Europska prodaja u travnju osjetno pala

Europska prodaja u travnju osjetno pala

Prodaja novih automobila u Europi je u proteklom mjesecu zabilježila osjetan pad. Točnije, u travnju prošle godine je na području EU-a i EFTA-e prodano 1,32, a u travnju ove godine 1,23 milijuna automobila (-6,6%). Kao glavni "krivci" su označeni velika tržišta te pad potražnje za volkswagenovim modelima.

Udruga europskih proizvođača automobila (ACEA) je izvijestila kako je travanj prvi mjesec ove godine u kojem se bilježi pad prodaje. Njemačka i Velika Britanija, dva najveća tržišta u Europi, su zabilježili pad prodaje i to 8% u Njemačkoj te čak 19,8% u Britaniji. Prodaja je pala i u Francuskoj (-6%), te u Italiji (-4,6%), a jedino je Španjolska zabilježila rast i to od tek 1,1%.

Gotovo svim proizvođačima je pala prodaja, a podaci jasno pokazuju kako je pao interes za vodeće europske marke. Tako je primjerice prodaja Volkswagena, najpopularnije europske marke, u travnju pala čak 14%, Renault bilježi pad od 3,3%, a Opel 13,1%. Jedini proizvođači koji su prošlog mjeseca na Starom kontinentu ostvarili značajniji rast su Toyota (+5,4%) i Kia (+8,1%).