Volkswagen predstavio novi 2.0 TDI s blagim hibridom

Volkswagen predstavio novi 2.0 TDI s blagim hibridom

Dizel vjerojatno nije omiljena riječ među volkswagenovim PR-ovcima, no ovaj njemački div unatoč Dieselgateu i sve snažnijoj elektrifikaciji svoje ponude svakako ne namjerava odustati od ove tehnologije. Štoviše planira ju dodatno unaprijediti i pripremiti za nove izazove koje donose novi emisijski propisi.

Volkswagen je upravo predstavio svoj prvi 2,0-litreni TDI motor uparen s tzv. blagim hibridom koji će se uskoro naći u serijskoj proizvodnji. Kodna oznaka ovog pogonskog sklopa je EA288 Evo, a isti dolazi opremljen s 12 voltnim elektropokretačem generatorom i litij-ionskom baterijom.

-- tekst slijedi nakon oglasa --

Iz Volkswagene su priopćili kako će ovaj tzv. blagi hibrid doprinijeti smanjenju potrošnje i štetnih emisija, a dodali su i da su SCR i filter dizelskih čestica “dodatno unaprijeđeni i re-dimenzionirani“ te su učinjene i određene izmjene u ispuhu. Sve to služi istom spomenutom cilju.

Unatoč većoj ekonomičnosti novi TDI neće biti tromiji, već naprotiv agilniji s obzirom da je ubrzana reakcija turbopunjača te da je snage i najveći okretni moment ovog pogonskog stroja povećana za do 9%. Točnije, kupcima će ovaj 2.0 TDI biti dostupan u izvedbama snage između 100 i 150kW, odnosno 136 i 204 KS. Također, masa motora je smanjena, a smanjena je i razina trenja te toplinski gubici unutar motora.

Ovaj će se motor prvotno pojaviti u audijevim modelima, potom će se proširiti ostatkom ponude Grupe VW. Ovaj će motor biti moguće ugrađivati i uzdužno i poprečno pa će biti pogodan za ugradnju u velikom broju modela.

Podijeli:
1