Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid - 680 hibridnih konja
24. veljače 2017.
5
0

Porsche je pred ženevsku premijeru objavio prve fotografije i tehničke podatke o modelu Panamera Turbo S E-Hybrid. Riječ je dakle o automobilu kojeg pokreće plug-in hibridni pogonski sklop, odnosno kombinacija turbo V8 benzinca i električnog motora čija kombinirana snaga iznosi 680 KS.
S tom snagom ovaj je automobil trenutno najsnažniji Porsche u proizvodnji, a vrijedi reći i kako će do 100 km/h ubrzavati za 3,4 sekunde te dostizati najveću brzinu od 310 km/h. Usporedbe radi 911 GT3 RS do stotke stiže za 3,3 sekunde i dostiže istu najveću brzinu.
Konkretnije, Panameru Turbo S E-Hybrid pokreće 4,0-litreni bi-turbo V8 snage 550 KS uparen s električnim motorom snage 136 KS. Zajednički ova dva motora razvijaju snagu od 680 KS te najveći okretni moment od 850 Nm koji je dostupan već od 1400 o/min. Tu je i 8-stupanjski automatski mjenjač s dvije spojke koji spomenutu snagu i moment na podlogu prenosi putem pogona na sva četiri kotača.
Za opskrbu električnog motora strujom su zadužene liti-ionske baterije kapaciteta 14,1 kWh koje je moguće putem standardnog kućnog priključka napuniti za 6 sati, dok je uz opcijski on-bord punjač snage 7,2 kW taj posao skraćen na 2,4 sata. Prosječna potrošnja mu iznosi 2,9 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida 66 g/km. Električna autonomija ovog vozila pak iznosi 50 km, no jasno je da se ove brojke ne mogu postići ukoliko se koriste svi potencijali ove Panamere.
Kupcima će biti dostupne dvije karoserijske izvedbe, ona standardna te ona produljenog međuosovinskog razmaka (+150 mm) pod nazivom Executive. Ova potonja verzija će biti opremljena sustav upravljanja na sva četiri kotača, zasebno pomičnim stražnjim sjedalima i nekim drugim elementima luksuzne opreme.
Inače, za obje verzije standardna će oprema između ostalog uključivati 21-colne naplatke, PCCB keramičke kočnice, sustave Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), Power Steering Plus i Sport Chrono paket, a tu su i sustavi prilagodljive aerodinamike i zračnog ovjesa koji uključuje i sustav Porsche Active Suspension Management (PASM).
Prodaja ovog modela će započeti u drugoj polovici ove godine.
S tom snagom ovaj je automobil trenutno najsnažniji Porsche u proizvodnji, a vrijedi reći i kako će do 100 km/h ubrzavati za 3,4 sekunde te dostizati najveću brzinu od 310 km/h. Usporedbe radi 911 GT3 RS do stotke stiže za 3,3 sekunde i dostiže istu najveću brzinu.
Konkretnije, Panameru Turbo S E-Hybrid pokreće 4,0-litreni bi-turbo V8 snage 550 KS uparen s električnim motorom snage 136 KS. Zajednički ova dva motora razvijaju snagu od 680 KS te najveći okretni moment od 850 Nm koji je dostupan već od 1400 o/min. Tu je i 8-stupanjski automatski mjenjač s dvije spojke koji spomenutu snagu i moment na podlogu prenosi putem pogona na sva četiri kotača.
Za opskrbu električnog motora strujom su zadužene liti-ionske baterije kapaciteta 14,1 kWh koje je moguće putem standardnog kućnog priključka napuniti za 6 sati, dok je uz opcijski on-bord punjač snage 7,2 kW taj posao skraćen na 2,4 sata. Prosječna potrošnja mu iznosi 2,9 l/100 km, a emisija ugljičnog dioksida 66 g/km. Električna autonomija ovog vozila pak iznosi 50 km, no jasno je da se ove brojke ne mogu postići ukoliko se koriste svi potencijali ove Panamere.
Kupcima će biti dostupne dvije karoserijske izvedbe, ona standardna te ona produljenog međuosovinskog razmaka (+150 mm) pod nazivom Executive. Ova potonja verzija će biti opremljena sustav upravljanja na sva četiri kotača, zasebno pomičnim stražnjim sjedalima i nekim drugim elementima luksuzne opreme.
Inače, za obje verzije standardna će oprema između ostalog uključivati 21-colne naplatke, PCCB keramičke kočnice, sustave Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), Power Steering Plus i Sport Chrono paket, a tu su i sustavi prilagodljive aerodinamike i zračnog ovjesa koji uključuje i sustav Porsche Active Suspension Management (PASM).
Prodaja ovog modela će započeti u drugoj polovici ove godine.
- Ponuda koja se ne propušta: Peugeot 208 i 308 u veljači
- Novi Peugeot 3008 s vrhunskom ponudom u siječnju
- Novi Citroën C3 s posebnom ponudom financiranja u siječnju
- Auto Krešo pokrenuo rasprodaju kaciga AGV i rukavica Garibaldi
- Osvježeni Peugeot 2008 u rujnu je u ponudi s 0% kamate i 4 godine produženog jamstva