Mercedes-Benz osvježio S klasu Coupe i Cabriolet i njihove AMG izvedbe

Mercedes-Benz osvježio S klasu Coupe i Cabriolet i njihove AMG izvedbe

Nakon što je prije par mjeseci predstavio osvježenu izvedbu limuzinske izvedbe trenutne generacije S klase Mercedes je upravo objavio prve podatke, fotografije i video zapise facelifta verzija Coupe i Cabriolet koje su u osnovi prošle kroz slične izmjene i dorade. Dakako, službena premijera ovih modela će biti održana na predstojećem frankfurtskom auto salonu.

Podsjetimo, kupcima će biti ponuđene verzije S 560 Coupe i Cabriolet u izvedbama s pogonom na stražnje te na sva četiri kotača. Pokretat će ih 4,0-litreni bi-turbo V8 snage 470 KS što je dovoljno da za ubrzanje do 100 km/h za 4,6 sekundi. Tu je i S 450 4Matic Coupe kojeg pokreće V6 motor snage 375 KS i najvećeg okretnog momenta od 500 Nm, a ovaj će model do 100 km/h ubrzati za 5,5 sekundi.

Što se vizualnih dorada tiče svi će modeli S klase Coupe i Cabriolet dolaziti sa standardnim novim OLED stražnjim osvjetljenjem, a kroz određene dorade su prošli prednja svjetla, prednji i stražnji branici i sl, dok unutrašnjost donosi posljednju generaciju Command navigacijskog sustava te sustav Energizing Comfort koji prilagođava rad klima uređaja, ambijentalnog osvjetljenja i masažnih sjedala ovisno o odabiru vozača.

Također, osvježene verzije su opremljene unaprijeđenim sustavima Active Distance Assist Distronic i Active Steering Assist koji su dio standardne opreme, a tu je i dorađeni opcijski sustav Magic Body Control koji će pored veće sigurnosti osigurati i dodatnu razinu komfora unutar vozila.

Dakako, uz standardnu liniju tu su i AMG izvedbe, odnosno osvježene verzije modela AMG S 63 Coupe i Cabriolet te AMG S 65 Coupe i Cabriolet.

Najveću novost čini što liniju 63 više neće pokretati 5,5-litreni, već 4,0-litreni bi-turbo V8 snage 610 KS i najvećeg okretnog momenta od 900 Nm. Ovaj je motor uparen s 9-stupanjskim AMG Speedshift MCT 9G mjenjačem i AMG Performance 4Matic+ sustavom pogona na sva četiri kotača, što je dovoljno da ovaj automobil ubrza do 100 km/h za svega 3,5 sekundi, a najveća brzina mu je elektronički ograničena na 300 km/h. Također, ovaj motor nudi i sustav deaktivacije cilindara pri manjim opterećenjima (AMG Cylinder Management) koji će poboljšati ekonomičnost.

Kod serije 65 nema većih tehničkih dorada, odnosno i dalje je tu 6.0 bi-turbo V12 snage 630 KS koji je standardno uparen sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem te sustavom pogona na sva četiri kotača. Ovaj će model do 100 km/h ubrzati za 4,1 sekundu, a najveća brzina mu je ograničena na 300 km/h.

Najveću novost kod AMG verzija čini nova maska motora, tzv. Panamericana maska koju je prvi od modernih AMG-ovih modela ponio AMG GT R. Novost su i standardna OLED stražnje svjetla, a tu je i nova ponuda kotača

Prodaja ovih automobila će krenuti najkasnije početkom iduće godine, a do tada će biti poznate i cijene.