Mini predstavio Cooper S E Countryman ALL4

Mini predstavio Cooper S E Countryman ALL4

Mini je predstavio svoj prvi plug-in hibridni model koji nudi i mogućnost isključivo električne mobilnosti. Cooper S E Countryman ALL4 pokreće 1,5-litreni 3-cilindrični turbo benzinac (100 kW/136 KS; 220 Nm) uparen sa 6-stupanjskim Steptronic automatskim mjenjačem, a tu su i otraga smješteni električni motor (65 kW/88 KS; 165 Nm) te litij-ionske baterije kapaciteta 7,6 kWh.

Benzinac je zadužen za pokretanje prednjih kotača, a električni motor za pokretanje stražnjih. Također, ovaj sustav nudi isključivo električnu autonomiju do oko 40 km pri brzini od najviše 125 km/h. Kombinirana snaga ovog PHEV pogonskog sklopa iznosi 165 kW, odnosno 224 KS, a najveći okretni moment mu je 385 Nm. To će biti dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 6,8 sekundi uz prosječnu potrošnju od 2,3 l/100 km i emisiju ugljičnog dioksida od 52 g/km.

Baterija je smještena ispod lagano podignutog stražnjeg sjedala, kao i spremnik za gorivo od 36 litara. Kada su sva sjedala u uporabi, omjer prtljažnika u modelu MINI Cooper S E Countryman ALL4 je samo malo manji nego kod konvencionalno pogonjenih modela. U Miniju tvrde kao je baterije moguće napuniti putem kućne utičnice za nešto više od 3 sata, odnosno putem tzv. Wallboxa (3,6 kW) za oko 2 i pol sata. Inače, baterije dolaze s jamstvom na šest godina, odnosno 100.000 km.

Vozač također može koristiti prekidač eDrive za odabir između tri načina rada. Auto eDrive, Max eDrive i Save Battery. U standardnoj postavci AUTO eDRIVE MINI Cooper S E Countryman ALL4 radi samo na električnoj energiji do brzine od 80 km/h. Pri većim brzinama, i u slučaju vrlo intenzivnih opterećenja benzinac se automatski aktivira. U Max eDrive načinu rada vozilo je pogonjeno samo s električnim motorom pri brzinama do 125 km/h. Način rada Save Battery omogućuje povećanje napunjenosti na barem 90 posto, tako da dovoljno električne energije ostaje za kasniju vožnju.

Cooper S E Countryman ALL4 se vizualno ne razlikuje previše od ostatka svoje braće. Točnije, jedinu pravu razliku čine poklopac za punjač na prednjem blatobranu, žuta hibridna oznaka E, značka S na nekoliko mjesta i novi 17-colni naplatci. U unutrašnjosti najveću razliku u odnosu na standardni model će činiti zaslon specifičan za hibrid te druge manje dorade.