Peugeot najavio da neće u Frankfurt

2. siječnja 2017.
Vijesti - Peugeot najavio da neće u Frankfurt
Peugeot je službeno potvrdio kako neće nastupiti na ovogodišnjem frankfurtskom auto salonu. Točnije, rekao je to Guillaume Couzy, šef peugeotovog marketinga, koji je dodao i kako je cilj ušteda novca te okretanje digitalnom marketingu. Couzy je rekao i kako je udio ulaganje u digitalni marketing u posljednje tri godine poraslo s 15 na 30% te kako smatra da će do kraja ovog desetljeća taj udio porasti na oko 50%.

Nadalje, Peugeot se želi orijentirati na alternativne načine promocije svojih modela te "evente koji će povećati mogućnost testiranja vozila od strane kupaca." Couzy kaže i kako "takav stav ponekad vodi i do radikalnih odluka, kao što je i ova o ne nastupanju na sljedećem frankfurtskom auto salonu." Također, odluci je navodno kumovao i manji tržišni udio kojeg ovaj proizvođač ima na njemačkom tržištu.

Na kraju dodajmo kako ova odluka i ne treba previše čuditi s obzirom kako su nedavno Ford, Volvo, Aston Martin i Rolls-Royce preskočili prošlogodišnji pariški auto salon također s opravdanjem kako će se više posvetiti digitalnom marketingu. Treba reći i kako se sve više proizvođača odlučuje svoje novosti predstaviti na tehnološkim sajmovima poput lasvegaškog CES-a i sl, a tako će biti i ove godine.

Powered by AdminMax v6 © 2005-2018 by Internet Softver Design by WEB Marketing