Volkswagen Golf - sljedeća generacija s manje dizela?

Volkswagen Golf - sljedeća generacija s manje dizela?

I dok je trenutni Golf dostupan s bogatom paletom dizelskih motora sljedeća, osma generacija bi mogla kupcima biti ponuđena bez dobre većine istih, a njihovo mjesto bi trebali zauzeti hibridni pogonski sklopovi.

Auto Express prenosi riječi volkswagenovog šefa Herberta Diessa koji je rekao da bi tzv. mikro-hibridi mogli zamijeniti nekoliko dizelskih modela u ponudi. Diess smatra kako će napredak tehnologije omogućiti da hibridi kupcima ponude istu ekonomičnost, bolje performanse te sličnu, a možda i nešto nižu cijenu.

Nadalje, volkswagenov šef za istraživanje i razvoj, Frank Welsch, je navodno izjavio kako je ovaj njemački proizvođač zaustavio razvoj novog 1,5-litrenog dizelskog motora te da će se pozornost posvetiti hibridnim pogonskim sklopovima benzin-struja. Razlozi se kriju u sve strožim propisima, cijeni potrebnoj da bi se isti zadovoljili i sl.

Tako 1,6-litreni TDI ne bi trebao dobiti nasljednika, a sam će ostati na tržištu prisutan "još tri do četiri, najviše pet godina", dakako uz određene potrebne dorade. Manji 1,4 3-cilindrični TDI će uskoro također izaći iz proizvodnje, dok bi pak 2.0 TDI za godinu do dvije trebao dobiti novu generaciju te još neko vrijeme ostati dostupan kupcima.

No, vratimo se samom Golfu i recimo da za sada nije poznato o kakvom će se točno hibridnom pogonskom sklopu raditi, koji će zamijeniti većinu dizelske ponude. No, spomenuti izvor kaže da bi dizelske motore u osnovi trebala zamijeniti kombinacija 4-cilindričnog 1,5-litrenog benzinca i električnog motora. Sličan hibridni recept bi trebao biti primijenjen i na sljedećem Golfu GTI, no kod njega će se u kombinaciji s električnim motorom i dalje nalaziti 2,0-litreni TSI.

Dolazak sljedeće generacije Golfa se očekuje do 2020.