opinion ne toliko prakticna za range).


https://hyundai.hr/cjenici/KONA-EV-2022-cjenik.pdf

 Fali to što je to automobil ranga fabije, a ne octavie kao što sam s razlogom napisao.

Penetracija ev je usko i neraskidivo vezana s poticajima, zato je taj nebitan podatak bitan, a proljev od istraživanja ga izostavlja.

Zašto je bitno na što ide auto? Zato jer ima debila koji na prvu objektivnu kritiku ev-a odmah izbacuju žilu na vratu kako bi pokazali da je kritika vezana uz pogonsko gorivo, a ne uz cijenu, domet ili nešto treće što se prigovara električnim vozilima. Da, to su debili. Jer samo debilu moraš nacrtati da kritika kako je ev preskup, kao najčešća kritika, nema veze s pogonskim gorivom. A onda će debil skočit na zadnje noge i nazvat kritičara dizeloljupcem i zadrtim dinosaurom koji ne prihvaća budućnost za 50.000 eura za automobil ranga octavie.

 

Još da odmah ne lijepiš epitete, možda ne bi skakali? Električni automobili su za gradsku vožnju bolji nego obični. Istina da ih guraju subvencije, ali ima i znatno jeftinijih (Kinezi), samo se to želi ubiti carinama i porezima.

14 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
Feudalac kaže...
bruno1026 kaže...
Nemon kaže...
bruno1026 kaže...
Proljev od istraživanja. Da želi biti objektivan, uključio bi u istraživanje i sitnice poput poticaja na kupnju, ali to je očito nebitno...
Jebote ko debilima, 99% ljudi boli neka stvar na što ide auto, retardiranost zelenih ili dizel, dokle god jedan obiteljski električni auto poput octavie košta 50+k eura, do tad oni ogromnoj većini nije opcija. Shvatite to.

 
Istrazivanje ne prica o cijeni automobila nego o tome da kada jednom market share dodje do 5% da kroz sljedecih 3-4 godine dodje na 15-25%

"Niti jedna zemlja do sada nije "čekala" duže od tri godine da joj udio električnih automobila u prodaji sa 5% skoči na 15%."

To sto ti mislis kaj ljude boli neka stvar i slicno - kakve veze ima sa ovime?

Isto tako - sto fali Hyundai - Kona EV - 41.660,00 € (64,0 KW baterija - ima i jeftinija opcija, ali in my opinion ne toliko prakticna za range).


https://hyundai.hr/cjenici/KONA-EV-2022-cjenik.pdf

 Fali to što je to automobil ranga fabije, a ne octavie kao što sam s razlogom napisao.

Penetracija ev je usko i neraskidivo vezana s poticajima, zato je taj nebitan podatak bitan, a proljev od istraživanja ga izostavlja.

Zašto je bitno na što ide auto? Zato jer ima debila koji na prvu objektivnu kritiku ev-a odmah izbacuju žilu na vratu kako bi pokazali da je kritika vezana uz pogonsko gorivo, a ne uz cijenu, domet ili nešto treće što se prigovara električnim vozilima. Da, to su debili. Jer samo debilu moraš nacrtati da kritika kako je ev preskup, kao najčešća kritika, nema veze s pogonskim gorivom. A onda će debil skočit na zadnje noge i nazvat kritičara dizeloljupcem i zadrtim dinosaurom koji ne prihvaća budućnost za 50.000 eura za automobil ranga octavie.

 Upravo tako. Sve zemlje s višim udjelom su imale ili još uvijek imaju znatne subvencije ili poreznu politiku koja je te automobile učinila barem jednako dostupnima ako ne i povoljnijima od običnih automobila. Sad kad bi se prodaja trebala razbuktati jer stižu stvarno povoljni električari iz Kine, nastupio je strah za vlastite guzice pa se uvode ograničenja i carine. 

 
Meni nije jasno zasto su ljudi protiv carina i ogranicenje uvoza iz Kine. Zasto?

Naime - da se ne pravimo blesavi - naravno da se EU boji konkurencije - pogotovo sto se tice jeftinih EV automobila jer ogromna kolicina industrije u EU je vezano za automobile etc.

Konkurencija je u principu uvijek odlicna - pogotovo za kupce.

Medjutim, problem je sto konkurencija iz Kine nije "zdrava". 

Ako EV auto u Kini za proizvodnju kosta 100 eura (bezveze brojka) - a drzava ti da subvencije za taj auto recimo 50 eura, to mozes taj auto prodati u EU za 60 eura i jos uvijek zaraditi 10 eura.

Kako je to dobro za EU? Kako je to dobro za nasu ekonomiju? Zasto ne bi to kaznili?

Koliko milijardi je Kineska vlada ulozila (dala besplatno) da bi mogli danas drukati cijene koje imaju?



Zasto to ljudima kao tebi nije bitno i boli te ona stvar?



14 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
bruno1026 kaže...
Nemon kaže...
bruno1026 kaže...
Proljev od istraživanja. Da želi biti objektivan, uključio bi u istraživanje i sitnice poput poticaja na kupnju, ali to je očito nebitno...
Jebote ko debilima, 99% ljudi boli neka stvar na što ide auto, retardiranost zelenih ili dizel, dokle god jedan obiteljski električni auto poput octavie košta 50+k eura, do tad oni ogromnoj većini nije opcija. Shvatite to.

 
Istrazivanje ne prica o cijeni automobila nego o tome da kada jednom market share dodje do 5% da kroz sljedecih 3-4 godine dodje na 15-25%

"Niti jedna zemlja do sada nije "čekala" duže od tri godine da joj udio električnih automobila u prodaji sa 5% skoči na 15%."

To sto ti mislis kaj ljude boli neka stvar i slicno - kakve veze ima sa ovime?

Isto tako - sto fali Hyundai - Kona EV - 41.660,00 € (64,0 KW baterija - ima i jeftinija opcija, ali in my opinion ne toliko prakticna za range).


https://hyundai.hr/cjenici/KONA-EV-2022-cjenik.pdf

 Fali to što je to automobil ranga fabije, a ne octavie kao što sam s razlogom napisao.

Penetracija ev je usko i neraskidivo vezana s poticajima, zato je taj nebitan podatak bitan, a proljev od istraživanja ga izostavlja.

Zašto je bitno na što ide auto? Zato jer ima debila koji na prvu objektivnu kritiku ev-a odmah izbacuju žilu na vratu kako bi pokazali da je kritika vezana uz pogonsko gorivo, a ne uz cijenu, domet ili nešto treće što se prigovara električnim vozilima. Da, to su debili. Jer samo debilu moraš nacrtati da kritika kako je ev preskup, kao najčešća kritika, nema veze s pogonskim gorivom. A onda će debil skočit na zadnje noge i nazvat kritičara dizeloljupcem i zadrtim dinosaurom koji ne prihvaća budućnost za 50.000 eura za automobil ranga octavie.

 
Znaci tebi ne smetaju EV automobili tebi samo smetaju sto kostaju 50.000 eura? (Ajmo se praviti da kostaju 50.000 eura i ne postoji jeftinijih).

Koja cijena je tebi prihvatljiva?

Da li ti isto ne volis ljude / tvrtke koje kupuju automobile i skuplje od 50.000 eura? (BMW, Audi, Mercedes, whatever) - ako ne - zasto?

Isto tako - vidim da si jako nadrkan na poticaje - da li si isto tako nadrkan za poticaje za NAFTNU industriju?

Ajmo vidjeti za EU

https://www.eea.europa.eu/en/analysis/indicators/fossil-fuel-subsidies

Godisnji poticaji su: 56 milijadi EURA

"The EU’s Eighth Environment Action Programme, in line with EU and international commitments, calls for an immediate phase out of fossil fuel subsidies. Fossil fuel subsidies remained relatively stable at about EUR 56 billion (2022 prices), over the period 2015-2021, yet increased to EUR 123 billion in 2022. This can be interpreted as a result of high energy prices related to post-COVID recovery and Russia’s invasion of Ukraine. Most EU Member States have no concrete plans on how and when they will phase out these subsidies, therefore, it is unlikely but uncertain that the EU will make much progress towards phasing out fossil fuel subsidies by 2030."

Daj ti meni reci full iskreno (Bez da izbacis zilu na vratu) - koliko je OK za tebe da EV auti dobiju poticaje a koliko da "Fossil fuel" dobiju?

Nadam se da je jasno da poticaji koji idu u naftnu industriju su u dalje poticaji za tvoju auto koji vozis okolo.

Isto tako - da nema zabune - AUTO industrija jos sama po sebi dobiva poticaje i lovu direkt, ali dobro, ajmo se praviti da to NE POSTOJI.

Ja nemam nikakvih problema da se svi poticaju ukinu pa da vidimo.


12 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
Da, pocetkom 20 st su automobili bili elektricni. Nije poanta u el motoru, nego su baterije malo drugacije od onih s pocetka 20 st.

Nadalje, elektricni su preskupi, da. Ove ostale treba porezima na zagadjivanje dovesti u cjenovni paritet s elektricnima ili da budu jos skuplji.
Poruka je uređivana zadnji put uto 2.4.2024 13:11 (F10EXX).
 
0 5 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
bruno1026 kaže...
Proljev od istraživanja. Da želi biti objektivan, uključio bi u istraživanje i sitnice poput poticaja na kupnju, ali to je očito nebitno...
Jebote ko debilima, 99% ljudi boli neka stvar na što ide auto, retardiranost zelenih ili dizel, dokle god jedan obiteljski električni auto poput octavie košta 50+k eura, do tad oni ogromnoj većini nije opcija. Shvatite to.

 Proizvodaci nekad daju subvencije, tendencija ide u smjeru da se na to odlucuje sve vise i vise kompanija.... prvi elektricni su imali doseg svega 15 - 30 KM (da, tamo prije "100" godina).

 

Prva racunala i mobiteli takoder nisu bili za svakoga, ne samo da su bili skupi vec su mnogi po njima i pljuvali (po internetu takoder), govorili kako nikada nece zazivjeti itd, here we go again. Samo vi slusajte "yurlanse" ove i one..... dok ce drugi na stock marketu obrnuti lovu na 20.000% ili tko zna koliko (ako malo pratitie, neki skoro pa jesu i idu ka tom smijeru), rekoh vam . Svakom njegov poklopac...

 

 

BTW Kina uz svoje "krize" ce uciniti sve da proguraju svoje solare, el. aute i sl. pa makar se zaduzila 50:1, prodavala s teskim gubitkom itd.... tako da, s jedne strane imamo slobodno trziste, a s druge i "slobodno" tumacenje i "slobodno" iskoristavanje. Tako da "sloboda"/"demokracija" je u jednu ruku dobra zbog ravnopravnosti medu svijetom/ekonomijom itd.... sve do trenutka kada ju netko ne pocne iskoristavati, a i ovo svi poimaju razlicito. Sto uciniti? Tesko je reci, ali sigurno je da je tendencija cijena el. vozila u padu..... na ovaj ili onaj nacin... kroz 4 - 8 god cemo zaboraviti da smo o ovome uopce raspravljali.

Whenever there's light, there are shadows. We, who were changed by being bathed in the light only once... will spend our future in a world without light.
Poruka je uređivana zadnji put uto 2.4.2024 17:03 (lovac82).
8 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
Nemon kaže...

 
Meni nije jasno zasto su ljudi protiv carina i ogranicenje uvoza iz Kine. Zasto?

Naime - da se ne pravimo blesavi - naravno da se EU boji konkurencije - pogotovo sto se tice jeftinih EV automobila jer ogromna kolicina industrije u EU je vezano za automobile etc.

Konkurencija je u principu uvijek odlicna - pogotovo za kupce.

Medjutim, problem je sto konkurencija iz Kine nije "zdrava". 

Ako EV auto u Kini za proizvodnju kosta 100 eura (bezveze brojka) - a drzava ti da subvencije za taj auto recimo 50 eura, to mozes taj auto prodati u EU za 60 eura i jos uvijek zaraditi 10 eura.

Kako je to dobro za EU? Kako je to dobro za nasu ekonomiju? Zasto ne bi to kaznili?

Koliko milijardi je Kineska vlada ulozila (dala besplatno) da bi mogli danas drukati cijene koje imaju?



Zasto to ljudima kao tebi nije bitno i boli te ona stvar?

 Nitko normalan nije protiv fer pravila igre. Izračunaj razliku u subvencijama i opali korektivnu carinu; najmanji problem. Postoji mehanizam WTO za to. Međutim, ide li ovo kroz WTO? Dakle, uopće u tome nije stvar. Problem je u tome što više nitko ne igra fer; ako misliš da su naši fer i da je sve to samo eto da se izjednače uvjeti i zaštite napaćena evropska radna mjesta, trebao bih te podsjetiti da Djed Božićnjak, bez obzira što se pojavljuje na televiziji - zapravo ne postoji. 

 

I kad ti ovaj lik iz tvog linka spomene da je kineska država uložila 50-100 milijardi, total, u zadnjem desetljeću u razvoj komopletnog eko-sustava, stavi u komparaciju da je 17 PUTA manja zemlja, Njemačka, SAMO u ZADNJE 4 godine, uložila 3 milijarde subvencija SAMO u otvaranje tvornica baterija na svom području. Plus milijarde u subvencijama kupcima, plus milijarde u raznim drugim programima. Samo Njemačka, samo u 3-4 godine. Jedini problem u tome je što su oni te novce iskoristili za povećanje profita i sad su odjednom šokirani - jebalomajkuotkudsadovikinez. Meni je bitna fer igra, a kad me "moj" VW hoće oguliti 44 hiljada eura za govno od ID.3, onda kažem basta!. Svoje novce ću dati onom koji najviše daje zauzvrat a ne lažljivoj bandi koja nas je NAMJERNO trovala desetljećima. I još su imali obraza hvaliti se time iako su cijelo vrijeme znali da je čistoća ispuha obična laž i prevara.

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put uto 2.4.2024 18:02 (Feudalac).
8 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
lovac82 kaže...
bruno1026 kaže...
Proljev od istraživanja. Da želi biti objektivan, uključio bi u istraživanje i sitnice poput poticaja na kupnju, ali to je očito nebitno...
Jebote ko debilima, 99% ljudi boli neka stvar na što ide auto, retardiranost zelenih ili dizel, dokle god jedan obiteljski električni auto poput octavie košta 50+k eura, do tad oni ogromnoj većini nije opcija. Shvatite to.

 Proizvodaci nekad daju subvencije, tendencija ide u smjeru da se na to odlucuje sve vise i vise kompanija.... prvi elektricni su imali doseg svega 15 - 30 KM (da, tamo prije "100" godina).

 

Prva racunala i mobiteli takoder nisu bili za svakoga, ne samo da su bili skupi vec su mnogi po njima i pljuvali (po internetu takoder), govorili kako nikada nece zazivjeti itd, here we go again. Samo vi slusajte "yurlanse" ove i one..... dok ce drugi na stock marketu obrnuti lovu na 20.000% ili tko zna koliko (ako malo pratitie, neki skoro pa jesu i idu ka tom smijeru), rekoh vam . Svakom njegov poklopac...

 

 

BTW Kina uz svoje "krize" ce uciniti sve da proguraju svoje solare, el. aute i sl. pa makar se zaduzila 50:1, prodavala s teskim gubitkom itd.... tako da, s jedne strane imamo slobodno trziste, a s druge i "slobodno" tumacenje i "slobodno" iskoristavanje. Tako da "sloboda"/"demokracija" je u jednu ruku dobra zbog ravnopravnosti medu svijetom/ekonomijom itd.... sve do trenutka kada ju netko ne pocne iskoristavati, a i ovo svi poimaju razlicito. Sto uciniti? Tesko je reci, ali sigurno je da je tendencija cijena el. vozila u padu..... na ovaj ili onaj nacin... kroz 4 - 8 god cemo zaboraviti da smo o ovome uopce raspravljali.

 Cijena električnih automobila NIJE u padu. TM3 je 2016. najavljen za 35000 i nikad nije prodavan po toj cijeni. Trenutno stoji 44.000; Zoe košta preko 30k, kao i uvijek. 

 

Nešto izgleda kao pad, ali je za vrijeme covida bilo prenapuhano pa je taj isti TM3 sa 39000 skočio na 53k da bi se vratio na 44. To nije pad već konstantno poskupljenje. Ništa komparabilno a povoljnije nije izašlo, osim u Kini a to ovdje nećemo vidjeti za te novce. Činjenica je samo da je u ponudi više modela, ali ništa u sredini tržišta; samo u gornjim segmentima.

 

S vremenom će se možda i pojaviti nešto malo i povoljno ili će inflacija to učiniti bespredmetnim, ali još smo daleko od priuštivog električnog automobila za mase, ovdje na zapadu.

Ja rekoh
16 godina
offline
Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozila do

Usput Kinezi su prošle godine proizveli 30 milijuna novih vozila na dizel/benzin. Kod njih je sekta Crkva Presvetlog Zatoplenja potpuno nebitna i ne bi se čudio i da im zabrane djelovanje. Jedino im je bitno da imaju jeftine energije u dovoljnim količinama.

You are like Michael Jordan of being a son of a bitch!
Moj PC  
0 1 hvala 0
13 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
memulica kaže...

Usput Kinezi su prošle godine proizveli 30 milijuna novih vozila na dizel/benzin. Kod njih je sekta Crkva Presvetlog Zatoplenja potpuno nebitna i ne bi se čudio i da im zabrane djelovanje. Jedino im je bitno da imaju jeftine energije u dovoljnim količinama.

 Zasto bi Kinez trebao pazit na zagadjenje? pa on zagadjuje zadnjih 30 godina. mi zadnjih 100. zast brazil treba da pazi na amazonu? pa cijela europa je bila suma,pa je sad nema. zast da dolje afrikanci paze na nosoroge,slonove,lavove itd. pa di je nasa megafauna? nema je 1000+ godina. 

16 godina
offline
Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozila do

EV su dobrim dijelom priča vezana za politiku, malo je toga u tome pragmatično.

 

 

Onaj tko želi promijeniti ikakve omjere emisija treba krenuti u brodski promet, a to se neće dogoditi u ovom stoljeću. 

 

Osobno sam bio prilično zagrijan za EV, iako u kući imamo dva dizelaša ili baš zato, ali nakon poprilično studioznog pristupa toj priči sam odustao. A informirao sam se od ljudi koji posjeduju EV, pa preko ovlaštenih servisa do izvora na internetu koji nisu izravne reklame. 

 

 

 
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozila do

Za sve koji brinu o planetu, jedan, jednostavan i ucinkovit nacin koji zaista djeluje. Ne mnozite se. Nemojte imat potomke. Indijci, Afrikanci... Nema ljudi, nema rata. Nema ljudi, nema stete, trgovanja ljudima, ilegalnih rudnika, nike/adidas i ostalih "sweat shopova"... Znam, zvuci neobrazovano i brdanski, ali je potpuna istina. Cinjenica. Nema veze sto teoretski moze 20 milijardi ljudi zivjet normalno na zemlji. U 2024. postoji 5% super bogatih koji posjeduju 95% svega, a ostalih 95% covjecanstva se bori za preostqlih 5%. Vadim brojke iz straznjice, medutim tome je tako. Pogledaj si Gazu, siromasne djelove Indije, da sad ne nabrajam sva zarista i problematicna podrucja. U 2024. 

AMD,........is that baba Su trying to sell us dog sh*t or what?
Moj PC  
3 0 hvala 1
8 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
cvaja997 kaže...

Za sve koji brinu o planetu, jedan, jednostavan i ucinkovit nacin koji zaista djeluje. Ne mnozite se. Nemojte imat potomke. Indijci, Afrikanci... Nema ljudi, nema rata. Nema ljudi, nema stete, trgovanja ljudima, ilegalnih rudnika, nike/adidas i ostalih "sweat shopova"... Znam, zvuci neobrazovano i brdanski, ali je potpuna istina. Cinjenica. Nema veze sto teoretski moze 20 milijardi ljudi zivjet normalno na zemlji. U 2024. postoji 5% super bogatih koji posjeduju 95% svega, a ostalih 95% covjecanstva se bori za preostqlih 5%. Vadim brojke iz straznjice, medutim tome je tako. Pogledaj si Gazu, siromasne djelove Indije, da sad ne nabrajam sva zarista i problematicna podrucja. U 2024. 

 Samoubojstvo nije rješenje. Ako razmišljate o njemu, nazovite niže navedeni broj, svakom se može pomoći.

 

www. get help dot com

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
memulica kaže...

Usput Kinezi su prošle godine proizveli 30 milijuna novih vozila na dizel/benzin. Kod njih je sekta Crkva Presvetlog Zatoplenja potpuno nebitna i ne bi se čudio i da im zabrane djelovanje. Jedino im je bitno da imaju jeftine energije u dovoljnim količinama.

 Proizveli su oni i kupili i 10 milijuna električnih automobila; više nego svi ostali na svijetu -  zajedno. Ugradili su kod sebe više solarnih panela i vjetroelektrana nego - pogađaš - svi mi ostali na svijetu zajedno. Oni se ne šale. 

Ja rekoh
6 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil

Sa mnom ili bez mene, elektro igracka od 50 kila eura kojoj se moras prilagodit nece rijesit tvoj problem. Poticaja vise nema, nitko ne kupuje. Tko je to mogao predvidjeti?

AMD,........is that baba Su trying to sell us dog sh*t or what?
8 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
Nemon kaže...
bruno1026 kaže...
Nemon kaže...
bruno1026 kaže...
Proljev od istraživanja. Da želi biti objektivan, uključio bi u istraživanje i sitnice poput poticaja na kupnju, ali to je očito nebitno...
Jebote ko debilima, 99% ljudi boli neka stvar na što ide auto, retardiranost zelenih ili dizel, dokle god jedan obiteljski električni auto poput octavie košta 50+k eura, do tad oni ogromnoj većini nije opcija. Shvatite to.

 
Istrazivanje ne prica o cijeni automobila nego o tome da kada jednom market share dodje do 5% da kroz sljedecih 3-4 godine dodje na 15-25%

"Niti jedna zemlja do sada nije "čekala" duže od tri godine da joj udio električnih automobila u prodaji sa 5% skoči na 15%."

To sto ti mislis kaj ljude boli neka stvar i slicno - kakve veze ima sa ovime?

Isto tako - sto fali Hyundai - Kona EV - 41.660,00 € (64,0 KW baterija - ima i jeftinija opcija, ali in my opinion ne toliko prakticna za range).


https://hyundai.hr/cjenici/KONA-EV-2022-cjenik.pdf

 Fali to što je to automobil ranga fabije, a ne octavie kao što sam s razlogom napisao.

Penetracija ev je usko i neraskidivo vezana s poticajima, zato je taj nebitan podatak bitan, a proljev od istraživanja ga izostavlja.

Zašto je bitno na što ide auto? Zato jer ima debila koji na prvu objektivnu kritiku ev-a odmah izbacuju žilu na vratu kako bi pokazali da je kritika vezana uz pogonsko gorivo, a ne uz cijenu, domet ili nešto treće što se prigovara električnim vozilima. Da, to su debili. Jer samo debilu moraš nacrtati da kritika kako je ev preskup, kao najčešća kritika, nema veze s pogonskim gorivom. A onda će debil skočit na zadnje noge i nazvat kritičara dizeloljupcem i zadrtim dinosaurom koji ne prihvaća budućnost za 50.000 eura za automobil ranga octavie.

 
Znaci tebi ne smetaju EV automobili tebi samo smetaju sto kostaju 50.000 eura? (Ajmo se praviti da kostaju 50.000 eura i ne postoji jeftinijih).

Koja cijena je tebi prihvatljiva?

Da li ti isto ne volis ljude / tvrtke koje kupuju automobile i skuplje od 50.000 eura? (BMW, Audi, Mercedes, whatever) - ako ne - zasto?

Isto tako - vidim da si jako nadrkan na poticaje - da li si isto tako nadrkan za poticaje za NAFTNU industriju?

Ajmo vidjeti za EU

https://www.eea.europa.eu/en/analysis/indicators/fossil-fuel-subsidies

Godisnji poticaji su: 56 milijadi EURA

"The EU’s Eighth Environment Action Programme, in line with EU and international commitments, calls for an immediate phase out of fossil fuel subsidies. Fossil fuel subsidies remained relatively stable at about EUR 56 billion (2022 prices), over the period 2015-2021, yet increased to EUR 123 billion in 2022. This can be interpreted as a result of high energy prices related to post-COVID recovery and Russia’s invasion of Ukraine. Most EU Member States have no concrete plans on how and when they will phase out these subsidies, therefore, it is unlikely but uncertain that the EU will make much progress towards phasing out fossil fuel subsidies by 2030."

Daj ti meni reci full iskreno (Bez da izbacis zilu na vratu) - koliko je OK za tebe da EV auti dobiju poticaje a koliko da "Fossil fuel" dobiju?

Nadam se da je jasno da poticaji koji idu u naftnu industriju su u dalje poticaji za tvoju auto koji vozis okolo.

Isto tako - da nema zabune - AUTO industrija jos sama po sebi dobiva poticaje i lovu direkt, ali dobro, ajmo se praviti da to NE POSTOJI.

Ja nemam nikakvih problema da se svi poticaju ukinu pa da vidimo.


 može, nađi mi ekvivalent nove octavie, električni, za sličnu cijenu. na spomen octavie, linkaš nešto poput fabije i smatraš da si me pametno poklopio. jednako si mogao i romobil staviti, jednaka glupost. ako imaš djecu, znao bi da fabija, clio, slični auti nisu dovoljni. 

ne, ne mrzim ljude, u bilo kojem autu, jebe mi se za njih, ovako i onako bicikliram na posao i gdje stignem, radiš zamjenu teza, kao i debili iz mojeg posta. ako kažem da je auto skup, onda mislim da je skup, ne da je vozač tog automobila kopile, a da su fosilna goriva kamilica. jel razumiješ to, da još nekako pojasnim?

"smeta" me cijena, kao i većinu. tj, tesla mi je nepriuštiva, kao i ogromnoj većini svjetske populacije. da je cijena 10% veća, odmah kupujem, ali nije. poticaji se polako smanjuju, a kad ev dosegne kritičnu masu, 10-20% vjerojatno će potpuno nestati, a i zašto bi se država odrekla trošarina na gorivo kojih sada ev nema.

ubaci i trošarine na gorivo u izračun poticaja i općenito troškova ev-ice. potiče se sve, više nisi bez poticaja konkurentan ni za proizvesti spajalicu.

još uvijek pokušavam naći gdje sam ja to "nadrkan na poticaje", možeš mi pokazati? uostalom, ako je apn (poticaj) dizao cijene stanova, a kažu da je, da li poticaji podižu cijenu ev-a? retoričko pitanje, ne treba odgovor.

 

Gallu kaže...

 

Još da odmah ne lijepiš epitete, možda ne bi skakali? Električni automobili su za gradsku vožnju bolji nego obični. Istina da ih guraju subvencije, ali ima i znatno jeftinijih (Kinezi), samo se to želi ubiti carinama i porezima.

 lijepim epitete jer se to stalno na forumu ponavlja i ti debili za drugo i nisu. ako ljudi prigovore za cijenu, onda jedino debil na kritiku "preskupo" može odgovoriti "ti si zadrti fosilaš".

tvoju ekologiju smo već davno raskrinkali, posjeduješ dva automobila, naravno, primarni je fosilaš, a ekološki osviješten ev je sekundarni. uopće nije licemjerno, dapače, svijet će procvjetat tisućama cvjetova kad će ljudi posjedovati dva auta, umjesto da sjednu na bus. jer ono, baš ja ne mogu na bus, neka idu drugi. ekologija, ne.

 

F10EXX kaže...
Da, pocetkom 20 st su automobili bili elektricni. Nije poanta u el motoru, nego su baterije malo drugacije od onih s pocetka 20 st.

Nadalje, elektricni su preskupi, da. Ove ostale treba porezima na zagadjivanje dovesti u cjenovni paritet s elektricnima ili da budu jos skuplji.

 slažem se, ali bi proširio ovu pamet oko poreza. zabranit ćemo vožnju autom tamo gdje postoji javni prijevoz. to je ekologija. imaš bicikl, romobil i najbitnije bus/tram. neusporedivo s bilo kojim električnim vozilom. uz to, stižu i električni autobusi, di ćeš bolje. ali lako je biti ekološki licemjer iz tesle, nego sjest na bus, zar ne.

 

lovac82 kaže...

 Proizvodaci nekad daju subvencije, tendencija ide u smjeru da se na to odlucuje sve vise i vise kompanija.... prvi elektricni su imali doseg svega 15 - 30 KM (da, tamo prije "100" godina).

 

Prva racunala i mobiteli takoder nisu bili za svakoga, ne samo da su bili skupi vec su mnogi po njima i pljuvali (po internetu takoder), govorili kako nikada nece zazivjeti itd, here we go again. Samo vi slusajte "yurlanse" ove i one..... dok ce drugi na stock

ne sjećam se poticaja na računala ili smartfone, njih je tržište prihvatilo po inerciji jer su se pokazali cjenovno prihvatljivima i korisnima. ev jest koristan, zašto ne bi bio, ali nije cjenovno prihvatljiv ogromnoj većini, ergo poticaji. postoji problem punjenja, dometa, trajnosti, ali to samo zadrti fosilaš može pitati...

 

16 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
phnx kaže...

 Zasto bi Kinez trebao pazit na zagadjenje? pa on zagadjuje zadnjih 30 godina. mi zadnjih 100. zast brazil treba da pazi na amazonu? pa cijela europa je bila suma,pa je sad nema. zast da dolje afrikanci paze na nosoroge,slonove,lavove itd. pa di je nasa megafauna? nema je 1000+ godina. 

Slažem se da je tvz. Zapad carstvo licemjera i lažljivaca kojem je istekao rok, koji je potpuno izgubio kompas i ulazi u razdoblje dekadencije/sloma.

 

Usput par napomena; područje Amazone i šire nije oduvijek bila divlja prašuma u prošlosti, a megafauna je nestala pri kraju zadnjeg glacijala u razdoblju prije cca 13-11 milenija. Glavnina je pomrla u tvz. YDI (Younger Dryas Impact) događaju, a ostaci su dokrajčeni u kataklizmičkom prelazu iz glacijala u interglacijal koji milenij kasnije. Ostaci ostataka poput one mamutske enklave sa ruskog otoka Wrangel su nestale prije cca 4 milenija.

 

Feudalac kaže...

 Proizveli su oni i kupili i 10 milijuna električnih automobila; više nego svi ostali na svijetu -  zajedno. Ugradili su kod sebe više solarnih panela i vjetroelektrana nego - pogađaš - svi mi ostali na svijetu zajedno. Oni se ne šale. 

Grade oni i elektrane na fosilna/nukelarno gorivo, nego ostatak svijeta. To si mudro prešutio kao i da se te el.kočije pune većinom na fosilna goriva, jer el. struja ne izlazi iz Svete Utičnice po Duhu Svetome.

You are like Michael Jordan of being a son of a bitch!
6 godina
offline
Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozila do

ne dolaze svi do kunića na lak naćin...većina se prilično namuči i onda za svoje nofce žele best buy...tako da...oću...oću...2013 kupio polovni twingo 1 skoro ko nov za 3000E(64000km)...evo još malo 11 godina skoro 200000km...kvarova za šaku riže...kad budem mogao kupiti munjovoz twingo polovni za 3000E nek se jave...i ne želim slušati priče kako će planet eksplodirati i zaštitu okoliša i ostalo...jerbo svi su oni licemjeri...eto greti puna usta zelenjave a njezina švedska...Neotkrivena nacija dobila je dozvolu za kupnju oružja od Švedske za 1.6 milijardi eura objavili su švedski mediji. Švedska vlada odbila je identificirati zemlju, pozivajući se na povjerljivost.

 

najluđe je što u medijima vidiš toliki idiotizam kad govore o promjeni klime i okoliša...ispada da nikad u povjesti zemlje se to nije dešavalo...i s tim pune djeci glavu od vrtića pa nadalje i očekuju kao kritičko razmišljanje...svima usta puna ekologije koja nema nikakve veze sa "zaštitom" okoliša

mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
1 1 hvala 2
11 godina
online
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
bruno1026 kaže...

 može, nađi mi ekvivalent nove octavie, električni, za sličnu cijenu. na spomen octavie, linkaš nešto poput fabije i smatraš da si me pametno poklopio. jednako si mogao i romobil staviti, jednaka glupost. ako imaš djecu, znao bi da fabija, clio, slični auti nisu dovoljni. 

 pričaš o zamjeni teza, a uporno guraš ograničenu usporedbu fabije i octavije

 

ako iole pratiš tržište automobila trebao bi znati da su se manja suv vozila na osnovi manjih gradskih automobila pojavila daleko prije električnih vozila

isto tako da ta suv vozila NISU isto ako i mali gradski automobili na čijoj su osnovi nastali, niti koštaju isto

 

također, octavia je i u konkurenciji klasičnih automobila uvijek bila posebna, napravljena na bazi golfa, a poprilično veća od njega

dakle u usporedbu sa konom trebaš ubaciti neki suv iste veličine, a isto tako i ne u usporedbu ubacivati najjeftinije modele pa se pravit grbav koliko je fabia jeftinija od kone

usporedi približno slična vozila, inače si ti taj koji 'zamjenjuje teze'

 

EDIT

čisto za usporedbu... jura pored kone i pored fabije

jel i dalje misliš da su to ista klasa vozila i da bi trebala koštat isto?

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.4.2024 13:07 (picajzla0707).
8 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
memulica kaže...

 

Feudalac kaže...

 Proizveli su oni i kupili i 10 milijuna električnih automobila; više nego svi ostali na svijetu -  zajedno. Ugradili su kod sebe više solarnih panela i vjetroelektrana nego - pogađaš - svi mi ostali na svijetu zajedno. Oni se ne šale. 

Grade oni i elektrane na fosilna/nukelarno gorivo, nego ostatak svijeta. To si mudro prešutio kao i da se te el.kočije pune većinom na fosilna goriva, jer el. struja ne izlazi iz Svete Utičnice po Duhu Svetome.

Grade, da. Rastu ekonomski, proizvode 30% stvari koje svijet konzumira i još uvijek imaju prosjek od 6 tona CO2 po glavi stanovnika, manje ili tu negdje kao Evropska unija. S druge strane, bez obzira šta grade, UDIO generirane energije iz obnovljivih izvora im raste. U zadnjih 10 godina su izgradili i enorman kapacitet u nukloearkama, x4, vjetar povećali x6, solari x100, a ukupno su narasli za 50%. Udio obnovljive struje im je veći nego u SAD-u

Ja rekoh
16 godina
offline
Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozila do

Ne diskriminiraju goriva/izvore energije, pa tako planiraju graditi i iskorištavati sve do daljnjega. Rade tisuće kilometara plinovoda/naftovoda usporedo sa OIE i imaju prve bušotine metan klatrata u J.Kineskom moru. Samo on bi im mogao zamjeniti skoro sva goriva i OIE u slijedećim milenijima.

You are like Michael Jordan of being a son of a bitch!
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
picajzla0707 kaže...
bruno1026 kaže...

 može, nađi mi ekvivalent nove octavie, električni, za sličnu cijenu. na spomen octavie, linkaš nešto poput fabije i smatraš da si me pametno poklopio. jednako si mogao i romobil staviti, jednaka glupost. ako imaš djecu, znao bi da fabija, clio, slični auti nisu dovoljni. 

 pričaš o zamjeni teza, a uporno guraš ograničenu usporedbu fabije i octavije

 

ako iole pratiš tržište automobila trebao bi znati da su se manja suv vozila na osnovi manjih gradskih automobila pojavila daleko prije električnih vozila

isto tako da ta suv vozila NISU isto ako i mali gradski automobili na čijoj su osnovi nastali, niti koštaju isto

 

također, octavia je i u konkurenciji klasičnih automobila uvijek bila posebna, napravljena na bazi golfa, a poprilično veća od njega

dakle u usporedbu sa konom trebaš ubaciti neki suv iste veličine, a isto tako i ne u usporedbu ubacivati najjeftinije modele pa se pravit grbav koliko je fabia jeftinija od kone

usporedi približno slična vozila, inače si ti taj koji 'zamjenjuje teze'

 

EDIT

čisto za usporedbu... jura pored kone i pored fabije

jel i dalje misliš da su to ista klasa vozila i da bi trebala koštat isto?

 

 o čem ti pričaš? spomenuo sam da mi se pokaže primjer elektičnog ekvivalenta octavie ili sličnog obiteljskog automobila i kao primjer dobijem glupost u rangu, pardon, suv fabije. znači kolega umjesto, ako već mora ispast pametan, da daje primjer onoga što tražim, daje promašenu glupost što zapravo i ti potvrđuješ. fućka mi se jel suv ili na što god se nekom diže, treba mi prtljažnik koji neće nestat kad stavim dvije torbe i dječja kolica, kakav ima auto poput octavie. takav auto u električnom izdanju koliko košta?

Poruka je uređivana zadnji put čet 4.4.2024 9:00 (bruno1026).
8 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
bruno1026 kaže...

 o čem ti pričaš? spomenuo sam da mi se pokaže primjer elektičnog ekvivalenta octavie ili sličnog obiteljskog automobila i kao primjer dobijem glupost u rangu, pardon, suv fabije. znači kolega umjesto, ako već mora ispast pametan, da daje primjer onoga što tražim, daje promašenu glupost što zapravo i ti potvrđuješ. fućka mi se jel suv ili na što god se nekom diže, treba mi prtljažnik koji neće nestat kad stavim dvije torbe i dječja kolica, kakav ima auto poput octavie. takav auto u električnom izdanju koliko košta?

 Pa to što govoriš je jasno kao dan. Praktično nitko ne nudi isti model automobila u svim izvedbama pogona čime su realno onemogućene stvarne komparacije. Ali, možemo, recimo, naći par primjera koji su jako blizu tome - Zoe vs Clio, ID.3 vs Golf. Električni modeli su debelo skuplji i sama razlika u cijeni je više nego što se može uštediti na gorivu u životnom vijeku automobila. Ako je netko prisiljen koristiti javne punionice, tu nema skoro nikakve uštede, samo poteškoće u vidu više izgubljenog vremena na traženje punionica, vrlo pažljivog i uvijek pomalo riskantnog putovanja na veće udaljenosti, izgubljenog vremena u čekanju na punjenje.

 

Mislim da je trenutno jedino donekle opravdano kupiti BEV ako imaš vlastitu garažu, a mislim baš na garažu gdje auto može ostati na toplom zimi i ako možeš povući subvenciju. Jedino u tom slučaju postoji šansa da budeš u pozitivi nakon 10-tak godina.

 

Donekle bi se moglo reći da postoji par dobrih dealova u nekom gornjem segmentu - recimo tko je spreman dati 60-70 tisuća za BMW x6, mogao bi kupiti Tesla model Y za ravno 50 tisuća i dobiti više mjesta za putnike i prtljagu u mrvicu manjem vanjskom pakiranju. Naravno, neće dobiti HUD, neće dobiti pravu kožu i mekanu plastiku u unutrašnjosti ali će dobiti sve drugo automatizirano i elektrificirano do jaja. Ali to je već teritorij sujete i pokazivanja, a kako tu Tesla prolazi je drugi par cipela...

Ja rekoh
14 godina
offline
Re: Prag "masovne prihvaćenosti" električnih vozil
Feudalac kaže...
lovac82 kaže...
bruno1026 kaže...
Proljev od istraživanja. Da želi biti objektivan, uključio bi u istraživanje i sitnice poput poticaja na kupnju, ali to je očito nebitno...
Jebote ko debilima, 99% ljudi boli neka stvar na što ide auto, retardiranost zelenih ili dizel, dokle god jedan obiteljski električni auto poput octavie košta 50+k eura, do tad oni ogromnoj većini nije opcija. Shvatite to.

 Proizvodaci nekad daju subvencije, tendencija ide u smjeru da se na to odlucuje sve vise i vise kompanija.... prvi elektricni su imali doseg svega 15 - 30 KM (da, tamo prije "100" godina).

 

Prva racunala i mobiteli takoder nisu bili za svakoga, ne samo da su bili skupi vec su mnogi po njima i pljuvali (po internetu takoder), govorili kako nikada nece zazivjeti itd, here we go again. Samo vi slusajte "yurlanse" ove i one..... dok ce drugi na stock marketu obrnuti lovu na 20.000% ili tko zna koliko (ako malo pratitie, neki skoro pa jesu i idu ka tom smijeru), rekoh vam . Svakom njegov poklopac...

 

 

BTW Kina uz svoje "krize" ce uciniti sve da proguraju svoje solare, el. aute i sl. pa makar se zaduzila 50:1, prodavala s teskim gubitkom itd.... tako da, s jedne strane imamo slobodno trziste, a s druge i "slobodno" tumacenje i "slobodno" iskoristavanje. Tako da "sloboda"/"demokracija" je u jednu ruku dobra zbog ravnopravnosti medu svijetom/ekonomijom itd.... sve do trenutka kada ju netko ne pocne iskoristavati, a i ovo svi poimaju razlicito. Sto uciniti? Tesko je reci, ali sigurno je da je tendencija cijena el. vozila u padu..... na ovaj ili onaj nacin... kroz 4 - 8 god cemo zaboraviti da smo o ovome uopce raspravljali.

 Cijena električnih automobila NIJE u padu. TM3 je 2016. najavljen za 35000 i nikad nije prodavan po toj cijeni. Trenutno stoji 44.000; Zoe košta preko 30k, kao i uvijek. 

 

Nešto izgleda kao pad, ali je za vrijeme covida bilo prenapuhano pa je taj isti TM3 sa 39000 skočio na 53k da bi se vratio na 44. To nije pad već konstantno poskupljenje. Ništa komparabilno a povoljnije nije izašlo, osim u Kini a to ovdje nećemo vidjeti za te novce. Činjenica je samo da je u ponudi više modela, ali ništa u sredini tržišta; samo u gornjim segmentima.

 

S vremenom će se možda i pojaviti nešto malo i povoljno ili će inflacija to učiniti bespredmetnim, ali još smo daleko od priuštivog električnog automobila za mase, ovdje na zapadu.

 
Kolika je inflacija bila (je) izmedju 2016 godine i 2024? 

Koliko su stanovi / drugi auti / bilo sto / kostali u 2016 a koliko sada u 2014.

Ja bih volio da auti kostaju 10.000 eura i slicno (idealno nula jelte) - medjutim ti pokusavas tu neku logiku prodavati / razum / ono "vi ste svi debili vidi ovaj dokaz" - a ne uzimas u obzir gdje je svijet bio u 2016 a gdje je sada u 2024?

Kako si lazy da to uopce pogledas - evo ti

 

https://www.in2013dollars.com/us/inflation/2016?amount=1

------------

$1 in 2016 is equivalent in purchasing power to about $1.29 today, an increase of $0.29 over 8 years. The dollar had an average inflation rate of 3.26% per year between 2016 and today, producing a cumulative price increase of 29.30%.

This means that today's prices are 1.29 times as high as average prices since 2016, according to the Bureau of Labor Statistics consumer price index. A dollar today only buys 77.519% of what it could buy back then.
-----------

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice