Audi PB18 E-Tron - budućnost je stigla

Audi PB18 E-Tron - budućnost je stigla

Čini nam se kako je u današnjem svijetu auto industrije svaki novi, pogotovo električno pokretani koncept opremljen sustavom autonomnog upravljanja. Skoro svaki jer Audi je na Pebble Beach Concours d'Eleganceu predstavio svoj PB18 e-tron električno pokretanu studiju sportskog automobila namijenjenu uživanju za upravljačem bez sustava polu-autonomnog upravljanja, tzv. vozačev automobil.

Ovaj automobil pokreću tri električna motora. Prvi je smješten sprijeda i razvija snagu od 150 kW, odnosno 205 KS, a druga dva su zadužena za pokretanje stražnjih kotača i doprinose s dodatnih 450 kW, odnosno 612 KS. Tehnički podaci kažu kako njihova kombinirana snaga iznosi 500 kW, odnosno 680 KS, a najveći okretni moment 830 Nm. Također, tu je i kraći boost kada snaga naraste do 570 kW, odnosno 775 KS.

Sve u svemu s ovim je automobilom moguće pojuriti do 100 km/h za malo više od 2 sekunde, a za kvalitetnija vozna svojstva će se pobrinuti sustavi Torque Control Manager i Electronic Stabilization Control koji se brinu za raspodjelu snage i momenta na kotače kako bi se osigurale visoke razine performansi i stabilnosti vozila. Tome će pripomoći i ovjes blizak onome iz modela R18 e-tron Le Mans.

Nadalje, ovaj je automobil opremljen baterijama kapaciteta 95 kWh koje bi mu trebale osigurati autonomiju od preko 500 km i to prema WLTP standardu, a moguće ih je puniti putem 800 V punjača i tada će proces punjenja biti gotov za svega 15 minuta. U uvjetima blagog do umjerenog kočenja za usporavanje automobila su zaduženi samo motori, odnosno PB18 će prikupiti značajnu količinu energije što će se pozitivno odraziti na njegovu autonomiju. Recimo i da je PB18 e-tron opremljen i sustavom indukcijskog punjenja Audi Wireless Charging

Ono što se pored pogonskog sklopa posebno ističe kao posebnost ove studije je mogućnost promjene interijera, odnosno vozačevim izborom iz PB18 e-tron će se iz dvosjeda pretvoriti u trkaći jednosjed. Inače, kokpit je moderno i bogato opremljen.

Za sada nema nikakvih naznaka kako bi se ovaj model mogao naći u serijskoj proizvodnji, no njegov pogonski sklop te razna rješenja vanjštine i unutrašnjosti bi svakako mogla i trebala pronaći svoj put do serijskih vozila.

1