Tehnološki i dizajnerski dotjeran Volkswagen Polo stigao u domaće salone

Tehnološki i dizajnerski dotjeran Volkswagen Polo stigao u domaće salone

Cijene kreću od 135.432 kn, no valja imati na umu kako se zbog nedostatka poluvodiča ne nude jeftinije varijante

Još smo na proljeće pisali o facelift izdanju Volkswagen Pola, a koji je sada, pri kraju godine, pristigao i na naše tržište. O popularnost i važnosti modela Polo moglo bi se puno pričati, ali dovoljno je spomenuti kako je riječ o modelu koji je na tržištu od 1975. godine i proizveden je u više od 18 milijuna primjeraka. Model je to i koji je uvijek vrlo visoko pozicioniran na ljestvici najtraženijih modela. Kroz godine Polo je rastao i razvijao se, pa je tako dimenzijama već prerastao i neke generacije većeg brata, Golfa.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Digitalizacija unutrašnjosti

Novopridošli model nije nova generacija Pola, već samo dotjerana, ali i dizajnerski, te tehnološki. Govorimo li o dizajnerskim promjenama, novi je Polo prepoznatljiv po detaljima sprijeda, ali i straga. Novi branici, stražnji poklopac te glavna i stražnja svjetla. Upravo su svjetla, novog izgleda, sada serijski izvedena u LED tehnologiji. Opcija su IQ.Light LED matrix glavna svjetla. Na Style razini opreme serijski, a na ostalima opcijski dolazi upečatljiva LED svjetlosna lajsna prednje maske. Time se stvara stilska poveznicu s ID. modelima, kao i posljednjim izdanjima Golfa i Arteona. Prema posljednjim trendovima, i na stražnjem je dijelu, ispod logotipa središnje postavljen natpis modela.

Putnička kabina donosi digitalizaciju i povezivost. Digitalna je instrumentna ploča, i to u početnom izdanju 8-inčna, odnosno 10,25-inčna uz nadoplatu. I na središnjem grebenu je 8-inčni zaslon infotainment sustava. Uz Ready2Discover uslugu nudi se mogućnost naknadne ugradnje navigacijske funkcije u obliku ‘funkcije na zahtjev’. Moguć je i Online control unit (eSIM) te App-Connect Wireless, ovisno o paketu opreme.

Pored brojne serijske dostupna i opcijska

Obnovljeno izdanje Pola donosi i četiri nove boje, a ukupno je raspoloživ uz 8 boja. Riječ je o uni bojama Ascot siva (novo) i Pure bijela, metalik bojama Reflex srebrna, Rauch siva (novo), Reef plava, Kings crvena (novo) i Vibrant ljubičasta (novo) te boja s bisernim efektom Deep crna. Osim toga, boje karoserije Kings crvena, Pure bijela, Reflex srebrna i Reef plava mogu se kombinirati s krovom u crnoj boji Paket Mini black.

Ovisno o želji kupca opcijski su ponuđeni brojni elementi dostupni za nadoplatu. Tu su panoramski podizni/pomični krov, 17-colni alu naplatci, kuka za vuču, sound sustav Beats Audio s ukupnom snagom od 300 W. Ulazak i izlazak iz vozila olakšan je sustavom zaključavanja i pokretanja bez ključa Keyless Access, nudi se i govorno rukovanje naredbama dok je pogled u stražnji dio vozila moguće ograničiti zatamnjenim staklima. Za Style i R-Line pakete opreme osiguran je i sportski vozni postroj (karoserija spuštena za 15 mm) s elektroničkom blokadom diferencijala (XDS) i odabirom profila vožnje.

Samo dva benzinca od 95 i 110 KS

Sada, na početku lansiranja birati se može između dva benzinska motora. Riječ je o jednolitrenim trocilindričnim turbo modelima od 70 kW (95 KS) i 81 kW (110 KS). Početni motor, kakvog smo i sami imali priliku isprobati, serijski dolazi z 5-stupanjski ručni mjenjač. Snažnija pak verzija ima serijski dolazi s automatiziranim 7-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke (DSG), koji je opcija kod početnog modela. Govorimo li o modelu koji smo imali priliku voziti, svakako se izvrsno snalazi u gradskom prometu, dok na otvorenoj cesti ne bi bilo loše da ima 6-stupanjski mjenjač. Polo se dobro vozi, udoban je, a osigurava i zavidnu količinu prostora u putničkoj kabini.

Uz IQ.Drive Travel Assist opremu novi se prediktivni sustav ACC (automatska regulacija razmaka) i potpora zadržavanja vozila na voznom traku Lane Assist stapaju u novi sustav potpore i tako omogućuju djelomično automatiziranu vožnju pri brzini do 210 km/h. Tada se serijski višenamjensko kolo upravljača opremljeno kapacitivnim površinama prepoznaju ima li vozač ruke na istom. To je naime propisano u 2. razini automatizirane vožnje u Europskoj uniji. Inače, svaki model Polo serijski je opremljen sustavima potpora kao što je sustav nadzora okoline Front Assist, uključujući City funkciju kočenja u nuždi, a sada dolazi i sa sustavom Lane Assist. Ipak, novi Polo serijski nema niti senzore za parkiranje, kao ni kameru za vožnju u nazad.

Life, Style te R-Line razine opreme

Na početku prodaje dostupne su tri razine opreme – Life, Style i R-Line. Kasnije se očekuje i GTI model, ali i povoljnija varijanta. Naime, nedostatak poluvodiča natjerao je mnoge proizvođače da iz ponude izbace jeftinije varijante, te prodaju samo skuplje modele. Life uključuje 15-colne naplatke App-Connect, središnji naslon za ruke uključujući dodatno USB-C sučelje u sredini stražnjeg dijela vozila te kožu za kolo upravljača i glavu ručice mjenjača. Dolazi uz Life presvlake sjedala te dekor uređenja unutrašnjosti Lava stone black.

Style i R-Line predstavljaju više razine opreme. Obje razine slijede različite fokuse u svojoj konfiguraciji, ali se mogu klasificirati na sličan način u pogledu razine opreme. Dok kod Style verzije do izražaja dolaze elegantne značajke, kod R-Line verzija u središtu pozornosti nedvojbeno dolazi sportski duh.

Style uključujući IQ-Light LED matrix glavna svjetla koja predstavljaju novitet u ponudi za ovu seriju modela. Nadalje, tu je individualizirani prednji dio vozila s poprečnim kopčama u kromiranoj izvedbi, LED svjetla za maglu te 15-colni alu naplatci Ronda.

R-Line uključuje branike u R dizajnu. Dojam samostalne i karizmatične dinamike u prednjem braniku ostavljaju crne poprečne i uzdužne prečke visokog sjaja na otvorima za hlađenje i njihov okvir. Tu su i IQ.Light LED matrix glavna svjetla te LED svjetla za maglu. U odnosu na verzije Life i Style stražnji dio vozila ističe se u donjem dijelu crnim difuzorom s integriranim ukrasnim završetcima ispušne cijevi u kromiranoj izvedbi koji je također izveden u visokom sjaju. Polo R-Line dolazi sa 16-colnim alu naplatcima Valencia. Kao i kod Style verzije, tu je infotainment sustav Ready2Discover. Sustav sjedala modela Polo R-Line opremljen je tkaninom za presvlake sjedala Karoso izrađenom od mikroflisa Art Velours. Dekor u unutrašnjosti je u Dark sivoj boji.

Cjenik modela Polo

model snaga mjenjač cijena
Polo 1,0 TSI Life 70 kW (95 KS) 5 135.432 kn
Polo 1,0 TSI Life 70 kW (95 KS) DSG7 150.680 kn
Polo 1,0 TSI Life 81 kW (110 KS) DSG7 159.803 kn
Polo 1,0 TSI Style 70 kW (95 KS) 5 144.064 kn
Polo 1,0 TSI Style 70 kW (95 KS) DSG7 159.388 kn
Polo 1,0 TSI Style 81 kW (110 KS) DSG7 168.521 kn
Polo 1,0 TSI R-Line 70 kW (95 KS) 5 151.581 kn
Polo 1,0 TSI R-Line 70 kW (95 KS) DSG7 166.914 kn
Polo 1,0 TSI R-Line 81 kW (110 KS) DSG7 176.176 kn

Podijeli:
1