Renault predstavio Mégane RS

Renault predstavio Mégane RS

Renault je na frankfurtskom auto salonu predstavio RS izvedbu trenutne generacije modela Mégane pa je napokon razriješena i najveća enigma koja je pratila najavnu kampanju ovog automobila. Točnije, sada znamo da ga ne pokreće 2,0, nego 1,8-litreni turbo 4-cilindrični pogonski stroj preuzet iz modela Alpine A110 koji će u ovoj izvedbi razvijati snagu od 280 KS te najveći okretni moment od 390 Nm.

Motor je uparen sa 6-stupanjskim ručnim ili automatskim mjenjačem, a potonji je dakako EDC automatski mjenjač s dvije spojke koji je posebno prilagođen za ovu namjenu i koji dolazi s ručicama za izmjenu stupnjeva u ručnom načinu rada na upravljaču. Također, opremljen je i sustavima Launch Control te Multi-Change Down koji omogućuje brzu izmjenu prema nižim stupnjevima prijenosa prilikom kočenja.

Kupci mogu odabrati između dvije verzije podvozja, Sport i Cup, a novi će Megane RS biti opremljen i sustavom upravljanja na sva četiri kotača 4Control te sportskim i prilagodljivim ovjesom, torsenovim diferencijalom s blokadom proklizavanja u Cup izvedbi… Nadalje, vozač će moći izabrati između pet podešenja pogonskog sklopa Comfort, Normal, Sport, Race i Personal.

Naravno, RS verzija će se od ostatka ponude i vizualno znatno razlikovati, a posebno se ističu pojedini dijelovi novog aero paketa, posebna maska, novi branici, 18 i 19-colni naplaci jedinstvenog dizajna, veći difuzor, središnje smješteni završetak ispuha, nova boje vanjštine (npr. Volcanic narančasta), razni ukrasi i drugi manji detalji.

Slično je i s interijerom koji se može pohvaliti sportskim sjedalima, aluminijskim pedalama i ručicom mjenjača, novim presvlakama, upravljačem, ukrasnim elementima, posebnim presvlakama… Dorađen je i RS Monitor te R-Link 2 infotainment sustav putem kojih se mogu snimati vožnje, dijeliti snimke itd.

Recimo i da će novi Mégane RS biti opremljen naprednim sustavima pomoći vozaču poput sustava upozorenja na nenamjeran prelazak u drugu voznu traku, sustava upozorenja na blizinu drugog vozila, sustava prepoznavanja prometah znakova uparen s tempomatom, sustava upozorenja na vozilo u tzv. mrtvom kutu, Park Assista, prednjih, stražnjih i bočnih parkirnih senzora, kamere za vožnju unatrag, aktivnim tempomatom, sustavom automatskog kočenja u nuždi i sl.

Prodaja ovog RS-a će započeti tijekom prosinca, a na kraju još dodajmo kako će snažnija verzija Trophy čiji će pogonski sklop razvijati snagu od 300 KS i najveći okretni momenta od 400 Nm te opremljen Cup podvozjem i 19-colnim kotačima debitirati krajem sljedeće godine.

1