Ford osvježio europski Mustang

Ford osvježio europski Mustang

Ford je na frankfurtskom auto salonu predstavio osvježenu izvedbu modela Mustang, koja u osnovi slijedi svog ranije dotjeranog američkog brata. Izmijenjena su stražnja i prednja svjetla sada sa standardnom LED tehnologijom, maska motora, lukovi blatobrana i branici, a poput Amerikanca je dostupan i s tri nove boje eksterijera Kona plavom, Orange Fury i Royal Crimson te s nekoliko novih setova naplataka.

Ono što je važnije je činjenica kako će njegov 5,0-litreni V8 motor ubuduće umjesto 410 razvijati snagu od 450 KS, a povećan je i broj okretaja, unaprijeđen sustav ubrizgavanja goriva i sl. Promjene su omogućile i razvijanje većeg okretnog momenta pri nižem broju okretaja, a iako Ford još uvijek nije objavio potpune podatke osvježeni će model biti nešto brži od onog kojeg zamjenjuje.

Manji 2,3-litreni EcoBoost je pak nešto slabiji nego što je bio ranije i sada umjesto 233 kW (317 KS) razvija snagu od 216 kW, odnosno 290 KS. Unatoč tome zahvaljujući raznim doradama i novom automatskom mjenjaču te overboost funkciji performanse se nisu mijenjala, a ovaj pogonski stroj sada zadovoljava emisijske standardne Euro 6.2.

Novi 10-stupanjski automatski mjenjač je dostupan s oba motora, a u ručnom načinu rada s njime se može upravljati putem ručica na upravljaču. Proizvođač je za potrebe osvježenog Mustanga doradio i ručni 6-stupanjski mjenjač koji će sada omogućiti brže i usklađenije izmjene stupnjeva prijenosa, kao i veću izdržljivost, odnosno trajnost.

Vozaču će na raspolaganju stajati i, uz četiri postojeća Normal, Sport, Track i Snow/Wet, tri nova načina rada pogonskog sklopa. Riječ je Drag Strip modu koji omogućuje brža kretanja, My Mode koji nudi vozaču razne prilagodbe prema vlastitim preferencijama te Good Neighbor koji smanjuje buku ispušnog sustava kako bi vaš Mustang manje smetao susjedima, posebice noću.

Za bolje vozne sposobnosti općenito učinjene su i određene izmjene ovjesa, a kupcima će biti dostupan i opcijski sustav MagneRide Damping koji će ih dodatno poboljšati.

Unutrašnjost će se moći pohvaliti novim 12-inčnim LCD zaslonom, dorađenim Sync3 infotainment sustavom te kvalitetnijim materijalima na prednjoj armaturi.

Prodaja osvježene izvedbe na europskim tržištima će započeti u prvoj polovici sljedeće godine, a vrijedi reći i da će osvježeni Mustang biti dostupan sa sustavima Pre-Collision Assist, prilagodljivim tempomatom, upozorenjem na vozilo ispred automobila, upozorenjem na nenamjeran prelazak u drugu voznu traku, prepoznavanjem pješaka i sl.