Znaci ukratko: isli su ustedit pri prekrajanju novog modela. Zasrali. Izginilo more ljudi. Izbacili patch (nema novih senzora itd) i sad na zelenom stolu progurat da je to ok. Ako opet bude pada avion onda ce probat opet. Posteno.
Boeing zakrpao MCAS softver modela 737 Max
- poruka: 19
- |
- čitano: 6.550
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
dio u kojem se kaže: "....nadograditi i trening program za pilote....",
zvuči mi kao dio budućeg disclaimera: "....ako se opet nešto sruši, krivi su piloti koji nisu pazili na satu, a ne mi koji smo proizveli ovako krasan proizvod."
Ne zanima kakvu su zakrpu napravili, nego koliko managera je zavrsilo u zatvoru i na koliko godina.
Namjerno su pilotima presutjeli postojanje ovog nevjerojatno loseg MCAS sustava da mogu avion potpuno drugcijih letnih karakteristika podvaliti kao jos jednu inacicu 737 tipa, a sve samo kako bi izbjegli troskove vezane uz certifikaciju novog aviona. Samo zatvor za one koji su donijeli tu odluku moze rijesiti ovaj problem, sve ostalo su bas kako i pise u naslovu - zakrpe.
Da li će softverski uključiti upotrebu više senzora (ako je to uopće moguće)? Jer upotreba samo jednog senzora na ovako kritičnom sustavu je blago rečeno neozbiljna. Ako to nije moguće onda fizički dodati još barem dva senzora...
Onda tko će ići se provozati i isprobati dali zakrpa radi :))
ali ono oslanjaju se na 1 senzor??? wtf. gdje je redudancija, više raznih senzora i kontrola? i prebacivanje na potpuno ručno upravljanje ?
Ne zanima kakvu su zakrpu napravili, nego koliko managera je zavrsilo u zatvoru i na koliko godina.
Da su avioni pali u Americi možda bi i bilo kakvih posljedica po odgovorne. Dokle god padaju u trećem svijetu to se gleda isključivo kao ekonomski problem.
36 sati
To je ona "nova tehnika" podložna računalima u potpunosti i onda piloti vremenom otupe jer im autopiloti rješavaju gotovo sve situacije pa kad se dogodi "ERROR" u programu to pilote koji to više NISU - iznenadi, prestravi i baci u očaj i zapečati sudbinu svih u avionu. :)
sad će napokon moći obaviti kessel run u okviru 12 parseka.
MCAS - May Crash Any Second
e moj Paolo, istina boli, ne ?
e moj Paolo, istina boli, ne ?
Da je bio ruski avion ne bi ni znao da je greša do njih. Koliko je trebalo da svijet čuje za Černobil?
prošlo svršeno vrijeme, danas se u Rusiji sve dozna i objavi, skopčali su da je kontraproduktivno samo trpat pod tepih, dakle, napredovali su...
prošlo svršeno vrijeme, danas se u Rusiji sve dozna i objavi, skopčali su da je kontraproduktivno samo trpat pod tepih, dakle, napredovali su...
Mogu se samo cinično nasmijati. Ni danas nisu priznali da su ruski separatisti, oružjem dobivenim od ruske vojske srušili civilni putnički zrakoplov. To je bilo još 2014...
to nije u Rusiji, a uostalom jesi siguran?
Hahah DOBAaRR xD
Znaci ukratko: isli su ustedit pri prekrajanju novog modela.
Izgleda da su stvarno htjeli malo previše uštediti...
Neko vrijeme će biti "If it is Boeing, I'm not going"...