Škoda će svoj prvi električni model lansirati 2020.

Škoda će svoj prvi električni model lansirati 2020.

Iz Škode je stigla potvrda kao će nastaviti s tradicijom proizvodnje svojih najvažnijih modela u pogonima u svom sjedištu, odnosno u Mladoj Boleslav, u Češkoj, a od 2020. na istom će mjestu započeti i proizvodnje električno pokretanih vozila pod značkom Škode. Godinu dana prije toga Škoda će započeti s proizvodnjom pojedinih dijelova za plug-in hibride koji će se ugrađivati u škodina i druga vozila unutar Grupe VW.

Elektrifikacija škodine ponude će započeti s plug-in hibridnom verzijom trenutne generacije modela Superb kojeg će slijediti istovrsna izvedba modela Kodiaq. Oba će automobila pokretati hibridni pogonski sklop kojeg će činiti kombinacija 1,4-litrenog TSI pogonskog stroja uparenog s 85 kW snažnim električnim motorom. Ova će kombinacija rezultirati kombiniranom snagom od 160 kW, odnosno 217 KS, a riječ je o pogonu koji će biti preuzet iz Passata GTE.

Spomenute 2020. na tržište bi trebao stići prvi u potpunosti električno pokretani škodin automobil koji je najavljen konceptnim modelom Vision E s početka ove godine. Navodno će taj automobil biti treći električni model Grupe VW koji će stići na tržište, nedugo nakon vozila pod značkom VW-a i Audija, čime će ovaj proizvođač iskazati važnost Škode i dati joj istu razinu pozornosti kao i njemačkom dvojcu.

Nakon toga Škoda će kupcima ponuditi svoj novi najskuplji model, električno pokretani coupe-SUV koji će se u ponudi dimenzijama smjestiti između Karoqa i Kodiaqa. Snaga njegovog pogonskog sklopa će se navodno kretati oko 224 kW, odnosno 305 KS, čime će ovaj automobil postati i najsnažniji škodin model u ponudi.

S druge strane, Škoda će negdje u isto to vrijeme lansirati i cijenom puno pristupačniji električni hatchback koji će se u osnovi temeljiti na VW-ovom I.D. i navodno bi mogao nositi naziv Felicia. Do 2025. električna pogona će biti proširena s još dva električna automobila, odnosno još jednim kompaktnim crossoverom te sportskim modelom koji bi mogao biti tzv. duhovni nasljednik klasičnog modela 110R.

1