Volkswagen predstavio novi Polo!

Nakon poduže najavne kampanje Volkswawgen je na napokon predstavio novu, šestu generaciju modela Polo. Sukladno očekivanjima novi je Polo narastao u svim dimenzijama, kod dizajna nema velikih iznenađenja, a nova tehnološka rješenja i popularna motorizacija će ga svakako učiniti jednim od najpoželjnijih pripadnika B segmenta.
-- tekst slijedi nakon oglasa --
Kada je riječ o dizajnu novi Polo možemo prije opisati kao facelift prethodnika, no to je bilo i očekivano, odnosno u Volkswagenu se drže prokušane i donekle suzdržane formule koja će se s lakoćom svidjeti većem broju potencijalnih kupaca automobila ove klase. Činjenica da se temelji na MQB platformi je novom Polo omogućila rast vanjskih i unutrašnjih dimenzija, odnosno povećana je ponuda prostora unutar putničke kabine, a zapremina prtljažnika je narasla za 25% na 351 litru.
Što se vanjskih dimenzija (4053 x 1751 x 1446 mm, međuosovinski razmak iznosi 2564 mm) tiče novi je Polo veličinom sličan Golfu četvrte generacije, a u odnosu na prethodnika širina je povećana za značajnih 7 cm. Sve u svemu novi model djeluje puno zrelije, a to je očito i kada je riječ o opremi vozila. Naime, upotreba spomenute platforme, pored spomenutog i činjenice smanjenja troškova razvoja za proizvođača, je omogućila i ugradnju tehnologije do sada ne baš uobičajene za B segment.
Između ostalog novi je Polo dostupan s automatskim tempomatom, sustavom automatskog kočenja u nuždi, LED prednjim svjetlima, digitalnom instrumentnom pločom, 8-inčnim središnjim zaslonom, hands-free ključem i sl. Kupcima se nudi i 14 boja vanjskog laka, 12 setova naplataka, 11 presvlaka sjedala i mnogim drugim ukrasima unutrašnjosti i sl, a razne mogućnosti personalizacije su dakako dostupni i na području opreme.
Ovaj će automobil pokretati više Euro 6 motora manjeg obujma, a ponudu će otvoriti 1,0-litreni pogonski stroj u atmosferskim i turbo izvedbama snage između 65 KS i 115 KS, a slijedit će ga novi 1,5-litreni TSI dostupan i sa sustavom deaktivacije cilindara snage do 150 KS. Dva dizelska 1,6-litrena motora će razvijati snagu od 80 i 95 KS. Odmah od starta u ponudi će se nalaziti i GTI verzija koju će pokretati 2,0-litreni TSI snage 200 KS. Uz ručne u ponudi će se dakako nalaziti i automatski DSG mjenjači, a recimo i da će kupcima biti dostupan i “plinski” 1.0 TGI snage 90 KS.
Prve isporuke na većini europskih tržišta se mogu očekivati prije kraja ove godine, odnosno odmah početkom iduće. Cijena na njemačkom tržištu kreće od 12,975 Eura.