Volkswagen se planira riješiti i Lamborghinija

Volkswagen se planira riješiti i Lamborghinija

Velika reorganizacija unutar VW koncerna mogla bi dovesti do toga da proizvođač ekskluzivnih sportskih automobila Bugatti pripadne pod portfelj Porschea i Rimac Automobila, dok bi Lamborghini mogao završiti kao nezavisna kompanija s javnom ponudom dionica na burzi

Prošloga mjeseca doznali smo kako bi u velikom preslagivanju unutar Volkswagena, kojem je cilj usredotočiti se na osnovne marke grupacije, proizvođač luksuznih sportskih automobila Bugatti mogao završiti unutar portfelja Porschea, pripojen Rimac Automobilima. Reuters sada doznaje kako ovo nije jedini plan VW grupe kojim bi se “riješili” jednog talijanskog proizvođača sportskih vozila.

U istom bi procesu, naime, iz Volkswagenove primarne grupacije mogao izaći i Lamborghini. Ovaj bi proizvođač superautomobila mogao postati neovisna kompanija s dionicama dostupnima u javnoj ponudi na burzi. Kroz proces inicijalne javne ponude dionica (IPO) Lamborghini bi mogao prikupiti i ponešto svježeg kapitala. Konačna službena odluka i dalje nije donesena, a Reuters prenosi da je i vremenski okvir za ovu reorganizaciju nepoznat.

Velika reorganizacija

Lamborghini se trenutačno nalazi u VW grupi kao podružnica Audija, a neki izvori navode da bi Volkswagen htio čak i nakon eventualnog izlaska talijanske kompanije na burzu htio zadržati kontrolni paket dionica.

U svekolikoj preobrazbi grupacije “nastradao” bi i također talijanski proizvođač motocikala Ducati, čija budućnost je također neizvjesna. Među opcijama koje se razmatraju su pronalaženje strateškog partnera, restrukturiranje ali i prodaja. CEO Herbert Diess najavio je da bi se nešto više o svemu moglo doznati prije kraja godine.

S druge strane, oni dijelovi koncerna koji ostanu unutar VW grupe u budućnosti će svoje napore usmjeriti prema sve većoj serijskoj proizvodnji električnih automobila. U skladu s time i Lamborghini i Bugatti mogli bi proći proces elektrifikacije, u što se uklapa i priča o Rimac Automobilima. Spomenimo i da su ove dvije marke prošle godine proizvele 4,554 (Lamborgihini) te 82 (Bugatti) automobila.

Podijeli:
1