Volkswagen značajno nadogradio ID.4 i ID.5, cijene ostale iste

Električni modeli imat će, ovisno o izvedbi, i do 80 KS više od dosadašnjih, veći doseg, unaprijeđen infotainment te će općenito optimiziraniji od prve generacije, sve po istoj cijeni
Dok Tesla i nekoliko ostalih proizvođača električnih automobila pokušavaju sniženjima privući kupce, u Volkswagenu su se odlučili na drugačiju strategiju: ostavit će cijene jednakima, ali će tehnički unaprijediti automobile, dajući kupcima tako više snage i dosega za isti novac. Niz nadogradnji tako je objavljen za njihove električne modele ID.4 i ID.5.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Sve izvedbe u novoj će verziji dobiti unaprijeđen i, kažu, intuitivniji infotainment sustav i softver koji upravlja svim funkcijama vozila. Središnji zaslon narast će na 12,9″, dobiva potpuno novu strukturu izbornika i logiku rada, a neke od funkcija sele se s digitalnog zaslona i virtualnih tipki na upravljač. S nadogradnjom stiže i glasovni asistent te, kao dodatna oprema, Harman Kardonov zvučni sustav izlazne snage 480 W.
Više snage i dosega
Svi osnovni modeli, s baterijom kapaciteta 77 kWh, dobivaju nove, efikasnije, elektromotore, veće snage. Ona će sada mjeriti 286 KS, dakle oko 80 KS više nego do sada, uz istodobni rast okretnog momenta s 310 na 545 Nm. To, međutim, ne znači da će im doseg biti smanjen, naprotiv: prema WLTP-u nove će varijante, unatoč višoj snazi, moći prevaliti preko 550 kilometara s jednim punjenjem (ID.4 u tom je segmentu dobio 17, a ID.5 11 kilometara).
Model ID.4 Pro 4MOTION, s pogonom na sve kotače, bit će u novoj izvedbi snažniji za 21 KS. Izvedbe ID.4 i ID.4 Pro te GTX dobit će i potpuno novi pogonski sklop, inače dostupan u većem modelu, ID.7, s više snage i manjom potrošnjom energije. GTX modeli će po novome imati snagu motora od čak 340 KS, 41 KS više nego ranije, a ubrzanje će im od 0 do 100 km/h biti samo 5,4 sekunde.
Efikasnije punjenje
Svi modeli dobivaju i sustav prekondicioniranja baterija neposredno prije punjenja, kako bi ih se napunilo brže i efikasnije, a, opet ovisno o modelu, najveća snaga punjenja narast će sa 135 na 175 kW. Zajedno s novim pogonskim sustavima, Volkswagen je dodatno optimizirao aktivnu kontrolu šasije i sustav upravljanja ovjesom, što će vozačima omogućiti veću kontrolu ponašanja vozila, dok će se načini vožnje s naglaskom na dinamiku i udobnost još više međusobno razlikovati.
Cijene, kao što smo već spomenuli, ostaju iste: osnovni modeli dostupni će biti po početnoj cijeni od 40.335 eura.