Chiriboo – Ponuda preko 4 tisuće novih automobila na jednom mjestu

Chiriboo – Ponuda preko 4 tisuće novih automobila na jednom mjestu
tekst: Ivan Cvetković

Službeni početak funkcioniranja trebao bi biti kroz nekoliko tjedana, kad se naprave finalne provjere do sada odrađenih stvari. Ideja je 'one stop shop' - odabir vozila, financiranja i osiguranja na jednom mjestu

Nakon više od godinu dana razvoja, snažnog i ne tako malenog tima, u zadnju fazu prije službenog lansiranja ušao je novi hrvatski start-up Chiriboo. Iako je iz samog imena nemoguće razaznati o čemu je riječ, ono kako navode i sami idejni začetnici – digitalna multi-brand platforma za prodaju novih vozila i povezanih usluga.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Osnovna ideja je na jednom mjestu ponuditi što širu listu raspoloživih automobila na domaćem tržištu, uz dakako prepoznavanje potreba kupaca kojima će se nuditi kompletna usluga. Pod time mislimo da bi na jednom mjestu osim potencijalnog automobila, kupac odmah mogao odabrati i financiranje, odnosno osiguranje ili pak samo najma vozila.

Bogati podaci o svakom vozilu

Cilj je kupcima omogućiti jednostavan pregled svih bitnih informacija i pojedinom vozilu. Bez obzira na to govorimo li i tehničkim karakteristikama pojedinog modela, njegovim raspoloživim paketima opreme i listom dodatne opreme, ili mogućnosti odabira boje pa do usporedbe s konkurencijom. S obzirom na želju za jednostavnom prezentacijom odnosno korištenjem krajnjeg korisnika, bilo je potrebno za to koristiti sveobuhvatnu baza podatak. Stoga je Chiriboo tim analitičara razvio vlastiti ChiriBase, a koji bi trebao biti uvijek točan i permanentno ažuriran cjenik. Sada je tu preko četiri tisuće vozila.

Chiriboo je i jedino mjesto gdje su sve karakteristike automobila opisane istim jezikom, tako da ih je moguće jednostavno međusobno uspoređivati prema različitim kriterijima. Osim toga, za većinu automobila je moguće pregledati recenzije i testove koje su napravili novinari eksperti, predvođeni Jurajem Šebaljem. Na Chiriboo-u odjednom možete vidjeti sve prodajne akcije, a partneri platforme mogu izlagati svoja odmah dostupna vozila za potencijalne kupce, korisnike Chiriboo platforme. Chiriboo je virtualna adresa koje će spajati svoje korisnike s trgovcima automobila, auto kućama, financijskim servisima, osiguravateljima, a ponuda će se neprestano širiti na sve domene mobilnosti.

Izvrsne mogućnosti pretraživanja

Potragu za automobilom moći će krenuti na više načina i iz više smjerova, npr. upisivanjem pojma po kojem će sustav pretraživati bazu vozila na početnoj stranici Chiriboo, poput svima dobro poznatog Google pretraživača. Upisom ključne riječi koja sadrži naziv marke, modela ili izvedbe (verzije), sustav pokazuje sve poveznice koje je pronašao u bazi vozila. Pored toga naprednija pretraživanja omogućit će Tražilica.

Chiriboo je konzola za filtriranje i sortiranje podataka na kojoj će korisnik moći odabirom različitih kriterija potrage sužavati svoj odabir.  Recimo odabirom cjenovnih razreda, vrste karoserije, tipa goriva, snage motora, veličine prtljažnika, performansi, potrošnje, emisije…  Sljedeći je alat koji omogućava pretragu. Korisnici će moći brzo odabirati automobile sličnih vozila grupirane prema veličini i namjeni. Segmenti se razlikuju prema siluetama tipičnih vozila predstavnika pojedinog segmenta. Korisnik platforme ne treba biti ekspert da bi jednostavno i brzo pronašao za sebe najbolju kategoriju unutar koje se nalaze svi modeli automobila sličnih karakteristika.

Nakon što se suzi izbor, odabrani automobil moći će uspoređivati s dva druga automobila, i to ili prema odabiru samog korisnika ili prema sugestijama Chiriboo-a. O svakom se pojedinom automobilu Chiriboo nudi set od preko 100 najvažnijih informacija podijeljenih u sljedeće grupe: tehnički podaci, udobnost i sigurnost, zabava i povezivost, dimenzije i masa, performanse i ekologija.

Koji tjedan do lansiranja

Nadalje, kad se odabere automobil, njegova se cijena automatski unosi u Kalkulator financiranja. On prema zadanim parametrima izračunava mjesečnu ratu kredita ili leasinga. Sami možete mijenjati pojedine parametre: period financiranja i učešće i dobiti izračune iznosa mjesečne rate. Također, može se krenuti putem ciljane rate, pa će kalkulator sam izračunati ostale parametre financijskog aranžmana. Za svako odabrano vozilo može se zatražiti ponuda financiranja i osiguranja. Kada se odabere pojedini automobil, u posebnoj sekciji automatski će se prikazati i dostupne recenzije te ostali medijski materijali vezani uz odabrani model.

No, pustimo mi to sada sve na stranu te pričekajmo još koji tjedan kako bi sve to postalo i ‘live’. Onda ćemo svi mi imati priliku to i isprobati. Načelno, ideja je dobra, iako isto tako moramo priznati da nije prva i jedina, doduše najbolje je razrađena u našoj regiji. U kompletan projekt uključeni su eksperti iz brojnih grana vezanih uz automobilsku industriju. Najistaknutiji je svakako Juraj Šebalj, poznati automobilist i novinar, pa recimo Darin Janković. Nekoć automobilski novinar i urednik, koji je posljednju dekadu bio dio JATO Dynamicsa koji se bavi analizama automobilskog tržišta. Tu je i Mladen Herceg, ekspert u području voznih parkova i leasing industriji. Nadalje, tu su Damir Škrtić, Stanislav Janjac, Marko Stojaković, Jurica Perić, Tomislav Vukojević…

Podijeli:
1