INA je generalni pokrovitelj ZG Auto Showa 2018, objavljen i popis izlagača

INA je generalni pokrovitelj ZG Auto Showa 2018, objavljen i popis izlagača

Na Zagrebačkom velesajmu danas je svečano potpisan ugovor između kompanije INA d.d. kao generalnog pokrovitelja ovogodišnjeg Zagreb Auto Showa (koji svoja vrata otvara 10. travnja) i Zagrebačkog velesajma. Tim je ugovorom potvrđena i nastavljena uspješna poslovnu suradnju započeta na istom projektu 2016.

Ugovor su potpisali gradonačelnik Grada Zagreba, Milan Bandić, Niko Dalić, član Uprave INA d.d. i Dina Tomšić, direktorica Zagrebačkog velesajma.

"U prigodi priprema za Zagreb Auto Show 2018. danas smo potpisali ugovor s našim glavnim pokroviteljem INA d.d. Partnerstvo je započeto 2016. godine i uz potporu Grada omogućava nam da izlagačima priredimo povoljne ekonomske uvjete da ulože maksimum truda u prezentaciju eksponata i dovođenje brojnih premijera", istaknula je Dina Tomšić.

Zagreb Auto Show jedan je od najznačajnijih sajmova Zagrebačkog velesajma i događaj od nacionalne važnosti koji se ove godine održava od 10. do 15. travnja. Više od 400 izlagača ispunit će 14 paviljona i otvoreni prostor na površini od 70.000 m2.

Za priredbu Zagreb Auto Show 2018. svoj su nastup prijavilo 27 marki automobila: Aixam, Audi, Bentley, BMW, Citroën, Dacia, Ford, Hyundai, Infiniti, Lamborghini, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen i Volvo.

Također, prijavljeno je 28 marki motocikala te 10 marki gospodarskih vozila.

"Ponosni smo na činjenicu da smo i ovog puta glavni partner Zagreb Auto Showa. Logično je da najveća naftna kompanija prati najveći automobilistički događaj godine. Naftna i autoindustrija su dinamične i međusobno povezane. INA zato ide ukorak s novim tehnologijama, prati trendove, razvija i prilagođava svoje proizvode i usluge, kako bi odgovorila zahtjevima ove promjenjive industrije", rekao je Niko Dalić, član Uprave tvrtke INA d.d.

"S obzirom na respektabilnu povijest održavanja, kao i status kojeg je Salon uživao znali smo da to nije nimalo lagan zadatak i da mu treba pristupiti sustavnim i inovativnim rješenjima. I vjerujem da smo u tome uspjeli. A ostvareni rezultati u 2016. samo su dodatni poticaj i vjetar u leđa da ovogodišnji salon bude još bolji, zanimljiviji i bogatiji te svojom ponudom i novitetima doprinese poticanju tržišnog interesa i porasta prodaje novih vozila i učinkovitijeg poslovanja", rekao je gradonačelnik Zagreba Milan Bandić.

- - -

Izvještaj sa Zagreb Auto Showa 2016. potražite ovdje

1