Renault Mégane R.S. (Kolekcija 2012)13. studenog 2012.
Fotografija 19 / 28
6-stupanjski mjenjač testiranog R.S.-a jedan je od onih prijenosa koji zadovoljavaju, premda bismo u sportskom automobilu snažnom 265 KS očekivali nešto kraće i preciznije hodove
  • Testirani Mégane R.S. pokreće 2-litreni benzinski turbo motor koji pri 5500 o/min razvija 265 KS, dok mu najveći moment dostiže 360 Nm u rasponu između 3000 i 5000 o/min
  • Doista vrhunske vrijednosti ovog motora potkrijepljene su specifičnom snagom od 97,6 kW/l (132,6 KS/l)
  • Iako je interijer uređen vrlo korektno, i dalje smatramo da vrlo položeni brojčanici instrumenata nisu najsretnije rješenje, jednako kao niti (pre)velik obruč upravljača
  • U odnosu na prethodne izvedbe Méganea R.S. podloga okretomjera sada je smirenije, bijele boje. Tijekom ovog testa ostvarili smo 249 km/h (proizvođač: 255), dok nam je za ubrzanje od 0 do 100 km/h bilo potrebno 6,2 s (6,0 s)
  • U interijeru, očekivano, izmjena ima manje nego li na vanjštini. Uostalom, kao i kod sličnih sportskih modela, unutrašnjost je gotovo jednaka onoj velikoserijske izvedbe
  • 6-stupanjski mjenjač testiranog R.S.-a jedan je od onih prijenosa koji zadovoljavaju, premda bismo u sportskom automobilu snažnom 265 KS očekivali nešto kraće i preciznije hodove
  • Kolekcija 2012 donosi funkciju prekidača ESP sustava nazvanu R.S. Dynamic Management s dodatkom izmjenjive mape rada motora
  • Prednji su prozori opremljeni elektropodizačima. Lakirani rukohvat i jednako uređena plastika oko mjenjača neki su od novih detalja pristiglih s Kolekcijom 2012
  • Vrhunska razina sigurnosti kod ovako se brzog automobila podrazumijeva, a nemojmo zaboraviti kako je ovo već druga generacija Méganea s osvojenih maksimalnih 5 Euro NCAP zvjezdica
  • Testirani je Mégane R.S. bio dodatno opremljen sjedalima tvrtke Recaro. Riječ je o vrhunskim sjedalima koja pružaju odličnu potporu tijelu, visoku sigurnost zahvaljujući integriranom naslonu za glavu te udobnost, čak i na duljim putovanjima
  • Vezano uz unutrašnjost, zamjerku bismo mogli uputiti tek preglednosti bočno (prilikom prestrojavanja). Razlog tome su visok stražnji dio vozila te mali prozori
  • Prtljažnik Méganea Coupe zaprima dovoljnih 344 / 991 dm3
  • Ispod podnice prtljažnika smješten je solidno dimenzionirani pretinac
  • Testirani je automobil bio opremljen lijevanim naplacima s gumama dimenzija 235/40 R 18
  • Za zaustavljanje Méganea R.S. u izvedbi s Cup šasijom brinu se moćne kočnice koje potpisuje talijanski Brembo. Prednji ventilirani diskovi s kanalima, dimenzija 340 x 28 mm i puni stražnji (290 x 11 mm) zaustavit će ovaj automobil s brzine od 100 km/h, za 36 m

Powered by AdminMax v6 © 2005-2018 by Internet Softver Design by WEB Marketing