Volvo je 2019. prodao najviše automobila u svojoj 93-godišnjoj povijesti

Volvo je 2019. prodao najviše automobila u svojoj 93-godišnjoj povijesti

Ponajviše zahvaljujući SUV vozilima, Volvo je ostvario svoj šesti uzastopni rekord prodaje i prvi put je uspio prodati više od 700.000 vozila u cijelom svijetu

Volvo Cars postavio je svoj novi, šesti uzastopni rekord prodaje, naime prošle godine su, prvi puta u svojoj 93-godišnjoj povijesti, prodali više od 700.000 vozila!

Tvrtka je imala prodaju od 705.452 vozila u 2019. godini, odnosno povećanje od 9,8 posto u odnosu na 2018. godinu.

Za taj rekord prodaje najzaslužnija su tri SUV modela, zahvaljujući kojima je povećan tržišni udio u Kini, SAD-u i Europi, i to u vrijeme kada tržišta automobila stagniraju.

Tvrtka je također zabilježila veliku potražnju za svojim elektrificiranim vozilima, kako u pogledu prodaje, tako i u narudžbama. Sveukupno gledano, Volvo Cars je u 2019. godini prodao 45.933 plug-in hibridna modela, što je povećanje za 22,9 posto u odnosu na 2018. godinu i više nego dvostruko nego što je to bilo u 2017. godini.

„Jako sam sretan što smo prvi puta u povijesti prodali više od 700.000 vozila, pri čemu smo povećali tržišni udio u svim našim glavnim prodajnim regijama“, izjavio je Håkan Samuelsson, izvršni direktor. „Naš je cilj nastaviti pozitivan trend u 2020. godini u kojoj započinjemo s uvođenjem punjivih vozila Volvo linije Recharge.“

Prikazujući snagu svog portfelja i rezultata prodaje u 2019. godini, Volvo Cars nadmašio je prethodni cjelogodišnji rekord prodaje od 642.253 automobila postavljen u 2018. godini, gotovo čitavih mjesec dana prije kraja godine. Prosinac je bio najbolji prodajni mjesec tvrtke, s povećanjem od 23,4 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 74.239 prodanih vozila.

Volvo Cars je u 2019. godini u Kini prodao 154.961 vozila, što je povećanje za 18,7 posto u odnosu na 2018. godinu. Time je tvrtka uvelike nadmašila rast na ukupnom tržištu. Rezultat je povijesni rekord za Volvo Cars u Kini i najveći broj prodanih vozila koji je ikada postignut na jednom tržištu.

U Sjedinjenim Američkim Državama Volvo Cars je prodao 108.234 vozila, čime je prvi put nadmašio brojku od 100.000 vozila nakon 2007. godine. U odnosu na 2018. godinu, prodaja je porasla za 10,1 posto.

U Europi je prodaja bila osobito visoka u Njemačkoj, gdje je tvrtka prvi put u svojoj povijesti prodala više od 50.000 vozila, dok je u Velikoj Britaniji ostvarila svoj najbolji prodajni rezultat još od 1990. godine.

U Adria regiji Volvo Cars je u 2019. godini isporučio 1.536 vozila i ostvario porast od 22,4 posto u usporedbi s 2018. godinom. Od 2015. godine tvrtka u regiji bilježi prosječni godišnji porast od 33 posto.

XC60 SUV je i dalje najprodavaniji automobil tvrtke u svijetu, a slijede ga SUV vozila XC40 i XC90, dok su limuzine i karavani u serijama 90 i 60 također znatno pridonijeli rastu prodaje u Kini i Europi.

Najprodavaniji modeli
U 2019. godini XC60 je bio najprodavaniji model s prodajom od 204.965 vozila (2018.: 187.339 vozila); slijede ga XC40 s 139.847 vozila (2018.: 75.828 vozila) i XC90 s prodajom od 100.729 (2018.: 94.182 vozila).

Ove će godine Volvo Cars započeti s lansiranjem svoje Recharge linije na tržištima širom svijeta. Recharge će biti opće ime za sve punjive automobile Volvo s potpuno električnim i plug-in hibridnim pogonom.

Linija automobila Recharge nastoji dodatno povećati prodaju punjivih automobila Volvo Cars i potaknuti vozače plug-in hibridnih automobila da koriste način rada Pure što je više moguće. Cilj tvrtke Volvo Cars je da plug-in hibridna vozila u 2020. godini čine 20% ukupne prodaje.

Svaki model Volva nudi se u Recharge izvedbi, od manjeg SUV-a XC40 preko serije 60 do najvećeg SUV-a XC90.

Uskoro će kupci moći odabrati i model XC40 Recharge P8, prvi potpuni električni automobil tvrtke Volvo Cars.

Podijeli:
1