U japanu se testira vlak brzine 400km/h
U Hrvatskoj se vodi tjesna utrka između puža, kornjače i vlaka.
Vlak staje kod svake bandere, a da ne govorim o sjedalima koje je dao izraditi Franjo Ferdinand.
U japanu se testira vlak brzine 400km/h
U Hrvatskoj se vodi tjesna utrka između puža, kornjače i vlaka.
Vlak staje kod svake bandere, a da ne govorim o sjedalima koje je dao izraditi Franjo Ferdinand.
Liči li ta lokomotiva na Šilju ili samo trebam psihijatru?
U japanu se testira vlak brzine 400km/h
U Hrvatskoj se vodi tjesna utrka između puža, kornjače i vlaka.
Vlak staje kod svake bandere, a da ne govorim o sjedalima koje je dao izraditi Franjo Ferdinand.
Oprosti ali kod nas su vlakovi brzine do 400km/h odavno u upotrebi.
Rijeka - Zagreb 20 minuta :), do Splita cca 1 sat .... a da nas preuzmu Japanci ?
Iz Kutine do Zg BRZOM vlaku treba sat i pol. 79km udaljenost. Po ljeti ne znam da li oni stari vlakovi više smrde po znoju, pišalini ili bljuvotini.
Bem ti miša zar od Kutine do ZG sat i po.Pa u Jugi 1990 je vozio od KT do ZG 40 minuta onaj iz Sofije preko BG.A 1997 kad sam u vojsci bio vozio sam se brzim od KT do ZG 45 min.Još malo pa budeš bicom prije stigao.
Bem ti miša zar od Kutine do ZG sat i po.Pa u Jugi 1990 je vozio od KT do ZG 40 minuta onaj iz Sofije preko BG.A 1997 kad sam u vojsci bio vozio sam se brzim od KT do ZG 45 min.Još malo pa budeš bicom prije stigao.
Pa moraju nekako opravdati zašto je karta duplo skuplja nego je u Jugi bila.
U Hrvatskoj godisnja karta Zagreb-Sisak za vlak kosta blize 4000kn, to je za udaljenost od 60km.
Godisnja karta za cijelu Austriju je 500€ (oko 3700Kn), vrijedi za citavu Austriju i za sve vrste javnog prijevoza,
sto ukljucuje autobus, tram, vlak, odredjeni broj zicara, popuste u taksijima itd.
Zasto su karte u HR tako skupe onda? Objasnjenje je jednostavno - kvaliteta se placa.
60km ZG-SK se vozis bar 60min, do nekih 75min, recimo prosjecnih 68min,
i to sa vrlo posebnim vlakovima koje je HZ morao cak iz muzeja izvaditi,
da bi se narod mogao osjecati posebnim, retro, takvo nesto nema nigdje.
Japanci kad dodju u HR kao turisti, odusevljeni su, jer takve vlakove nisu
vec godinama vidjeli nigdje osim muzeju, i njima je to posebna cast voziti se s njima,
tim retro vlakovima, o kojima su im djedovi i bake pricali dok su bili mali.
sjetite se nekih prijedloga za slogan hž-a:
- naši vlakovi ne idu 100 na sat ni u slobodnom padu.
- mirko, pazi vlak hž-a! hvala ti, slavko, sutra ti javim kako je prošlo.
- kasniti je lako. mi znamo kako.
- usporavamo još od 1860.
- otkrijte hrvatsku kakva je nekad bila.
- jer bolje niste zaslužili.
- jer sporije ne može.
U Hrvatskoj godisnja karta Zagreb-Sisak za vlak kosta blize 4000kn, to je za udaljenost od 60km.
Godisnja karta za cijelu Austriju je 500€ (oko 3700Kn), vrijedi za citavu Austriju i za sve vrste javnog prijevoza,
sto ukljucuje autobus, tram, vlak, odredjeni broj zicara, popuste u taksijima itd.
Zasto su karte u HR tako skupe onda? Objasnjenje je jednostavno - kvaliteta se placa.
60km ZG-SK se vozis bar 60min, do nekih 75min, recimo prosjecnih 68min,
i to sa vrlo posebnim vlakovima koje je HZ morao cak iz muzeja izvaditi,
da bi se narod mogao osjecati posebnim, retro, takvo nesto nema nigdje.
Japanci kad dodju u HR kao turisti, odusevljeni su, jer takve vlakove nisu
vec godinama vidjeli nigdje osim muzeju, i njima je to posebna cast voziti se s njima,
tim retro vlakovima, o kojima su im djedovi i bake pricali dok su bili mali.
Odakle ti ova informacija???
Ono što sam ja našao je da je takva vrsta karte nekih 1800 eura.
Bem ti miša zar od Kutine do ZG sat i po.Pa u Jugi 1990 je vozio od KT do ZG 40 minuta onaj iz Sofije preko BG.A 1997 kad sam u vojsci bio vozio sam se brzim od KT do ZG 45 min.Još malo pa budeš bicom prije stigao.
Sa Shinkansenom sam isao Fukuoka > Osaka, oko 600km, za jedva 3h voznje..
Ako se itko ikad nadje u japanu, defitivno uzmite JR Pass, vrijedi svakog eura/kune, flat rate voznja po cijelom japanu, od jutra do sutra..
Zgadit ce vam HZ sa sve vijeke vijekova.
Japanci kad dodju u HR kao turisti, odusevljeni su, jer takve vlakove nisu
vec godinama vidjeli nigdje osim muzeju, i njima je to posebna cast voziti se s njima,
tim retro vlakovima, o kojima su im djedovi i bake pricali dok su bili mali.
evo ti jedna lokalna linija u japanu, koja je brza, pouzdanija i opcenito kvalitetnija od icega kaj HZ ima
Sa Shinkansenom sam isao Fukuoka > Osaka, oko 600km, za jedva 3h voznje..
Ako se itko ikad nadje u japanu, defitivno uzmite JR Pass, vrijedi svakog eura/kune, flat rate voznja po cijelom japanu, od jutra do sutra..
Zgadit ce vam HZ sa sve vijeke vijekova.
U istom danu išao njime od Tokia do Hiroshime, sve razgledao i natrag. Pogledajte na mapi gdje je to jedno od drugog :)
Njemačka, ICE, vozio 270-320km/h cijelim putem od juga do sjevera zemlje, a sjedala kao najbolje fotelje. Onda ideš s "našima" Zg-Vž nekoliko sati u svakom smjeru; no neki drugi problemi su tu, jer da se ulaže, onda bi spaštali oni preko veze, a to ne želimo itd.
Sa Shinkansenom sam isao Fukuoka > Osaka, oko 600km, za jedva 3h voznje..
Ako se itko ikad nadje u japanu, defitivno uzmite JR Pass, vrijedi svakog eura/kune, flat rate voznja po cijelom japanu, od jutra do sutra..
Zgadit ce vam HZ sa sve vijeke vijekova.
U istom danu išao njime od Tokia do Hiroshime, sve razgledao i natrag. Pogledajte na mapi gdje je to jedno od drugog :)
Njemačka, ICE, vozio 270-320km/h cijelim putem od juga do sjevera zemlje, a sjedala kao najbolje fotelje. Onda ideš s "našima" Zg-Vž nekoliko sati u svakom smjeru; no neki drugi problemi su tu, jer da se ulaže, onda bi spaštali oni preko veze, a to ne želimo itd.
nakon ovoga svaka voznja u avionu postane besmislena, osim ako ne istovaris besmislene novce, s time da osoba ispred ima spusten naslon :D
Prica se da ce i HŽ do 2030. probiti psiholosku granicu od 100km/h
Odakle ti ova informacija???
Ono što sam ja našao je da je takva vrsta karte nekih 1800 eura.
Imas akcije za firme, ucenike, sportase i svakakve opcije.
Recimo Tirol je sam 490€, akcijska cijena je 365€ (1€ po danu), pa imas razne mogucnosti i
kombinacije, tipa 2x 365€ za dva Bundeslanda ili 3x 365€ za cijelu Austriju (1095€),
ali kao radnik, student, penzioner, ili redovit korisnik mozes ostvariti velike popuste,
maksimalni popust je 499€ za cijelu Austriju (u HR ni tog nema),
ali recimo i da uzmes i najskuplju opciju od 490€ samo za Tirol,
pogledaj koliki je Tirol, a pogledaj tu jednu jadnu liniju Zagreb-Sisak od 60km,
i ta tiket od skoro 4000kn koji vrijedi samo za vlak, ne za buseve, tram,
niti daje popuste i bonuse na taksi, zicare itd.
https://www.ivb.at/de/fahrgast/tickets/uebersicht-tickets.html
https://www.gruene.at/oesterreichticket
O tome ti pricam. Dere HZ i ostali maksimalno sto moze.
A i Autopromet za autobuse koji traze 100kn za potvrdu o cijeni karte je vic.
Das 100kn da bi imao papir na kojem pise "karta od A do B kosta XYZ".
https://www.24sata.hr/potrosac/prijevoznici-traze-cak-100-kn-za-potvrdu-o-cijenama-pokaza-405982
Pa TGV je davno testno prošao tu barijeru (400km/h) a testna inačica za AGV čak 575 km/h, ali zbog same pruge nije predviđeno da će komercijalno voziti brže od 350 km/h. Za veće brzine potrebne su izmjene na samoj trasi pruge - problematični su pružni prijelazi, male stanice, skretnice, pa čak i nadvožnjaci, a kao što vidimo po ovom japanskom i tuneli...
Ja se vozio vlakom od Zagreba do Vinkovaca i na jednoj stanici gdje bi vlak trebao stati i krenuti u roku jedne do dvije minute on je stajao na toj stanici oko 15-20 minuta.
Razlog: čekalo se da dođe policija da odvede lika koji nije imao i nije htio platiti kartu .
To je bilo 2017e godine
U HŽ-u se testira koliko se još uhljeba može uhljebit.
a tek ova "brza" dvokolosječna od Dugog Sela do Koprivnice...
navodno su Kinezi ponudili, za 6 mj. je pruga gotova, ali je tih 6 mj. zatvorena, pa su naši krelci odbili i još se pravdali da ni ne smiju Kinezima dati jer je EU protiv...
pa je "naš" rvacki konzorcij sjeban - Hidrotehnika je u stečaju, pa sad Dodikove pajdaše imaju kao podizvođače...
uglavnom kasni se, ali oni imaju 27. veljače 2022. datum za koji tvrde da će biti gotova...
kad sam 2001. se zaposlio u ZGu, "Hitrom Varaždincu" je trebalo 55 min od KC do ZG, danas ako dođe ispod 1:20 je dobro, a svaki tjedan bar dva put kasni još 20-ak minuta... povratno je još gore...iako se radovi izvode do 14:00...
glavni razlog zašto sam dao otkaz i našao posao izvan ZG...
kao šećer na kraju, kolega supatnik iz kupea je našao original vozni red iz 1929. - ZG-KC - 55 minuta! kad se i uzme manji broj stanica između, ipak je porazno...
znam da nema isplative putničke željeznice, sve su one subvencionirane, ali HŽ je izvan svih kategorija...
ili, kako veli prijatelj, zaposlenik HŽ-a; ni uz osvojeni Euro-Jackpot ne daje se otkaz u HŽ-u!
predobro je tamo!
Ko moj bivši kolega.
Upisao FER.
Puko prvu godinu.
Ispisao se.
Upisao promet, završio u rekordnom roku.
Ćaća ga zaposlio u HŽ-u.
Od učmar direktorske plaće, bunari sa kriptom.
Navukao 4 sela. Ima fanove na fb.
Upisuje doktorat iz čmarenja na državnoj sisi.
Alfa primjer rvacke snalažljivosti na konto idiotizma ljudi.
Bas me zanima kad ce dovrsiti kolodvor u Sisku. Gradi se bar nekih 8 godina ako ne i vise.
Ajde, sad su bar navukli beton preko pruge (da, asfaltirali su prugu da tu vlak vise ni ne moze preci),
pa ce kasnije kad taj dio zavrse - razbiti, i napraviti kako spada, da tu vlak ipak moze proci.
A zgrada zatvorena i cami vec 8+ godina. Prije toga je bila 2x "renovirana", i svaki put nakon zime
probije vlaga i otpadne zbuka.
Tko, kako i zasto? Garancija na rad, materijal, ista? Netko je uzeo lovu, dao sicu nekim seljo-malerima
i to je to. A sve se ne zna "od cega i kako se to desilo".
Napretka nigdje a masnu lovu isisavaju od države (nas) a to nije jedina firma. HŽ će puknuti ko Uljanik ili Agrokor kad tad, samo je pitanje vremena i opet ćemo to svi mi plaćati. Slika i prilika države ne znam koja već, imamo ih da ti pamet stane a političarima su na pameti samo one floskule za ovce da ćemo biti za koju godinu ko Njemačka i Švicarska
HŽ će puknuti ko Uljanik ili Agrokor kad tad, samo je pitanje vremena i opet ćemo to svi mi plaćati.
Nije baš tako jednostavno jer su državni, za razliku od navedenih. I "strateški".
A kad imaš gotovo neograničen izvor para, uhljebe i slabu kontrolu imaš taj kaos.
Treba snimiti film o njima.